قهوه

خرید قهوه ساز اسپرسو nova 140

قهوه ساز nova 140، یکی دستگاه خوب خانگی برای تهیه اسپرسو می باشد که خرید آن می تواند با مزیت هایی همچون قیمت های پایین قابل انجام باشد.
داشتن یک دستگاه قهوه ساز خانگی، امکان تهیه نوشیدنی اسپرسو را با هزینه و زمان کمتری امکان پذیر می نماید و این در حالی است که اکثر خانواده ها، این روزها به دنبال انتخاب یک دستگاه خوب و کارآمد با مزیت هایی همچون قیمت های مناسب و ظاهر زیبا هستند.
دستگاه های قهوه ساز نوا از جمله مواردی است که با قدرت بالا و همچنین طراحی زیبای خود، می تواند به این نیاز خانواده ها پاسخ دهد و اکثر افراد خوش سلیقه، این دستگاه ها را برای مصارف خود استفاده می نمایند.
اما دارا بودن دو مدل 139 و 140 از جمله مواردی است که شاید شما را دچار سردرگمی برای خرید نماید اما مسئله ای که در این زمینه می توان بیان نمود، مربوط به مشخصات هر کدام از این قهوه سازها می باشد تا افراد بر اساس نیاز و سلیقه خود، اقدام به خرید آن نمایند.
دستگاه قهوه ساز نوا 139، با دارا بودن فشار بخار 15 بار، به عنوان یک قهوه ساز حرفه ای و با قدرت بالا به حساب می آید که نازل بخار آن نیز قابلیت تهیه کاپوچینو و کف شیر را فراهم می آورد و از طرقی دارا بودن صغحه مخصوص برای گرم نگهداشتن فنجان هم از دیگر تجهیزاتی خواهد بود که می توان معرفی نمود.
قهوه ساز نوا 140 هم از دیگر تجهیزات قابل پیشنهاد برای مصارف خانگی می باشد که قدرت بخار بیشتری یعنی 17 بار برخوردار است و دارا بودن نازل بخار چرخشی آن نیز سبب شده تا استفاده از این وسیله در منازل به سادگی امکان پذیر شود و در حال حاضر نیز مدل های مختلف این برند قهوه ساز را برای مشتریان خود ارائه می نماییم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *