قهوه

واردات دانه خوب قهوه خرما به ایران

آیا محصولی مانند قهوه که از دانه خرما به دست می آید همان طعم و عظر این نوشیدنی گوارا را دارد؟ واردات آن به ایران تا چه اندازه ای در قیمت های نهایی که برای این محصول لحاظ می شود تاثیرگذار بوده است؟
خرما یکی از نعمات فوق العاده پرخاصیت و ویژه خدای مهربان است که هیچ گونه دور ریز یا ضایعاتی ندارد. از میوه آن برای مصارف متنوعی مانند تهیه انواع کیک، کلوچه و شکلات بهره گرفته می شود. اخیرا نیز پیشرفت صنایع تولید مواد غذایی مختلف سبب شده است تا از دانه یا هسته خرما بهترین استفاده شود و محصولی با نام پودر قهوه به دست آید که با مصرف آن متوجه همان ویژگی های قهوه معمولی از نظر طعم و رایحه خواهید شد.
در ایران، نوشیدن قهوه تا اندازه ای با تاخیر، رواج یافت. اما پس از آن روند مصرف این نوشیدنی بسیار لذیذ، شیب بسیار صعودی به خود گرفت. تا جایی که هم اکنون در بسیاری از شرکت ها و ادارات، نوشیدن آن رایج و فراگیر شده است. 
قهوه خرما نیز نام محصول جدیدی در این حوزه است که مصرف کنندگان ایرانی از آن به خوبی استقبال کرده و در نتیجه فرآیند واردات این فرآورده به کشور، افزایش یافته است. تهیه آن نیز کار آسانی است. تنها کافی است گوشی تلفن خود را برداشته و با ما تماس بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *