قهوه, قهوه ساز

سفارش خرید بهترین پودر قهوه فوری فله ای

قهوه فوری یکی از انواع قهوه های موجود در در بازار کشور بوده که روش تهیه آن بسیار راحت بوده و شما نیاز به هیچ دستگاه دم آوری ندارید، برای ثبت سفارش خرید پودر قهوه فوری فله ای خود می توانید از همین درگاه اینترنتی اقدام نمایید و در اسرع وقت محصول خود را درب منزل تهیه کنید.

سفارش خرید بهترین پودر قهوه فوری فله ای

راهنمای خرید بهترین پودر قهوه فوری

راهنمای خرید بهترین پودر قهوه فوری قهوه یکی از پر استقبال ترین انواع نوشیدنی ها بوده که پس از نفت در جایگاه دوم صادرات قرار گرفته است، در حال حاضر قهوه قسمت مهمی از فرهنگ کشور تبدیل شده است که از سالیان دور مورد استفاده قرار می گیرد، تولید قهوه تا کشت و روش نهایی دم کردن آن بسیار پیچیده است و دوستداران این نوشیدنی تمام تلاش خود را انجام داده‌ اند تا بهترین نمونه از آن را با روش دم کردنی عالی تهیه نمایند، شما برای خرید قهوه باید به ذائقه و سلیقه خود توجه داشته باشید تا بتوانید در نهایت بهترین قهوه خود را خریداری کنید.

در هنگام خریدن باید به این نکته توجه داشته باشید که چه نوع قهوه ای را دوست دارید و برای دم کردن آن از چه وسیله و روشی می خواهید استفاده کنید، در حال حاضر ما دارای نمونه های متنوعی از دانه قهوه هستیم که با یکدیگر متفاوت هستند، به عنوان مثال قهوه های برزیلی نسبت به قهوه های ویتنامی دارای ویژگی های کاملا متفاوتی هستند همچنین ابزارهای متنوعی برای دم‌ کردن‌ قهوه وجود دارد.

در صورتی که تمایل دارید قهوه خود را با دستگاه اسپرسو ساز تهیه نمایید میزان آسیاب پودر قهوه و روش تهیه قهوه نسبت به سایر دستگاه ها متفاوت می شود، همان طور که اشاره شد در ابتدای امر باید نوع دان قهوه خود را انتخاب نمایید، دانه های قهوه با یکدیگر متفاوت هستند و خصوصیات و ویژگی های مختص به خود را دارند عمده ترین انواع قهوه ها در جهان شامل دو نمونه قهوه عربیکا و قهوه روبوستا است.

قهوه عربیکا دارای عطر و طعم بیشتری است از طرفی قهوه روبوستا تلخ و کافئین بیشتری دارد، این دو نمونه به صورت تجاری پرورش می یابند و تقریباً تمام قهوه های موجود در بازار و فروشگاه ها را به خود اختصاص داده اند. باید بدانید که بیش از ۲۹ گونه قهوه وجود دارد اما این دو گونه بیش ترین استفاده را دارند.

دانه های قهوه عربیکا نسبت به دانه قهوه روبوستا گران تر هستند این گونه فقط در ارتفاع بالا رشد می‌ کنند و زمان رشد آن طولانی تر است که در نتیجه قیمت آن هم بالاتر خواهد رفت، دانه های قهوه عربیکا از نظر طعم ملایم تر از نمونه روبوستا هستند، شکل دانه آنها بیضوی بوده اما دانه قهوه روبوستا تقریباً دایره ای شکل است. همچنین دانه این قهوه عطر و طعم متعادل تری دارد.

بیش از ۷۰ درصد قهوه‌های مورد استفاده در جهان را دانه‌های قهوه عربیکا تشکیل می‌دهد و عموما به عنوان یک دانه برتر قهوه در نظر گرفته می‌شود، از طرفی دانه قهوه روبوستا دارای کافئین بیشتری نسبت به دانه قهوه عربیکا است و طعم آن تلخ تر می باشد، قیمت آن نسبت به دانه قهوه عربیکا کمتر بوده و در شرایط خرده‌ فروشی معمولاً با دانه های عربیکا مخلوط میشود، قهوه در اغلب موارد به عنوان قهوه های فوری مورد استفاده قرار می گیرد و ویژگی‌های دانه‌های قهوه با توجه به نحوه پرورش آنها منحصر به فرد است.

ارتفاع و روش تولید ارگانیک می تواند در نهایت بر روی طعم آنها تاثیر داشته باشد، بیش از ۵۰ کشور دنیا به تولید دانه قهوه می‌پردازند قهوه تولیدی هر یک از آن ها با یکدیگر متفاوت میباشد.

با ما همراه باشید تا با نمونه‌ای از این قهوه ها شنا شوید.

کشور اتیوپی یکی از کشورهای ابتدایی در زمینه تهیه قهوه می باشد، معمولا دانه های قهوه این منطقه از نوع عربیکا هستند کشور برزیل هم از بزرگترین کشورهای تولید کننده قهوه در جهان بوده که از دانه های قهوه برزیلی در بسیاری از ترکیبات قهوه اسپرسو استفاده می شود. این قهوه معمولاً نسبت به سایر قهوه‌ ها تیره تر است.

قهوه کلمبیا هم استفاده از آن در ایالات متحده بسیار رایج است یکی از خوشمزه ترین قهوه های جهان بوده که دارای اسیدیته متعادلی است، همچنین ممکن است طعم میوه ای داشته باشند، بیشتر برای رست های سبک از این دانه قهوه استفاده می شود.

هاوایی تنها منطقه ایالات متحده است که قهوه در آن پرورش می‌یابد، دانه های قهوه هاوایی بی نظیر هستند و در رست های ملایم از آن استفاده می شود این دانه دارای سطح اسیدیته ملایمی است.

قهوه کنیا هم از پر استقبال ترین دانه های قهوه بوده که از نظر طعم بسیار قوی است، قهوه کنیا دارای سطح اسیدیته متوسطی میباشد قهوه اندونزی هم رنگ نسبتاً تیره ای دارد، در حال حاضر در بیشتر مزارع کشور اندونزی قهوه روبوستا تهیه می شود این قهوه پس از دم کشیدن مزه بسیار تلخی دارد.

صفر تا صد صادرات پودر قهوه فوری به اروپا

قهوه به عنوان یک نوشیدنی روزانه توسط بسیاری از مردم جهان مصرف می شود، صادرات این نمونه از محصولات در سال های گذشته و همچنین در سال‌ های آتی قابل توجه است در کافی شاپ ها، رستوران ها و مرکز فروش قهوه به صورت عمده و فله ای در قالب بسته بندی های ویژه ای ارائه می شود.

تغییر ذائقه مردم جهان نسبت مصرف این نوشیدنی و قیمت مناسب آن سبب شده تا رشد بازار قهوه بسیار بالا رود، از سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ فروش قهوه در جهان حدود ۱۴ درصد رشد داشته است، کشور های بسیار زیادی هستند که بهترین انواع قهوه را تهیه و تولید می کنند و آن را در اختیار مشتریان خارجی خود قرار می دهند.

بازار صادرات این نمونه از محصولات بسیار داغ بوده و کشورهای بسیاری نسبت به واردات قهوه از خود استقبال نشان می‌ دهند، در فرایند صادرات، بازرگانان در ابتدای امر مشتریان خارجه خود را شناسایی کرده و با آن ها معامله می کنند، در حال حاضر دانه های قهوه عربیکا از استقبال بسیار بالایی برخوردار است و بازرگانان معمولا به فروش این نوع از محصولات می‌ پردازند، مراحل ترخیص کالا هم بسیار راحت بوده و بازرگانان دانه‌ های قهوه خود را به صورت فله ای و یا در قالب بسته‌ بندی های ویژه ای در اختیار مشتریان خارجی خود قرار می‌ دهند‌.

اما خواص درمانی قهوه درجه1 سبب شده تا استقبال از خرید آن ها بسیار بیشتر شود، در واقع قهوه می‌ تواند انرژی شما را بالاتر ببرد و شما را بسیار شاد کند، با مصرف قهوه کم تر احساس خستگی خواهید کرد و این به دلیل وجود ماده محرکی در قهوه به نام کافئین است پس از نوشیدن قهوه کافئین آن وارد جریان خون می‌ شود و به سیستم اعصاب مرکزی خواهد رسید، کافئین سبب افزایش تولید نور اپی نفرین و دوپامین خواهد شد و می تواند احساسات را کنترل کند و یادگیری را بیش تر نماید.

علاوه بر این قهوه خاصیت چربی سوزی دارد و کافئین موجود در آن می تواند سبب داشتن وزنی ایده‌ آل شود، کافئین قهوه می‌ تواند میزان سوخت و ساز بدن را ۳ تا ۱۱ درصد بالا ببرد و سبب می شود تا شما کم تر احساس گشنگی کاذب داشته باشید.

قهوه می‌ تواند عملکرد فیزیکی را به طور چشمگیری بیش تر کند و سیستم عصبی را تحریک خواهد کرد و در نتیجه سیگنال شکستن چربی بدن به سلول فرستاده خواهد شد، کافئین می‌ تواند سطوح اپی نفرین خون را بالا ببرد و به استرس های فیزیکی و احساسی پاسخ خواهد داد.

قهوه نوشیدنی سیاه رنگی بوده که از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است، در آن ماده معدنی همچون منگنز وپتاسیم وجود دارد همچنین منبع خوبی از منیزیم و نیاسین می‌ باشد که همگی آن ها برای سلامت بدن موثر هستند.

بررسی اجمالی انواع پودر قهوه

بررسی اجمالی انواع پودر قهوه قهوه ها از نظر دم آوری دارای انواع متنوعی هستند یکی از آنها قهوه اسپرسو می‌باشد، این قهوه یک نوع قهوه ایتالیایی بوده که با دستگاه اسپرسو ساز تهیه میشود، با اسپرسو چند مدل قهوه همچون کاپوچینو، لاته و ماکیاتو تهیه میشود، علاوه بر این ما دارای دستگاه‌های اسپرسو‌ساز متنوعی هستیم که به صورت برقی و گازی ارائه می‌شوند و هر فردی می تواند با توجه به نیاز خود نمونه خاصی از آنها را خریداری کند.

قهوه ترک درجه 1 هم یکی دیگر از انواع قهوه های پرفروش در جهان است که در اکثر کافی شاپ ها ارائه می شود، قهوه ترک در اصل مربوط به کشور ترکیه بوده و نیاز به قهوه جوش مخصوص خود دارد، برای تهیه قهوه ترک باید دانه های قهوه را آسیاب کرد تا پودر نرمی از قهوه تهیه شود.

قهوه فرانسه هم که به قهوه فیلتری معروف است با دستگاهی به نام فرنچ پرس یا دستگاه برقی قهوه فرانسه تهیه میشود، این دستگاه دارای فیلتر است که اجازه عبور قهوه را نمی‌دهد و فقط آب داغ را عبور خواهد داد، قهوه فرانسه از قهوه اسپرسو رقیق تر بوده و معمولا در لیوان سرو می‌شود. از طرفی کافئین آن نسبت به قهوه اسپرسو ترک کمتر است.

انواع فوری درجه 1 در ایران وجود دارد که به عنوان نسکافه یا کافی میکس شناخته می شود، این نمونه قهوه ها نیاز به دم آوری ندارند و تنها با آب جوش تهیه می‌شوند، همچنین برای تهیه آن نیاز به دستگاه خاصی نیست و تنها به یک لیوان و آب داغ نیاز داد، برای تهیه باید آب را بگذارید تا به جوش آید و سپس پودر قهوه را درون لیوان بریزید و آب جوشیده را به آن اضافه کنید. در حال حاضر انواع متنوعی قهوه های فوری در ایران ارائه می‌ شود و معمولاً اصل نیستند و ضرر دارند، بنابراین توصیه می‌ کنیم که از این قهوه ها کمتر استفاده داشته باشید. قهوه کلد برو هم نمونه دیگر از قهوه های موجود در جهان بوده که به صورت سرد شده دم خواهد شد.

آفوگاتو نوع دیگری از قهوه بوده که از نوشیدنی های تابستانی به شمار می رود چرا که در فرایند تهیه آن از بستنی استفاده خواهد شد، این قهوه دارای دو ماده اصلی شامل اسپرسو و بستنی است که در تابستان طرفداران بسیار زیادی دارد.

آیس کافی هم جزو نوشیدنی های کافی شاپی مخصوص تابستان بوده که در فرایند تهیه آن از اسپرسو استفاده می شود و به صورت سرد سرو خواهد شد.

هرآنچه باید از تجارت پودر قهوه بدانیم

ایران از کشورهای برتر در زمینه تولید انواع دانه های قهوه به حساب می‌آید، در حال حاضر کشورهای کثیری از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی با کیفیت ترین انواع دانه قهوه ایرانی را خریداری می نمایند، بازرگانان بسیار زیادی در این زمینه فعالیت داشته و بهترین انواع دانه قهوه را در اختیار مشتریان خارجی خود قرار می‌ دهند و با فروش آن ها در نهایت به سود خوبی می‌ رسند و ارز خوبی را وارد کشور خواهند کرد.

قیمت استثنایی پودر قهوه فوری فله ای

قیمت استثنایی پودر قهوه فوری فله ای قیمت پودر قهوه فوری به عوامل بسیاری بستگی دارد که از مهم ترین آن ها می‌ توانیم به نسبت عرضه به تقاضای محصول اشاره داشته باشیم، از طرفی برند تجاری آن می تواند بر روی قیمت تمام شده قهوه تاثیر گذار باشد، در صورتی که پودر قهوه فوری شما در بسته بندی ویژه ای قرار گرفته باشد شما باید برای تهیه آن قیمت بیش تری را هزینه کنید.

اما برای اینکه بتوانید محصولات خود را با قیمتی استثنایی خریداری نمایید، می توانید به صورت فله ای محصول را تهیه کنید که با این وجود هزینه بسته بندی از قیمت محصول کاسته شده و می توانید در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیتی دست یابید. از طرفی با تهیه پودر قهوه فوری از طریق مراکز فروش معتبر قیمت قهوه نزولی تر خواهد شد.

صادر کننده پودر قهوه فوری فله ای

در این زمینه صادر کننده پودر قهوه فوری صادراتی می تواند با ارائه محصولات خود به صورت عمده و یا در قالب بسته بندی ویژه‌ ای در نهایت ارز خوبی را وارد کشور کند، در واقع کشور ایران از کشورهای پیشرو در زمینه تهیه بهترین انواع قهوه هستند و قهوه های متنوعی را در اختیار بازارهای جهانی قرار می دهند.

توزیع بی واسطه پودر قهوه فوری فله ای

توزیع بی واسطه پودر قهوه فوری فله ای روش های بسیار زیادی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید با کیفیت ترین انواع دانه قهوه خود را خریداری کنید، یکی از آن ها مراجعه حضوری به مراکز عرضه انواع دانه قهوه می باشد، اما چنین روش خریدی به شما توصیه نمی شود چرا که با صرف وقت و هزینه بسیار زیادی همراه است.

در این زمینه می توانید از طریق درگاه اینترنتی با کیفیت ترین انواع دانه قهوه ارزان خود را خریداری کنید و خریدی به صرفه داشته باشید، با این وجود دست واسطه ای در کار نیست و شما مستقیماً با مرکز توزیع مستقیم معامله خود را انجام خواهید داد.

1 نظر در “سفارش خرید بهترین پودر قهوه فوری فله ای

  1. محمد گفت:

    سلام ببخشید قهوه روبستا رد دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *