کره کاکائو

فروش ویژه کره کاکائو اصل در معتبرترین فروشگاه

فروش کره کاکائو اصل در معتبرترین فروشگاه ها، این امکان را برای خریداران مهیا کرده است که در تمام طول سال این محصول را با تنوع بی نظیری از برندها و نیز با قیمت های ویژه در دسترس داشته باشند. محدودیت عرضه در برخی از شهرها سبب شده تا مصرف کنندگان، اطلاع چندانی در مورد کیفیت کره کاکائو مرغوب نداشته باشند. به همین علت قصد داریم به بررسی همه جانبه این محصول و چگونگی ثبت سفارشات عمده آن از تامین کنندگان معتبر، بپردازیم.

فروش ویژه کره کاکائو اصل در معتبرترین فروشگاه

آسان ترین و مطمئن ترین روش خرید کره کاکائو

آسان ترین و مطمئن ترین روش خرید کره کاکائو قبل از پرداختن به روش های خرید کره کاکائو باید تعریفی جامع و دقیق از این محصول داشته باشیم تا خریداران به خوبی با شکل ظاهری و کیفیت آن آشنا شوند. همانطور که از نام این محصول مشخص است؛ کره کاکائو، فرآورده ای کاملاً گیاهی و ارگانیک از دانه های کاکائو است.

در ترکیبات این نوع کره حدود 50 تا 60 درصد چربی غیر اشباع وجود دارد که مصرف آن می تواند از ابتلا به بسیاری از بیماری های قلبی عروقی و کاهش کلسترول خون جلوگیری کند. برخلاف تصور عده زیادی، میزان کافئین موجود در کره کاکائو بسیار اندک بوده و مصرف آن برای افراد میانسال هیچ گونه ضرر و زیانی به همراه ندارد.

با ذکر مقدمه فوق، در ادامه مطلب به روش های خرید این محصول می پردازیم؛ در بازار داخلی، توزیع و فروش این محصول به صورت نسبتاً محدود انجام می گیرد. به همین علت همواره موانعی برای خریداران، جهت تامین و تهیه کرکره کاکائو وجود دارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که کارخانه های تولید کیک و شیرینی و قنادی ها برخی از بزرگترین خریداران این نوع کره به شمار می آیند.

بنابراین میزان تقاضا برای خرید عمده این محصول به مراتب بیشتر از خرید ارقام بسته بندی و چند صد گرمی است. همه متقاضیان برای تهیه آسان و مطمئن این محصول می توانند به فروشگاه های معتبری که به صورت اینترنتی نیز خدمات خود را ارائه می دهند، مراجعه کنند.

دسته بندی کره کاکائو بر اساس وزن

مصارف کره کاکائو در صنایع مختلف سبب شده تا این محصول از نظر کیفیت و وزن بسته بندی، در مدل های مختلفی عرضه شود. به طور کلی کره کاکائو تولید شده در دنیا بر اساس نوع کاربرد، به نمونه های مورد استفاده در صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و آروماتراپی دسته بندی می شوند.

از آنجایی که دانه های کاکائو خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی دارند، از کره تولیدی با این دانه ها برای تهیه انواع داروهای آرامش بخش و گیاهی استفاده می کنند. ترکیبات کره کاکائو با دیگر مواد اولیه مورد استفاده در صنایع داروسازی، می تواند ضمن افزایش اثربخشی داروها، عوارض آنها را تا حد زیادی کاهش دهد؛ بنابراین فعالان این حوزه ترجیح می دهند که از بسته بندی های چند کیلویی این محصول استفاده نمایند تا با یک بار سفارش خرید، تا مدتی آن را ذخیره سازی نمایند.

در صنایع مواد غذایی برای تهیه بسیاری از محصولات به ویژه کیک و شیرینی، استفاده از کره کاکائو رایج است. محصولاتی که برای کارخانجات تولیدی در این صنعت ارسال می شوند، معمولاً در بسته بندی های عمده و با وزن های بیشتر از 10 کیلو هستند. دلیل این امر نیز حمل آسانتر و کاهش هزینه بسته بندی برای تولیدکنندگان است.

در صنایع آرایشی و بهداشتی برای تهیه و ساخت انواع لوسیون بدن، کرم های مرطوب کننده، ماسک های طبیعی و حتی شامپو و صابون نیز از این نوع کره استفاده می کنند. وجود مواد معدنی و حجم قابل توجهی ویتامین E در ترکیبات کره کاکائو، بهبود کیفیت محصولات تولیدی در حوزه آرایشی و بهداشتی را به همراه دارد. نکته مهم اینکه این صنایع برای تولید محصولات خود، معمولا از کره کاکائو در بسته بندی های با وزن 1 کیلوگرم یا بیشتر استفاده می نمایند.

دانستن این نکته نیز خالی از لطف نیست که یکی از مصارف عمده کره کاکائو، در تولید شکلات سفید است. کارخانجات بزرگ شکلات سازی در جهان، برای تولید این نوع شکلات از ترکیب شیر، شکر، وانیل و کره کاکائو خالص و درجه یک استفاده می کنند. بنابراین رنگ این نوع شکلات ها به علت استفاده از کره کاکائو سفید است و ربطی به دیگر ترکیبات آن ندارد. این کارخانجات نیز خریدار این محصول در حجم عمده هستند و بسته بندی های با وزن های بالا، مد نظر آنها قرار می گیرد.

البته این محصول در وزن های 20، 50، 100، 250 گرم نیز در بازار مشاهده می شود؛ اما اکثر صنایع تولیدی، خرید کره کاکائو را با بسته بندی هایی با وزن بالا، بیشتر می پسندند.

بارزترین ویژگی کره کاکائویی با کیفیت

بارزترین ویژگی کره کاکائویی با کیفیت کره کاکائویی خالص و خوراکی، ویژگی های ظاهری و کیفی بیشماری دارد که هر کدام از آنها می توانند تضمین کننده کیفیت و درجه خلوص این محصول باشند. یکی از بارزترین ویژگی های این محصول، رنگ ظاهری آن است. کره تازه و مرغوب، بافت بسیار نرم و رنگ کرم مایل به زرد دارد. براق بودن کره، نشان از میزان خلوص محصول و عدم استفاده از آرد یا دیگر افزودنی های غیر مجاز برای افزایش حجم آن دارد.

نکته دیگر که به صورت مستقیم نشان دهنده کرکره کاکائو باکیفیت است، طعم آن می باشد. طعم بسیار لذیذ شبیه به کاکائو، سبب می شود تا محصولاتی که با این کره به دست می آیند، به مراتب باکیفیت تر و خوشمزه تر از انواع محصولات تولیدی حاوی کره معمولی باشند.

کره کاکائو اصل در دمای محیط به هیچ عنوان آب نمی شود و بافت جامد خود را حفظ می کند؛ بنابراین اگر بخواهید مطمئن شوید که این محصول اصل است، می توانید برای چند ساعت آن را در دمای اتاق نگهدارید. عدم تغییر رنگ و بو در اثر حرارت نیز از دیگر ویژگی های بارز این نوع کره باکیفیت است که آن را در بین تولیدکنندگان مواد غذایی و مصرف کنندگان خانگی، محبوب کرده است.

نکته مهم اینکه، قیمت کرکره کاکائو قنادی به مراتب گرانتر از دیگر انواع کره موجود در بازار است که نقش بسزایی در بالا رفتن هزینه های تولید و آماده سازی شیرینی جات دارد. با توجه به این موضوع، بسیاری از قنادان ترجیح می دهند که از کره های درجه دو برای تولید محصولات خود استفاده کنند.

از دیگر ویژگی های این محصول باید به خواص درمانی آن اشاره کنیم. کره کاکائو خالص در رفع آفتاب سوختگی و آبرسانی عمقی پوست، تاثیرات قابل توجهی دارد؛ به همین علت جهت ساخت ماسک های خانگی برای پوست و موی سر می توانید از این محصول نهایت استفاده را ببرید.

بهترین نوع کره کاکائو با کیفیت برای صادرات

شرکت هایی که در صنعت تولید فرآورده های جانبی کاکائو فعالیت دارند، از تامین کنندگان انواع کره کاکائو اصل برای صادرات به نقاط مختلف دنیا هستند. این شرکت های معتبر توانسته اند که با بهره گیری از مواد اولیه درجه یک و دانش روز در زمینه تولید این محصولات، رتبه مناسبی در بین تولیدکنندگان داخلی و خارجی کسب کنند.

کیفیت کره کاکائو عامل مهمی در ترغیب مشتریان خارجی به خرید و ادامه همکاری با صادرکنندگان است؛ تولیدکنندگان داخلی برای این منظور باید از دانه های کاکائو باکیفیت استفاده کنند. در روند تولید این محصول، عدم استفاده از مواد افزودنی مانند رنگ های خوراکی می تواند افزایش کیفیت آن را به دنبال داشته باشد.

برای تولید کره کاکائو مناسب برای صادرات، ابتدا دانه های تازه کاکائو را با استفاده از شیوه های صنعتی یا سنتی (استفاده از نور آفتاب) کاملاً خشک می کنند. سپس با استفاده از فشرده سازی دانه ها، روغن آنها گرفته می شود. بدون شک استفاده از سیستم های مکانیزه و تمام اتوماتیک، افزایش کیفیت و بهبود طعم و مزه این محصول را به همراه خواهد داشت.

برای صادرات، علاوه بر تولید مکانیزه، بسته بندی جذاب کره کاکائو نیز سبب ترغیب مشتریان به خرید می شود. بسته بندی محصول در ظروف شیشه ای شفاف که کیفیت کره در آن مشخص باشد، یکی از بهترین انتخاب ها برای صادرات است. فراموش نکنید که جلوگیری از نفوذ اکسیژن به درون ظروف بسته بندی، از کپک زدن بافت کره کاکائو و تغییر مزه آن نیز جلوگیری خواهد کرد.

آشنایی با مراحل صفر تا صد صادرات این محصول از طریق شرکت های فعال در این حوزه، امکان پذیر است. بدون شک شناخت دقیق مراحل از بسته بندی تا تحویل محصول به خریدار در کشور مقصد، می تواند روند صادرات آن را سرعت ببخشد. برای این منظور بهره گیری از خدمات مشاوره فروشندگان فعال در این حوزه، یکی از بهترین راهکارهای ممکن خواهد بود.

عرضه بدون واسطه کره کاکائو اصل

عرضه بدون واسطه کره کاکائو اصل تولید و فرآوری کرکره کاکائو ساده و رنگی در کشور، به صورت بسیار محدود و توسط یک یا چند کارخانه انجام می گیرد. به همین علت نیز تامین عمده آن برای عرضه در بازار شهرهای مختلف، همواره با چالش ها و محدودیت هایی همراه است. در استان هایی مانند تهران به واسطه بالا بودن میزان تقاضا، علاوه بر تولیدات داخلی، انواع کره کاکائو خارجی و وارداتی نیز عرضه می شوند.

در شهرهای مرزی و استان هایی مانند بندرعباس کره کاکائو با برندهای اروپایی و آسیایی با قیمت های نسبتاً متوسط عرضه می شوند. در دیگر شهرها نیز برای تامین نیازهای مصرفی روزانه خریداران، عرضه مستقیم این محصولات از کارخانجات تولیدی بهترین راهکار است. شرکت های توزیع کننده می توانند با عرضه بدون واسطه این محصول در سراسر کشور، سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهند.

همانطور که اشاره کردیم حجم قابل توجهی از کره کاکائو تولیدی، برای مصارف کلی در حوزه های دارویی، آرایشی و بهداشتی مصرف می شود. عرضه مستقیم محصول، برای این مراکز تولیدی، اهمیت زیادی دارد. شرکت های تولیدکننده نیز می توانند برای تامین کره کاکائو اصل، از خدمات فروش توزیع کنندگان معتبر بهره مند شوند.

در این راستا، بسیاری از برندهای تولیدی، خود به صورت مستقیم اقدام به عرضه و فروش عمده این محصول می کنند. استفاده از این روش، ضمن تضمین کیفیت کره کاکائو، کاهش هزینه های بلندمدت را برای خریداران موجب می شود.

بزرگ ترین کارخانه تولید کره کاکائو اصل

طی سال های اخیر به واسطه گسترده شدن دامنه تهیه و تولید انواع کیک های خانگی و شیرینی های بدون قند، میزان تقاضا برای کره کاکائو نیز افزایش یافته است. افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای غذاهای ارگانیک نیز از دیگر دلایل گسترش فعالیت های کارخانه های تولیدی محصولاتی نظیر کره کاکائو خالص است.

تمامی این موارد در کنار طعم دلپذیر این محصول سبب شده تا شرکت های بزرگ تولیدی، اقدام به افزایش حجم تولیدات روزانه خود نمایند. بزرگترین کارخانه تولید انواع کره کاکائو رنگی، ساده و طعم دار در کشور، سهم قابل توجهی در تامین این محصول دارد.

استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و مکانیزه همراه با سیستم کنترل کیفی پیشرفته، سبب شده تا محصولات این کارخانه قابلیت رقابت با انواع برندهای خارجی را داشته باشند. شاید برای بسیاری از کارگاه های کوچک تولیدی، تامین دانه کاکائو اصل برای فرآوری کار چندان آسانی نباشد. نوسانات نرخ ارز و عدم واردات عمده نیز گاهاً محدودیت هایی را برای تولیدکنندگان فرآورده های کاکائو به همراه دارد.

برای رفع این محدودیت ها شناخت شرکت های وارداتی دانه کاکائو و امکان خرید مستقیم از آنها نقش بسزایی در کاهش هزینه ها و تولید بهترین نوع کره از دانه های تازه و مرغوب دارد که این موضوع توسط بزرگترین کارخانه تولید این محصول در کشور، در نظر گرفته شده است. شرکت های تولیدی می توانند با تامین به موقع این محصول، سهم فروش خود را در بازارهای داخلی و بین المللی، افزایش دهند.

البته باید خاطر نشان کنیم که برخی از شرکت های دارویی نیز به صورت مستقیم در تولید کره کاکائو آرایشی و بهداشتی فعالیت دارند؛ ترکیبات نوع بهداشتی این محصول با کره خوراکی متفاوت بوده و اغلب به عنوان ماده اولیه برای ساخت لوازم آرایشی مورد استفاده به کار می رود.

پخش مستقیم کره کاکائو اصل در کشور

پخش مستقیم کره کاکائو اصل در کشور توزیع و پخش کره کاکائو در کشور با شیوه های مختلفی انجام می گیرد. همانطور که اشاره کردیم، حجم قابل توجهی از محصولات موجود در بازار را برندهای خارجی تشکیل می دهند که عمدتاً توسط شرکت های وارداتی و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم توزیع می شوند.

برای تهیه عمده این محصول، خرید مستقیم کره کاکائو بسته بندی عرضه شده در این فروشگاه را پیشنهاد می کنیم. با توجه به موارد ذکر شده، به این نتیجه می رسیم که خرید این محصول به صورت عمده از مراکز پخش مستقیم، مزیت هایی مانند کاهش هزینه ها و تضمین کیفیت و اصل بودن آن را به همراه دارد. بدون شک استعلام قیمت روز و آگاهی از نوسانات بازار، برای خریداران عمده حائز اهمیت است.

اگر به دنبال خرید بهترین نوع کره کاکائو خالص با قیمت عمده هستید، برای آگاهی از برندهای ایرانی و خارجی مرغوب جهت ثبت سفارشات کلی، می توانید از خدمات فروش آنلاین نمایندگان این مرکز بهره مند شوید. پخش مستقیم کره کاکائو اصل به صورت آنلاین و غیر حضوری، سبب کاهش هزینه های جانبی و امکان دسترسی به برندهای معتبر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *