قهوه

انواع دانه مختلف قهوه کلمبیا

قهوه های کلمبیا از انواع دانه های مختلف وارد شده به ایران می باشد که گونه های سبز و رست شده آن با بهترین بسته بندی های استاندارد به فروش عمده می رسد.
یکی از انواع دانه هایی که میزان مصرف بالایی داشته و مشتریان بیشتری به دنبال تامین آن هستند، قهوه های کلمبیا می باشد که این دانه ها نیز در دسته قهوه های عربیکا قرار گرفته و مهم ترین عاملی که سبب شده تا فروش بالایی با توجه به قیمت های بالای خود داشته باشد، مربوط به عطر و طعم بی نظیر این دانه ها می باشد و اکثرا از این نوع قهوه ها، برای میکس نمودن با دانه های دیگر برای آماده نمودن میکس های ویژه، میکس پرکافئین، میکس اسپرسو و … استفاده می شود.
اما نکته مهم تری که در خصوص قهوه های کلمبیا می توان بیان نمود، مربوط به این امر می باشد که رست این قهوه ها باید به صورت تخصصی انجام پذیرد تا بتوان از عطر آن نیز برخوردار شد و بهترین رست پیشنهاد شده برای دانه های قهوه عربیکا، رنگ شکلاتی است.
فروش عمده این قهوه های رست شده با بسته بندی های کامپوزیت 14 کیلویی انجام می پذیرد تا از این طریق به حفظ عطر و طعم آن کمک نمود و از طرفی برای خرید قهوه های سبز آن نیز می توان با کیسه های 60 کیلوگرمی اقدام به ثبت سفارشات نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *