شکلات, شکلات تخته ای

خرید عمده شکلات تخته ای رنگی به قیمت استثنایی

شکلات سرشار از مواد مغذی است که می تواند بر سلامت شما تأثیر مثبت بگذارد. ساخته شده از دانه درخت کاکائو، یکی از بهترین منابع آنتی اکسیدانی است که میتوانید پیدا کنید. مطالعات نشان می دهد که شکلات تلخ می تواند سلامت شما را بهبود بخشد و خطر بیماری قلبی را کاهش دهد. در اینجا قیمت شکلات تخته ای رنگی را نیز بررسی می‌کنیم.

خرید عمده شکلات تخته ای رنگی به قیمت استثنایی

راهنمای خرید شکلات تافی موجود در بازار

راهنمای خرید شکلات تافی موجود در بازار فراورده های شکلاتی از مهم ترین فرآورده های آب نباتی کنجدی و پرتقالی هستند که محبوبیت زیادی به خصوص کودکان دارد و علاوه بر ارزش غذایی بالا، منبع انرژی نیز می باشد. در صنعت شکلات سازی بسیاری از موادی مانند کاکائو، شکر، کره کاکائو، چربی ها و طعم دهنده ها نقش مهمی در کیفیت محصول دارند.

یکی از مشهورترین تافی ها در خارج از کشور تافی های کشور انگلستان است، که در آن کره بسیار زیادی استفاده می‌شود و در آن بادام نیز وجود دارد. یک مدل از آن جویدنی و دیگری سفت است. هانی کام یک نوع تافی است که زمان مخلوط کردن از سرکه و جوش شیرین استفاده می‌شود. یک کاربرد تافی در آب نبات سیب است که سیب به یک چوب وصل است و با لایه تافی روی آن پوشیده شده است و کارامل هم در آن وجود دارد. تافی موجود در شیرینی پزی ها را برای تنوع با مواد بسیاری همانند کره، نیشکر، شکلات، کشمش و هانی کام مخلوط می‌کنند. شکلات های تافی در طعم های مختلف و متنوع در بازار ایران موجود می‌باشد از شکلات های تافی در جشن ها و اعیاد استفاده زیادی می شود.

آشنایی با انواع مختلف شکلات تخته ای در بازار

شکلات تخته ای یکی از شکلات های پر طرفدار برای مصارف خانگی و صنعتی می‌باشد. کارخانه های تولیدی بسیاری در کشور به تولید کردن انواع شکلات می‌پردازند که مورد استفاده در قنادی و شیرینی پزی می‌باشد. مواد اولیه شکلات شامل کره کاکائو، شکر، پودر کاکائو، شیر، اسانس میشود. صنایع زیادی برای تولیدات خود به انواع شکلات تخته ای نیاز دارند، بعضی از راه های تولید مزه ها برای این شکلات بستگی به مدل پودر کاکائو و مقدار بد دادن آن دارد، بعضی وقت ها انواع مختلف ادویه برای ایجاد طعم نیز استفاده می‌شود.

قانون طلایی برای چشیدن شکلات تلخ با عبارت «ذوب، نخورید» خلاصه می‌شود. دلیل این امر؟ به استثنای شکلات حاوی موادی که باید قبل از حل شدن کمی جویده شوند، شکلات تلخ به شکل قرص در این روش بسیار بهتر مورد توجه قرار می گیرد، زیرا در تماس با گرما یک سری احساسات آزاد می کند. زبان: نه تنها طعم و مزه و بوی دهان مانند تلخی، شیرینی، قابض بودن و اسیدی بودن، بلکه معطر، از رایحه تند تا گلی نیز دارد. بازگشت به مقایسه با شراب: چه حسی دارد که آن را با عجله بنوشید، بدون اینکه بینی خود را در لیوان قرار دهید تا حداقل کمی با نت های بویایی آشنا شوید؟ شکلات نیز از این قاعده مستثنی نیست.

قنادی ها و کارگاه ها برای تولیدات زیاد خود نیاز بسیاری به انواع مختلف شکلات‌های صنعتی مخصوصا انواع شکلات های تخته ای دارند. انواع شکلات تخته که در قنادی مورد استفاده افراد قرار می گیرد عبارتند از : شکلات تخته ای تلخ، شکلات شیری،شکلات سفید، شکلات کاکائویی، رنگی

بررسی اجمالی شکلات تخته ای فله

بررسی اجمالی شکلات تخته ای فله در کارخانه های شکلات سازی کشور شکلات تخته ای فله تولید می شود تا بتواند نیازهای بازار مصرف‌ کنندگان را پاسخگو باشد. خرید شکلات تخته ای بصورت فله از طریق این بازار اینترنتی با قیمت مناسب و کیفیت عالی آغاز گردیده و کارگاه ها و قنادی ها می‌توانند شکلات تخته ای فله ای که نیاز دارند را با قیمت در کارخانه خریداری و استفاده نمایند.

شکایت فله ای به نوعی از شکلات تخته ای با مزه ها و طعم های مختلف می‌گویند که در کارتن بسته بندی شده یعنی فله ای بودن و به این صورت به بازار میرود. کارگاه های قنادی برای تولید خود به شکلات تخته ای نیاز پیدا می‌کنند از آن جایی که شکلات تخته ای قیمت بالایی دارد برای کاهش هزینه ها و مناسب بودن قیمت آن را بصورت فله ای با قیمت عمده درب کارخانه تهیه میکنند.

شکلات تخته ای رنگی در طعم های زیادی است و پرطرفدار به عنوان طعم دهنده یا روکش برای بستنی، کیک، بیسکوییت استفاده می‌شود. در تهیه دسرها مانند پاناکوتا، شیرینی، کیک و انواع شکلات مثل برشتوک و شکلات آجیلی با کشمش و پسته از آن استفاده می‌شود. با ذوق کردن این شکلات ها می توان از آن به عنوان شکلات آب شده، گاناش، سس شکلاتی و تزیین دسر و کیک نیز از آن استفاده کرده و اشکال قشنگی را خلق کرد یا با رنده زدن آن در تزیینات استفاده کرد. برای گاناش کشی شکلات تخته ای را خرد کنید و داخل مایکروفر بگذارید تا ذوب شود. برای ذوب کردن شکلات تخته ای به صورت بن ماری، ابتدا شکلات را به قطعه های کوچک تقسیم کرده و داخل ظرف استیل بریزید، قابلمه آب یا کاری را روی گاز بگذارید تا جوش آید. بعد یا شعله کم ظرفی که در آن شکلات است را روی شعله قرار دهید تا آب بشود.

شناخت خصوصیات بهترین شکلات تخته ای

انتخاب شکلات بر اساس درصد کاکائو است: اگر ندانیم چگونه درست شده است، آن عدد صدک روی بسته بندی بسیار کم است. مونیکا توضیح می دهد: اساساً، شکلات تلخ با 90 درصد کاکائو لزوما بهتر از شکلات با 70 درصد نیست. در واقع کمیت و کیفیت توده کاکائو (خمیر خالصی که از تصفیه و برشته کردن صحیح لوبیا به دست می آید، بدون شکر افزوده) روی ترکیب محصول تأثیر می گذارد. متأسفانه، شرکت‌های بزرگ شیرینی‌سازی تمایل دارند از دوز انبوه کره کاکائو خوشبو شده (اغلب از کشورهایی غیر از موارد ذکر شده در برچسب) استفاده کنند تا بافتی مخملی به‌ویژه به دست آورند که باعث کاهش قابل توجهی از ترکیب معطر شکلات می‌شود. ناگفته نماند قندهایی که در بیشتر موارد از نظر کام و تغذیه بسیار فراتر از آستانه توصیه شده هستند. راه حل تلاش برای تخمین درجه اعتبار برندهای فردی بر اساس مزه ها، اطلاعات در دسترس مصرف کنندگان و شفافیت زنجیره تامین است. مونیکا در پایان می‌گوید: «در هر صورت، من توصیه می‌کنم شکلات تلخی آلمانی را با حداقل ۶۰ درصد کاکائو انتخاب کنید.

یکی از انواع روشهای عرضه انواع شکلات تخته ای در بازار، شکلات تخته ای فله می باشد. شکلات تخته ای فله شامل تمام انواع این نوع شکلات می شود و خریداران عمده که برای مصارف قنادی و یا کارگاهی نیاز به شکلات تخته ای دارند از انواع فله این نوع شکلات خریداری می نمایند، چرا که قیمت انواع فله این شکلات ، ارزان تر و مناسب تر از قیمت دیگر انواع می باشد. شکلات تخته ای فله را به صوت کارتنی ۱۲ کیلو گرمی و یا ۲۰ کیلو گرمی بسته بندی می کنند که وزن تخته های شکلات از ۵۰۰ گرمی و ۱۰۰۰ گرمی تا ۴۰۰۰ گرمی می باشد، البته وزن هر تخته بستگی به برند تولید کننده شکلات دارد.

مواد اولیه شکلات ها کاملا وارداتی می‌باشد و قیمت آنها اصلا ثابت نیست و نوسان های قیمت خیلی زیادی را تجربه می‌کند. به همین خاطر ، قیمت شکلات های تخته ای را نمی توان گفت و قیمت آن ها روز عوض خواهد شد. با همین وجود قیمت شکلات تخته ای به عوامل زیر بستگی خواهد داشت :ننوع شکلات های تخته ای، برند شکلات های تخته ای، نحوه عرضه کردن شکلات ها، نحوه فروختن شکلاتم میزان عرضه و تقاضای بازار، قیمت شکلات های تخته ای فله.

مراکز پخش شکلات تخته ای رنگی در ایران

مراکز پخش شکلات تخته ای رنگی در ایران این روز ها صادرات شکلات تخته ای به بازارهای کشور عراق و کشورهای دیگر بسیار زیاد است. برای صادرات این محصول مدارکی لازم است در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم. فرم اخذ نمایندگی باید توسط تقاضا کننده صادرات پر شود و چند نمونه از این شکلات درجه یک ارسال شود. رنگ موی و طعم عالی شکلات ها عاملی برای جذب خریداران به سوی خرید این محصول می‌باشد.

جهت آسان شدن این کار مشتریان عزیز می‌توانند خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند خریداران می‌توانند با مراجعه کردن به سایت شکلات را انتخاب کرده و قیمت و مشخصات لازم را به دست آورند. از گذشته شکلات از جمله خوراکی هایی است که طرفداران زیادی دارد همچنین کاربردهای بسیاری دارد. این خوراکی خوشمزه علاوه بر طعم خوب خواص زیادی داشته و انرژی زا را بالا میبرد.

امروزه با توجه به این که تنوع زیادی در شکلات وجود دارد استفاده از آن نیز بیشتر شده و اشکال مختلف شکلات کاربرد این محصول را بیشتر کرده است. یکی از پرکاربردترین شکلات، نوع تخته ای است که به آن شکلات موزاییکی نیز می‌گویند، برای تزیین کردن کیک از شکلات تخته ای استفاده می‌شود.

شکلات تخته ای رنگی در طعم های زیادی است و پرطرفدار به عنوان طعم دهنده یا روکش برای بستنی، کیک، بیسکوییت استفاده می‌شود. در تهیه دسرها مانند پاناکوتا، شیرینی، کیک و انواع شکلات مثل برشتوک و شکلات آجیلی با کشمش و پسته از آن استفاده می‌شود. با ذوق کردن این شکلات ها می توان از آن به عنوان شکلات آب شده، گاناش، سس شکلاتی و تزیین دسر و کیک نیز از آن استفاده کرده و اشکال قشنگی را خلق کرد یا با رنده زدن آن در تزیینات استفاده کرد.

برای گاناش کشی شکلات تخته ای را خرد کنید و داخل مایکروفر بگذارید تا ذوب شود. برای ذوب کردن شکلات تخته ای به صورت بن ماری، ابتدا شکلات را به قطعه های کوچک تقسیم کرده و داخل ظرف استیل بریزید، قابلمه آب یا کاری را روی گاز بگذارید تا جوش آید. بعد یا شعله کم ظرفی که در آن شکلات است را روی شعله قرار دهید تا آب بشود. تافی یک نوع شیرینی است که با شکر، کره و آرد درست می‌شود. مخلوط را گرم می‌کنند و بعد از آماده شدن با شکمش و گردو مخلوط می‌کنند.

فروش شکلات تخته ای رنگی در بازار تهران

از گذشته شکلات از جمله خوراکی هایی است که طرفداران زیادی دارد همچنین کاربردهای بسیاری دارد. این خوراکی خوشمزه علاوه بر طعم خوب خواص زیادی داشته و انرژی زا را بالا می برد. امروزه با توجه به این که تنوع زیادی در شکلات وجود دارد استفاده از آن نیز بیشتر شده و اشکال مختلف شکلات کاربرد این محصول را بیشتر کرده است. یکی از پرکاربردترین شکلات، نوع تخته ای است که به آن شکلات موزاییکی نیز می‌گویند، برای تزیین کردن کیک از شکلات تخته ای استفاده می‌شود.

در شهر تهران شکلات تخته ای بازار گرمی دارد و این نوع شکلات طرفداران زیادی دارد زیرا مصارف زیادی دارد و در قنادی ها و همچنین کیک پزی های خانگی استفاده می شود همچنین به خاطر رنگ های متنوعی که وجود دارد می‌توان آن را آب کرد و در شیرینی ها استفاده کرد که طعم فوق العاده ای به آن می‌دهد.

قیمت هر کدام از این شکلات ها بسته به عوامل مختلفی، متفاوت می‌باشد که مهمترین آن، مقدار استفاده از پودر شکلات در تولید هر کدام از انواع کاکائو می باشد. انواع شکلات تخته ای تلخ به خاطر استفاده بیشتری ز پودر کاکائو از قیمت بالاتری برخوردار هستند و هر مقدار تلخی شکلات زیادتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می‌شود. شکلات تخته ای مورد نیاز در قنادی و کارگاه شیرینی پزی در بسته بندی های دوازده کیلو گرمی و بیست کیلو گرمی بسته بندی خواهد شد. آن ها برای این که قیمت کل خرید خود را کاهش دهند از انواع شکلات فله که قیمت مناسبتر و ارزان دارند استفاده می نمایند.

برای خرید کنندگان شکلات های تخته ای، خرید کردن شکلات از کارخانه ها خیلی به صرفه تر و مناسبتر از خرید کردن آن از بازار های تهران می باشد ، زیرا دیگر هزینه حمل و نقل به شهر تهران پرداخت نمی شود. این مرکز تمامی انواع شکلات های تخته ای مورد استفاده کارگاه ها و قنادی ها را به قیمت بسیار عالی و درب کارخانه تهیه می‌کند و ارسال می نماید نا خرید کنندگان بتوانند به آسانی و در کمترین زمان ممکن انواع مختلف شکلات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تر و بهتر از بازار های شهر تهران خریداری نمایند.

صادرات عمده شکلات تخته ای رنگی در کشور

صادرات عمده شکلات تخته ای رنگی در کشور شرایط خرید بی واسطه و مستقیم شکلات تخته ای رنگی برای مصرف کنندگان و خریداران عمده امکان پذیر شده است. مجموعه بزرگ ما با سابقه بسیار زیاد خود در زمینه فروش و تامین شکلات تخته ای رنگی سهمی خوب در بازار فروش این محصول را گرفته است.

این روز ها صادرات شکلات تخته ای ارزان به بازارهای کشور عراق و کشورهای دیگر بسیار زیاد است. برای صادرات این محصول مدارکی لازم است در زیر به برخی از آن ها اشاره میکنیم.

فرم اخذ نمایندگی باید توسط تقاضا کننده صادرات پر شود و چند نمونه از این شکلات درجه یک ارسال شود. رنگ موی و طعم عالی شکلات ها عاملی برای جذب خریداران به سوی خرید این محصول می‌باشد. جهت آسان شدن این کار مشتریان عزیز می‌توانند خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند خریداران می‌توانند با مراجعه کردن به سایت شکلات را انتخاب کرده و قیمت و مشخصات لازم را به دست آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *