قهوه

مرکز فروش دانه قهوه خوب

از کدام مرکز فروش می توان یک نوع دانه قهوه بسیار مرغوب و خوب را تهیه نمود؟ ملاک برای انتخاب یک نوع دانه چیست؟ آیا دانه های متفاوتی برای تهیه یک نوشیدنی خوب قهوه وجود دارد؟
اکثر نوشیدنی های قهوه بسیار دلچسب در دنیا، از دانه هایی با نام های عربیکا و روبوستا تهیه می شوند. این دانه ها هر چه در مناطق خوش اب و هوا تری کشت شده باشند، درشت تر و خوش طعم و عطر تر خواهند بود.
دانه های کشورهای متفاوت به دلیل تفاوت محل کشت و بذر مورد استفاده طعم های متفاوتی دارند. اما در کل می توان گفت دانه قهوه ای که خواص و املاح بیشتری دارد و همچنین به شوه های درست رست و آسیاب می شود و طعم و عطر خود را از دست نداده است و برای سلامتی افراد مضر نیستند، دانه قهوه خوبی می باشند.
دانه های عربیکا و روبوستا با توجه به علاق و ویزگیهایی که مصرف کننده ها از یک نوشیدنی انتظار دارند باید انتخاب شوند. برای مثال آن دسته از افرادی که به یک نوشیدنی بسیار قوی که انرژی بخش باشد و خواب الودگی را کامل برطرف کند، می توانند از دانه های روبوستای سرشار از کافئین استفاده نمایند. اما ان دسته از افراد که صرفا می خواهند از نوشیدن یک قهوه آرامش بخش بهره ببرند و خواب آسوده ای داشته باشند، می توانند از دانه های عربیکا که کافئین کمتری به نسبت روبوستا دارد و طعم و عطر بی نظیری دارد استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *