دسته‌بندی نشده

خرید عمده قهوه دانه میکس اسپرسو

خرید عمده قهوه اسپرسو

بهترین انتخاب برای خرید عمده قهوه و انواع دانه اسپرسو و میکس های جذاب کدام کارگاه است؟

خرید عمده قهوه

در دنیای قهوه، انتخاب محصول بر اساس کیفیت و نوع قهوه انجام می شود و قیمت مناسب برای خرید عمده قهوه، گزینه بعدی است که به آن توجه می شود. چنانچه شما برای خرید عمده قهوه، قیمت ارزان را ملاک قرار دهید؛ به احتمال خیلی زیاد دانه اسپرسو تهیه شده از روبوستاهای بی کیفیت به شما تحویل داده می شود. حتی گاهی دیده می شود که بعضی کارگاه ها، از دانه های قهوه خام تاریخ گذشته یا دارای دیفکت و خرابی زیاد برای تهیه انواع دانه قهوه اسپرسو ارزان استفاده می کنند. البته ناگفته نماند که محصولات این کارگاه ها دارای سیب سلامت نمی باشد. همچنین قهوه تهیه شده از محصولات آن ها، طعم و ساختار و فوم خوشایندی ندارد.

دانه قهوه اسپرسو

پس مهمترین آیتم برای خرید عمده دانه قهوه اسپرسو، اطمینان از کیفیت و سلامت قهوه است.
در مرحله بعدی هنوز هم قیمت مهم نیست. بلکه ترکیب انواع دانه قهوه و طعم نهایی آن اسپرسو به دست آمده اهمیت دارد. بنابراین احتمالا شما به دنبال کارگاه یا فروشگاهی می گردید که میکس دانه قهوه اسپرسو مطابق با ذائقه مشتری های شما را عرضه می کند.

پس از آن، از بین فروشگاه های منتخب تان؛ خرید عمده قهوه را از کارگاهی انجام می دهید که مناسب ترین قیمت را با در نظر گرفتن کیفیت ارائه می دهد.
اکنون این پرسش مطرح می شود که کدام میکس های قهوه اسپرسو بهتر است؟

بهترین میکس قهوه

کارگاه های زیادی هستند که می توان از آن ها خرید عمده قهوه و انواع میکس قهوه اسپرسو و پودر ترک را انجام داد اما مساله این است که کدام میکس بهتر است؟
قطعا این سوال خیلی کلی است و باید با جزئیات بیشتری مطرح شود. مثلا بهترین ترکیب برای قهوه پر کافئین کدام است؟ یا بهترین میکس برای یک قهوه خوش طعم چه باید باشد. ذائقه و سلیقه افراد با یکدیگر بسیار تفاوت دارد و ممکن است بهترین قهوه از نظر شما، برای دیگری اصلا خوشایند نباشد. بعضی از افراد قهوه پر کافئین می نوشند و بهتر بودن قهوه را با مقدار کافئین موجود در آن می سنجند. اما خیلی دیگر از طرفداران قهوه، به دنبال طعم های خاص و ناب قهوه هستند.

بهترین ترکیب قهوه اسپرسو

در ادامه بحث ِ بهترین میکس قهوه اسپرسو، پس از تعیین نوع قهوه مورد نظر باید به مشخصات نوشیدنی قهوه اسپرسو دلخواهمان نگاهی داشته باشیم.
فرض می کنیم که شما قصد تهیه یک میکس اسپرسو خوش طعم و عطر را دارید که خیلی ترش و خیلی پر کافئین نباشد در عین حال می خواهید که فوم و خامه خوبی بدهد. چه دانه هایی و با چه درصدی برای این ترکیب مناسب است؟
یکی از بهترین ترکیب های قهوه اسپرسو با مشخصات ذکر شده در بند قبل، میکس 80 عربیکا 20 روبوستا است. به ویژه زمانی که در بین عربیکاها مقداری دانه قهوه کلمبیا نیز استفاده شود.

قهوه عربیکا 80 20

برای تهیه قهوه عربیکا 80 20 یکی از میکس های پر فروش، ترکیب دانه های کلمبیا سوپریمو و برزیل ریو با 80 درصد از کل ترکیب به عنوان عربیکاهای این میکس و اوگاندا، اندونزی و ویتنام و پی بی در مجموع به عنوان 20% از میکس مورد نظر است. یعنی برای تهیه 10 کیلو میکس قهوه عربیکا 80 20، شما می توانید 4 کیلو کلمبیا سوپریمو، 4 کیلو برزیل ریو، 500 گرم اوگاندا روبوستا، 500 گرم اندونزی جاوه، 500 گرم ویتنام روبوستا و 500 گرم پی بی هند استفاده کنید.
لازم به یادآوری است که می توان با تغییر درصدها و نوع دانه ها، میکس ها و طعم های جدیدی ایجاد کرد. درجه رست پیشنهادی ما رست مدیوم یا مدیوم دارک است.