شکلات

لیست آخرین قیمت شکلات تافی

شکلات تافی از خوشمزه ترین و محبوب‌ترین انواع شکلات های ایرانی بوده که نسبت به شکلات های دیگر دارای قیمتی مقرون به صرفه است. قیمت شکلات تافی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد اما با شما تهیه عمده آن ها از مرکز فروش معتبر، می توانید در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیتی دست یابید و دست واسطه ها را از معامله حذف کنید.

لیست آخرین قیمت شکلات تافی

آسان ترین و مطمئن ترین روش خرید شکلات تخته ای رنگی

آسان ترین و مطمئن ترین روش خرید شکلات تخته ای رنگی از پرطرفدارترین انواع خوراکی های شیرین می توانیم به شکلات اشاره داشته باشیم. از شکلات در مصارف متنوعی استفاده خواهد شد و برای تهیه انواع شیرینی، کیک، بستنی و … کارایی بسیار بالایی دارد. در حال حاضر ما دارای شکلات های مختلفی در شکل و تنوع بالایی هستیم که استقبال از آنها بسیار بالا می باشد.شکلات دارای طعم بسیار خوبی بوده و از طرفی خواص درمانی آن هم بسیار بالا است. این محصولات از مواد غذایی انرژی زا به حساب می‌ آیند و در زمان‌های گذشته در تهیه انواع نوشیدنی ها نیز از آن استفاده می کردند.

شکلات تخته ای که از آن به عنوان شکلات موزاییکی هم یاد می‌شود، یکی از انواع شکلات های پرکاربرد بوده که از آن برای تزیین کیک و شیرینی هم استفاده می‌شود. شکلات تخته ای شکلاتی ساده است، اما باید این نکته را ذکر کنیم که تنها جنبه تزیینی ندارد و از پرکاربردترین انواع شکلات به حساب می آید. شکلات تخته ای را ذوب می کنند و از آن در تهیه انواع خوراکی ها بهره می برند، انواع شکلات تخته ای معمولا به صورت آب شده کاربرد دارد.

روش های بسیار زیادی وجود دارد که با استفاده از آن می توان شکلات را آب کرد و در غلظت دلخواه بدست آورد؛ در صورتی که با روش خاصی شکلات را آب نمایید، می توانید شکلاتی فرم پذیر و براق به دست آورید، شما می‌توانید شکلات تخته آب شده خود را در قالب دلخواه قرار داده و آن را به شکلی زیبا در آورید. یکی از روش های آب کردن شکلات، روش تمپر کردن می باشد. این روش خود دارای چندین شیوه متفاوت بوده؛ در ابتدا شکلات را تحت حرارت مستقیم آب می کنند و سپس به روشی خاص دمای شکلات را پایین می آورند.

برای آب کردن شکلات، در ابتدا شکلات تخته ای را به تکه های نسبتاً مساوی خرد کنید و آن را در یک کاسه بریزید. یک سوم از باقیمانده شکلات را کنار بگذارید، قابلمه آب را روی حرارت مستقیم گذاشته تا به نقطه جوش برسد، سپس کاسه حاوی دو سوم و شکلات خرد شده را روی آب در حال جوش بگذارید و شعله گاز را در دمای متوسط قرار دهید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان کف ظرف شما با آب تماس نداشته باشد و شکلات را به خوبی، هم بزنید.

برای تمپر کردن شکلات شما باید به دمای خاصی برسد، در صورتیکه شکلات شما به دمای مطلوب خود نرسید یعنی چربی به طور کامل در آن آب نشده است. اگر زودتر شکلات را بردارید در نهایت شکلات شما به خوبی فرم نمی گیرد و اگر آن را به دمای بالایی برسانید شکلات شما می سوزد و خراب خواهد شد. شما می توانید از دماسنج برای تشخیص دمای شکلات استفاده داشته باشید.

شکلات‌ تخته باید به دمای ۵۰ تا ۵۵ درجه سانتیگراد برسد انواع شکلات های شیری باید در دمای ۴۵ تا ۵۰ درجه سانتیگراد قرار بگیرد و شکلات سفید شما هم باید به دمای بین ۴۰ تا ۴۵ درجه سانتی گراد برسد. ظرف را از روی آب جوش بردارید و بقیه شکلات خرد شده خود را به آن اضافه نمایید، سپس به خوبی آن را با یک قاشق هم بزنید تا یک دست شود. بهتر است در این مرحله ظرف را روی بخار آب بگذارید و مرتب آن را به هم بزنید، در خاتمه شکلات شما به خوبی ذوب شده و می توانید از آن استفاده داشته باشید.

اما این نمونه از شکلات کارایی بسیار بالایی دارد و شما می توانید آن را برای تهیه انواع کیک و شیرینی و یا برای تزیین روی کیک، شیرینی، انواع دسر و بستنی به کار برید، همچنین می توانید با قیف و ماسوره شکلات را روی کاغذ روغنی در طرح‌ های مختلفی خلق کنید و پس از سفت شدن شکلات از آن برای تزیین استفاده نمایید.

پرطرفدار ترین شکلات تافی در بازار

در حال حاضر، ما دارای شکلات های متنوعی در بازار هستیم که استقبال از خرید آن ها بسیار زیاد می باشد. مراکز پخش تمام تلاش خود را انجام می دهند تا با ارائه مستقیم این نمونه از محصولات پرفروش ترین انواع شکلات را با قیمت درب کارخانه در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهند. شکلات در نمونه‌های مغزدار، شکلات تلخ، شکلات تافی و …در قالب بسته بندی های خاصی ارائه می شوند و کیفیت آن‌ها کاملا حفظ شده است.

نمونه ای از پرطرفدارترین انواع شکلات، شکلات تافی می باشد. این شکلات مغزدار بوده و در بسته بندی هایی باکیفیت قرار گرفته است. این شکلات در رتبه اول پرفروش ترین شکلات در ایران می باشد. مراکز پخش با کیفیت ترین این شکلات را به صورت عمده و به قیمت درب کارخانه در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهند.

شکلات شیرین عسل از گروه صنایع غذایی نام آشنایی هم تهیه می‌شود و یکی دیگر از پرفروش ترین انواع شکلات ها در ایران است. محبوبیت این شکلات بسیار بالا بوده و در انواع متنوعی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

شکلات آناتا هم نمونه ای دیگر از بهترین شکلات ایرانی بوده که از تولید کننده های خوب در شهر تبریز تهیه می شود. شکلات شونیز که سابقه ۴۲ ساله دارد، نمونه ی دیگری از شکلات های محبوب بوده که به بیش از ۳۷ کشور جهان صادر می شود.

از دیگر شکلات های خوشمزه و محبوب می توانیم به شکلات باراکا اشاره داشته باشیم، این شکلات ها دارای بسته بندی خاص زیبا و منحصر به فردی هستند و طعم آن‌ها فوق العاده عالی است. شکلات برنوتی که از کارخانه شکلات سازی برنوتی در سمنان تهیه می شود، از شکلات های محبوبی بوده که در نمونه های متنوعی همچون تافی مغزدار، شکلاتی، کشمشی، شکلات جرقه ای، شکلات کنجدی و… تهیه می‌شود.

مهم ترین اطلاعات هنگام خرید شکلات تخته ای

مهم ترین اطلاعات هنگام خرید شکلات تخته ای برای اینکه بتوانید با کیفیت ترین انواع شکلات را خریداری کنید باید اطلاعات کافی در زمینه شکلات داشته باشید. مردم هنگام تهیه انواع شکلات، تنها به شکل ظاهری و بسته بندی شکلات دقت می‌نمایند و میزان جذابیت بسته بندی شکلات برای آن‌ها مهم است. بسته بندی می‌تواند سبب افزایش قیمت یک شکلات نه چندان محبوب هم شود. بسیاری از مردم شکلات را خوراکی چندان سالمی نمی دانند.

تبلیغات سوء در این زمینه سبب شده که اکثر مردم خیال کنند شکلات خوراکی خوبی نیست و سبب ایجاد آسیب هایی همچون چاقی، چربی خون، کلسترول و… خواهد شد. اما باید بگوییم که شکلات از فواید درمانی بسیار بالایی برخوردار است و شما می توانید برای رفع بسیاری از مشکلات مربوط به سلامتی خود از آن‌ها استفاده داشته باشید. شکلات زرد، دارای اهمیت بسیار بالایی برای حفظ سلامت قلب است ؛ طوری که بسیاری از پزشکان لقب دوست قلب را به این خوراکی خوشمزه می دهند.

شکلات منبع خوبی از آنتی اکسیدان است و سبب بهبود عملکرد قلب و عروق خواهد شد، علاوه بر این آنتی اکسیدان های موجود در آن می‌تواند رادیکال‌های آزاد در بدن را که عامل اصلی ابتلا به سرطان اند، از بین ببرند. علاوه بر این رادیکال‌ها باعث ایجاد چین و چروک در پوست صورت شما می شود، بنابراین با مصرف شکلات عملکرد بسزایی در حفظ طراوت و زیبایی پوست صورت خود خواهید داشت.

شکلات دارای مقدار زیادی فلانویید است. فلانویید های موجود در آن باعث محافظت از پوست شما در برابر نور خورشید خواهد شد و مقاومت پوست را افزایش می‌دهد، شکلات استرس را کاهش داده و از طریق افزایش جریان خون رسانی به مغز سبب افزایش تمرکز و تقویت حافظه نیز می‌شود. شکلات نه تنها باعث افزایش وزن نخواهد شد، بلکه مصرف درست آن سبب کاهش وزن هم می‌شود، علاوه بر این در شکلات ترکیبات ضد باکتریایی وجود دارد که از پوسیدگی دندان جلوگیری می نماید.

همچنین شکلات تأثیر عجیبی در ترشح هورمون اندورفین دارد، این هورمون در اثر ورزش یا رویدادهای خاص در بدن ترشح می شود اما خوردن شکلات سبب افزایش ترشح این هورمون می شود، آندروفین سبب احساس لذت و خوشی در فرد خواهد شد و احساس آرامش و خوشحالی را برای او به وجود می آورد. تمامی این موارد سبب شده که خوردن شکلات یک امر نگران کننده نباشد و شما با مصرف آن احساس لذت داشته باشید، هر چه که شکلات شما تلخ تر باشد، فواید درمانی آن نیز بیشتر خواهد شد.

شکلات های تلخ نسبت به شکلات های شیرین دارای آنتی اکسیدان های بیش تری هستند و در نتیجه اثر گذاری آن ها بر سیستم قلب و عروق بیشتر خواهد شد. اما شما با تهیه بهترین شکلات می توانید از تمامی خواص درمانی آن بهره ببرید. همواره شکلات خالص را خریداری کنید، شکلاتهای خالص از ترکیب دانه کاکائو، کره کاکائو و مقدار شکر تهیه شده اند، اما گاهی وقت ها به آنها طعم دهنده هایی همچون وانیل اضافه می کنند.

کره کاکائو موجود در آن‌ها به هیچ عنوان مضر نیست و سبب افزایش کیفیت شکلات و افزایش اثرات مثبت در سلامتی انسان خواهد شد. برخی از تولیدکنندگان به جای کره کاکائو از چربی های ارزان قیمت هم چون روغن های گیاهی و روغن پالم در فرآیند تهیه شکلات استفاده می نمایند. استفاده از این چربی ها سبب کاهش قیمت تمام شده محسوب می‌شود و خواص شکلات را کم می نماید و در مواردی سبب ایجاد ضرر در مصرف کنندگان خواهد شد.

همانطور که در ابتدا اشاره شد بسیاری از افراد هنگام خرید شکلات تنها به بسته بندی آن دقت می نماید؛ بسته‌بندی خوب و جذاب از مزایای شکلات است، اما شما نباید تنها با توجه به این نکته شکلات خود را تهیه کنید. شما با مصرف شکلات تلخ می توانید وزن خود را کاهش دهید و سبب لاغری خود شوید، اما در صورتی که بیش از اندازه از شکلات مصرف داشته باشید، باید بگوییم که نتیجه عکس رخ خواهد داد.

مصرف بیش از ۵۰ گرم شکلات در طول روز سبب اضافه وزن در شما می شود، در شرایطی که بیش از این میزان شکلات مصرف کنید، عملیات چربی سوزی در بدن که به دلیل مصرف شکلات آغاز شده بود، به جای چربی سوزی تبدیل به عملیات ذخیره سازی چربی خواهد شد.

عامل اصلی در تعیین قیمت شکلات فله ای

قیمت قالبی شکلات به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که از مهمترین آن‌ها می‌توانیم به نسبت عرضه به تقاضای محصول اشاره داشته باشیم. در صورتی که شما نسبت به تهیه شکلاتی اقدام کنید که در بازار بیش از شکلات های دیگر یافت می شود، با قیمت نازل‌تری می توانید محصول را خریداری کنید. اما مواد اولیه در فرایند تهیه شکلات بسیار تاثیرگذار است. در صورتیکه شکلات فله ای عمده شما از مواد اولیه با کیفیت و اصلی تهیه شده باشد، در نهایت باید با صرف هزینه بیش تری محصول خود را خریداری نمایید.

علاوه بر این نحوه بسته بندی محصول می تواند بر روی قیمت آن تاثیر داشته باشد؛ شکلاتهای با بسته بندی شکیل و خاص نسبت به سایر شکلات ها از قیمت بیش تری برخوردارند.

مرکز فروش شکلات تافی در بازار

مرکز فروش شکلات تافی در بازار

نه تنها در کشور ایران بلکه در تمامی کشورهای دنیا، شکلات تولید عمده دارای طرفداران بسیار زیادی است. مردم کشور ایران در مناسبت‌های مختلف شکلات خریداری می کنند و به همین دلیل بازار شکلات در ایران بسیار داغ می باشد. مرکز فروش شکلات تافی در بازار تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین و با کیفیت ترین انواع شکلات را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. شما با تهیه آن‌ها به صورت عمده می توانید در ازای پرداخت هزینه کم تر به محصول بیش تر و با کیفیت بهتری دست یابید و دست واسطه ها از معامله حذف کنید. در این صورت، خرید به صرفه تری خواهید داشت.

سفارش بدون واسطه شکلات تافی از فروشنده

روش های بسیار زیادی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می توانید به ثبت سفارش شکلات پسته ای بپردازید. یکی از آن‌ها، مراجعه حضوری به مراکز عرضه انواع شکلات می باشد، اما چنین روش خریدی به شما توصیه نمی شود؛ چرا که با صرف وقت و هزینه بسیار زیادی همراه است.در این زمینه می توانید از طریق درگاه اینترنتی بهترین انواع شکلات خود را خریداری کنید و خریدی به صرفه داشته باشید.

مراکز پخش شکلات تافی صادراتی در ایران

مراکز پخش شکلات تافی صادراتی در ایران مراکز پخش شکلات تافی تمام تلاش خود را انجام می دهد تا با ارائه پویای این سری از محصولات سبب شود، افراد بتوانند در هر نقطه از کشور، مرغوب ترین انواع شکلات را خریداری نمایند؛ این مراکز در مواردی به صادرات شکلات تافی می پردازند. در حال حاضر کشورهای بسیار زیادی از جمله کشورهای اروپایی و کشورهای حاشیه خلیج فارس با کیفیت ترین انواع شکلات را خریداری می نمایند.

در این زمینه بازرگانان بسیار زیادی به ارائه خدمات پرداخته و بهترین شکلات را در اختیار مشتریان خارجی خود قرار می‌دهند و با فروش آن ها در نهایت به سود خوبی می رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *