شکلات

خرید و قیمت شکلات تافی خارجی صادراتی

خرید شکلات تافی خارجی با هدف توزیع عمده در بازار داخلی، باید با دقت زیادی انجام گیرد. شناخت بازارهای هدف و بررسی نیاز آنها، اهمیت زیادی در عرضه موفق بهترین نوع این محصولات دارد. از آنجایی که قیمت شکلات تافی، تاثیر بسزایی در افزایش یا کاهش سفارشات عمده دارد؛ در این مقاله به آنالیز عناصر تاثیرگذار بر آن و چگونگی سفارش بهترین نوع شکلات خارجی می پردازیم.

خرید و قیمت شکلات تافی خارجی صادراتی

پارامتر های تاثیر گذار بر قیمت شکلات تخته ای رنگی

پارامتر های تاثیر گذار بر قیمت شکلات تخته ای رنگی شکلات تخته ای رنگی یکی از مواد اولیه پرمصرف در صنعت شیرینی پزی است. این نوع شکلات ها از مواد اولیه مختلفی تولید می شوند که همین امر نیز سبب شده تا افراد با سلایق مختلف، بتوانند برای تهیه انواع دسرهای خانگی نیز از آنها نهایت بهره را ببرند.

اگر برای خرید این محصول به فروشگاه یا قنادی ها مراجعه کرده اید، حتماً با قیمت های مختلفی روبرو شده اید که تعجب شما را به همراه داشته است؛ قیمت گذاری شکلات بر اساس پارامترهای مختلفی صورت می گیرد. به عنوان مثال برخی از قنادی ها به علت دسترسی به مواد اولیه، خود اقدام به تهیه و فرآوری شکلات تخته ای می کنند. داشتن بافت بسیار نرم و طعم نسبتاً شیرین، از ویژگی های این نوع شکلات تخته ای است.

بدون شک، قیمت شکلات تخته ای قنادی به مراتب ارزانتر از نمونه های صنعتی است. دلیل این امر هزینه های فرآوری و بسته بندی انواع شکلات تخته ای تولید شده با شیوه صنعتی می باشد. مدل های قنادی و خانگی، بسته بندی نشده و به صورت فله ای عرضه می شوند که کاهش قیمت ها را به همراه می آورند.

کیفیت و میزان خلوص مواد اولیه نیز رابطه مستقیمی با افزایش قیمت ها دارد. اگر به جای موادی مانند رنگ های خوراکی از ترکیبات گیاهی برای بهتر شدن طعم و رنگ این محصول استفاده شود، بدون شک هزینه ها و قیمت تمام شده شکلات ها نیز افزایش خواهند داشت. فراموش نکنید که برند شرکت تولید کننده نیز عامل مهمی در قیمت گذاری این محصولات می باشد.

صادرات شکلات تافی به کشور های همسایه

شکلات به عنوان یکی از فرآورده های کاکائو، طرفداران زیادی در بین کودکان و نوجوانان دارد. معمولاً از انواع شکلات های رنگی و سفید به عنوان یک میان وعده بسیار مقوی استفاده می کنند. به کارگیری آنها جهت پخت شیرینی های خانگی و صنعتی نیز بسیار رایج است. موارد مصرف شکلات ها به قدری زیاد هستند که امروزه به یکی از پرفروش ترین محصولات خوراکی تبدیل شده اند.

صنعت تولید شکلات در کشور ما نیز سابقه طولانی مدت دارد که بهبود شیوه عرضه و کیفیت این محصولات را موجب شده است. استفاده از مواد اولیه باکیفیت، به کارگیری دستگاه های تمام اتوماتیک و تولید متنوع شکلات ها در طعم ها و بسته بندی های مختلف، برخی از دلایل موفقیت تولیدکنندگان فعال در این حوزه به شمار می آیند.

کیفیت انواع شکلات تافی ایرانی به قدری زیاد است که قابلیت رقابت با نمونه های خارجی در بازارهای بین المللی را دارند. علاوه بر این موضوع، قیمت ارزان نیز، دلیل بر افزایش میزان تقاضا برای خرید این محصولات از سوی خریداران خارجی است. شاید دانستن این نکته برای شما نیز جالب باشد که علاوه بر کشورهای آسیایی مانند عراق، سوریه، کویت، افغانستان و تاجیکستان، کشورهای آفریقایی و اروپایی نیز از خریداران شکلات ایرانی هستند.

صادرات شکلات فله ای ارزان به کشورهای همسایه رونق تولید و گستردگی بازارها را به همراه داشته است. قابلیت صادرات با استفاده از شیوه های زمینی و هوایی یکی دیگر از دلایل گستردگی فعالیت تولیدکنندگان شکلات تافی در داخل کشور است. البته باید اشاره کنیم که برای تولیدکنندگان و فعالین در حوزه صادرات، رقابت با برندهای معتبر اروپایی کار چندان آسانی نیست و نیاز به آنالیز دقیق بازارهای هدف دارد.

تفاوت شکلات تخته ای با تافی

تفاوت شکلات تخته ای با تافی شکلات تخته ای و تافی دو نوع از محصولات شیرین و پرطرفداری هستند که تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. اولین و مهمترین تفاوت را می توانید در شکل ظاهری این محصولات جستجو کنید. انواع تافی موجود در بازار دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند و طراحی آنها اغلب در اندازه های بسیار کوچک انجام می گیرد.

این در حالی است که شکلات های تخته ای به واسطه نوع مواد اولیه خاص، دارای رنگ قهوه ای تیره یا سفید هستند. تفاوت دوم در طعم و مزه آنها است. تافی ها با انواع طعم های شیری، نعنایی، کره ای، سقز و … تولید می شوند؛ اما شکلات های تخته ای اغلب طعم کاکائو یا شیری را دارند.

نکته سوم نوع بسته بندی شکلات ها و تافی ها می باشد که تفاوت هایی را به همراه دارد. تافی دارای سایز کوچک بوده و به صورت بسته بندی کاغذی و ساده عرضه می شود. در حالی که بسته بندی شکلات های تخته ای بسیار متنوع و شکیل تر است. مواد اولیه بکار رفته در تولید این دو محصول نیز تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

برای تولید شکلات تخته ای مغزدار یا ساده، عمدتاً از سه ماده اولیه اصلی یعنی پودر کاکائو، پودر قند یا شکر و روغن یا کره استفاده می کنند. برخی مغزیجات مانند عسل و گردو نیز در ترکیبات نمونه های مغزدار مورد استفاده قرار می گیرند. برای تولید و فرآوری تافی از شکر کاراملی شده، کره و آرد استفاده می کنند. طعم دهنده های میوه ای و برخی رنگ های خوراکی نیز از دیگر مواد اولیه این نوع محصولات هستند.

بافت تافی به علت استفاده از آرد به مراتب سفت و خشک است؛ در حالی که انواع شکلات تخته ای با حرارت دست به راحتی آب شده و بافت بسیار نرمی دارند. به طور کلی استفاده از مواد اولیه ارگانیک در تولید انواع تافی و شکلات تخته ای اهمیت زیادی برای ترغیب مشتریان به خرید این محصولات دارد که از سوی تولیدکنندگان برتر نباید نادیده گرفته شود.

معرفی بهترین انواع شکلات تافی

شکلات یا شیرینی تافی به علت تنوع طعم و مزه، محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان دارد. استفاده از آنها در مراسم مختلف مانند تولد، دورهمی های دوستانه و حتی اعیاد مرسوم بوده که افزایش مصرف آنها را به همراه دارد. با توجه به تنوع تولید این محصولات، برخی از پرطرفدارترین تافی ها را معرفی می کنیم که عبارتند از:

شکلات تافی کره ای: استفاده از کره و بادام در ترکیبات این محصول، آن را به یک نوع شکلات پرطرفدار در سطح جهانی تبدیل کرده است.

شکلات تافی روکش دار: نمونه های پرطرفداری که برای روکش آنها از شکلات های شیرین یا برخی طعم دهنده های میوه ای استفاده می کنند.

شکلات تافی مغزدار: مغزدار بودن شکلات ها سبب محبوبیت بیشتر آنها در بین مصرف کنندگان می شود. این شکلات ها که در بخش میانی دارای ترکیباتی ژله ای مانند از شکلات ها، کره و بادام زمینی هستند و قیمت فروش بیشتری نسبت به دیگر انواع این محصولات دارند.

شکلات تافی نارگیلی: اگر از طرفداران شکلات هستید، حتما مدل های ساخته شده با طعم نارگیل را هم می شناسید؛ استفاده از پودر نارگیل در تولید این نوع شکلات طعم خاصی به آن بخشیده است.

اغلب تولیدکنندگان سعی دارند با استفاده و ترکیب انواع مواد اولیه ارگانیک اعم از میوه ها، مغزیجات، کره و … بهترین انواع شکلات ها را تولید و به بازار عرضه کنند. بدون شک موفقیت در این امر، بهبود کسب بازار فروش و افزایش حاشیه سود را به همراه خواهد داشت. تفاوت بین مواد اولیه یا طعم های شکلات، شاید در ظاهر امر مهمی باشد؛ اما بدون شک کیفیت حرف اول را در ترغیب مشتریان به خرید می زند.

تولیدکنندگان می توانند ضمن استفاده از ترکیبات طبیعی و درجه یک، بهترین ارقام شکلات یا تافی با طعم های مختلف را به بازار عرضه کنند تا بتوانند نسبت به سایر رقبا، سهم بیشتری از بازار فروش را به دست آورند.

سفارش شکلات تافی خارجی به صورت عمده

سفارش شکلات تافی خارجی به صورت عمده سفارش شکلات تافی خارجی با بهترین کیفیت، شاید در نگاه اول کار چندان مشکلی نباشد؛ اما با مراجعه به فروشگاه های عرضه کننده این محصول، با تنوع بی نظیری از طعم و مزه روبرو خواهید شد که انتخاب را برای شما سخت می کند. همانطور که می دانید امروزه تولید و خرید این محصولات با شیوه های مختلفی انجام می گیرد که در نهایت تنوع کیفیت و قیمت فروش آنها را به همراه دارد.

برخی از قنادان به صورت حرفه ای در زمینه تولید شکلات های خانگی فعالیت دارند. خرید و سفارش شکلات سفید خانگی و دیگر ارقام تولیدی، نیاز به شناخت و ارتباط مستقیم با قنادان دارد. در بازار، فروشگاه هایی خاص به صورت تخصصی در زمینه واردات و عرضه شکلات با مارک های خارجی، فعالیت مستمر دارند.

افرادی که علاقه مند به مصرف شکلات های باکیفیت و در عین حال ساخته شده توسط شرکت های معتبر و بزرگ در سطح جهانی هستند، می توانند از طریق این فروشگاه ها اقدام به خرید و ثبت سفارش کنند. اگر خریداران به دنبال سفارش عمده این محصولات باشند، بدون شک یکی از بهترین راهکارهای ممکن، سفارش از طریق تامین کنندگان فعال در این حوزه است.

در کلان شهرهایی مانند تهران و تبریز، بهترین انواع شکلات های ایرانی و خارجی عرضه می شوند. خریداران با شناخت نمایندگی های فروش و تامین کنندگان فعال در این استان ها، می توانند بهترین نوع این محصولات را با قیمت های رقابتی و ارزان تهیه و خریداری کنند. در نظر داشته باشید که قیمت، به تنهایی نمی تواند تضمین کننده کیفیت و اصل بودن انواع شکلات خارجی و وارداتی باشد.

کارخانه تولید شکلات تافی خارجی

شرکت های متعددی در قالب کارگاه های کوچک و کارخانه های تولیدی بزرگ، در صنعت شکلات سازی در دنیا فعالیت دارند. به واسطه سابقه طولانی تولید شکلات در ایران، امروزه شاهد روند رو به رشد فعالیت های این مراکز و تولید انواع شکلات با درجات کیفی مختلف هستیم. شاید برایتان جالب باشد که اولین کارخانه تولید شکلات در ایران توسط فردی روس تبار راه اندازی شد.

طی بیست سال اخیر به واسطه امکان تامین انواع شکلات خام و خالص، مواد اولیه تولیدی و دستگاه های صنعتی، شاهد توسعه این صنعت بوده ایم. تولیدکنندگان با بهره گیری از دانش های روز و ترکیبات استاندارد انواع شکلات، محصولاتی بی نظیر و با طعم های خاص در بازار عرضه می کنند؛ اما واقعیتی غیر قابل انکار این است که انواع شکلات تافی های خارجی نیز سهم قابل توجهی در بازار ایران را به خود اختصاص داده اند.

کارخانه های تولید شکلات تافی خارجی معتبر، همواره در صدد حضور در بازارهای کشورهای دیگر هستند. برخی از تولیدکنندگان در سوئیس، سوئد و کشورهایی مانند انگلیس به عنوان بزرگترین مراکز تولید شکلات در جهان شناخته می شوند که هر کدام سهم قابل توجهی در تامین این محصولات دارند.

نکته حائز اهمیت این است که استفاده از مواد اولیه درجه یک و جلوگیری از روند افزایشی قیمت ها در کوتاه مدت، دو عامل مهم برای افزایش میزان فروش تولیدات از سوی کارخانجات هستند. مدیران فروش برای دستیابی به این هدف، همواره باید بتوانند مواد اولیه را به صورت مستقیم و با قیمت های ارزان خریداری کنند. آنالیز بازارهای هدف و ارسال محصولات در بازارهای جدید نیز منجر به بهبود میزان فروش خواهد شد.

مرکز فروش شکلات تافی خارجی با کیفیت

مرکز فروش شکلات تافی خارجی با کیفیت خرید و فروش تافی خارجی با طعم انار و البالو در بازار سراسر کشور با روش های مختلفی انجام می گیرد. متقاضیان با مراجعه به مراکز عمده فروشی این محصولات، می توانند بهترین انواع شکلات تافی خارجی را خریداری کنند؛ اما برای بسیاری از خریداران همواره چالش هایی در تهیه شکلات وجود دارد. کاهش عرضه و واردات، نوسان قیمت ها و همچنین عدم توزیع مستقیم در برخی استان های کشور، از جمله این محدودیت ها به شمار می آیند. در اینجا باید خاطر نشان کنیم که قیمت شکلات، تحت تاثیر هزینه های تولیدی و مواد اولیه آن برآورد و تعیین می شود.

بدون شک شیوه های توزیع و فروش نیز به صورت مستقیم بر قیمت تمام شده این محصولات تاثیرگذار هستند. خریداران عمده با حذف واسطه های بازار، می توانند تولیدات در این حوزه را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنند. در این صورت حاشیه سود ناشی از خرید مستقیم شکلات تافی نیز افزایش می یابد.

علاوه بر شیوه های سنتی و خرید حضوری، سفارش شکلات تافی خارجی با روش های غیرحضوری و آنلاین نیز از راهکارهای نوینی است که مزیت هایی را به همراه دارد؛ امکان ارتباط مستقیم با واردکنندگان، مقایسه قیمت ها و برندهای مختلف و سفارش بدون نیاز به مراجعه حضوری برخی از این مزیت ها به شمار می آیند.

نمایندگان این مرکز با سابقه طولانی در زمینه واردات و فروش شکلات تافی با کیفیت و مرغوب، برای تامین عمده این محصولات پایینتر از قیمت بازار، آماده همکاری با خریداران عمده و فروشندگان فعال در این حوزه هستند. اگر در زمینه صادرات شکلات و تافی فعالیت دارید؛ برای تامین بهترین برندهای ایرانی و خرید مارک های خارجی می توانید با مشاورین فروش این مرکز در ارتباط مستقیم باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *