صادرات شکلات

قیمت عمده دانه قهوه اسپرسو لامبورگینی

قهوه های لامبورگینی از برندهای ایتالیایی تولید کننده دانه و پودر اسپرسو می باشد که آگاهی از قیمت های اصلی آن، می تواند در تشخیص اصل بودن محصول نیز موثر باشد.
یکی از برندهای مطرح و شناخته شده در زمینه تولید و بسته بندی دانه های قهوه با کیفیت بالا، مربوط به قهوه لامبورگینی می باشد که این نوع قهوه ها برای کسانیکه به دنبال عطر و طعم واقعی از قهوه های ایتالیایی باشد، می تواند یک پیشنهاد منحصر به فرد، محسوب شود.
لامبورگینی با ارائه میکس های قهوه اسپرسو مختلف، توانسته بهترین قهوه ها را در جهان عرضه نماید که قهوه های تونینو به عنوان یکی از این مواردی خواهد بود که نشان دهنده خلاقیت های لامبورگینی در میکس منحصر به فرد دانه های قهوه می باشد.
انتخاب درست و کارشناسانه دانه های قهوه از یک سو و روش های مدرن مورد استفاده برای رست و برشته نمودن دانه های قهوه نیز از سوی دیگر سبب شده تا شاهد بیشترین سطح کیفی این نوع قهوه ها بوده و امکان سرو برای کافی شاپ ها و حتی مصارف خانگی نیز وجود داشته باشد.

قهوه اسپرسو لامبورگینی

میکس قهوه تلخ لامبورگینی

یکی از میکس های ویژه ارائه شده توسط لامبورگینی مربوط به قهوه های اسپرسو پلاتینیوم می باشد که این نوع قهوه ها با دارا بودن رنگ بسته بندی مشکی، ترکیبی از دانه های قهوه عربیکا برزیل و آمریکای جنوبی با 95 درصد و همچنین قهوه های روبوستا هند و ویتنام با 5 درصد می باشد و به نوبه خود، یک طعم ایده آل را برای تهیه اسپرسو، ارائه می نماید.
بسته بندی های یک کیلویی و سه کیلویی ارائه شده برای این نوع دانه های قهوه، بهترین گزینه را برای خرید و استفاده در کافی شاپ ها فراهم می سازد که فرصت عرضه مستقیم آن برای مشتریان نیز فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *