دستگاه روستر

مرکز خرید و فروش دستگاه روستر قهوه

روستر دستگاهی است که با استفاده از آن می توان دانه های خام و سبز رنگ قهوه را تفت داد و آن ها را به صورتی درآورد که برای تولید نوشیدنی قهوه آماده مصرف گردند؛ از این رو این وسایل در اصل کار فرآوری قهوه را انجام می دهند، مرکز اصلی خرید دستگاه روستر قهوه برند های مختلفی از این دستگاه را از شرکت های مختلف خریداری کرده و در سطح کشور ما توزیع می نماید که با نرخ مناسب به فروش می رساند.

مرکز خرید و فروش دستگاه روستر قهوه

راهنمای انتخاب بهترین نوع دستگاه روستر قهوه با توجه به نیاز شما

راهنمای انتخاب بهترین نوع دستگاه روستر قهوه با توجه به نیاز شما روستر نام یک دستگاه الکتریکی است که به وسیله آن عمل رست یا بو دادن دانه های قهوه را انجام می دهند، چرا که این دانه ها در حالت اولیه خودشان و زمانی که از درخت چیده می شوند، سبز رنگ هستند و اصلا قابل مصرف نمی باشند، ولی وقتی که به اندازه کافی حرارت می بینند، تفت می خورند و برشته می شوند، رنگ آن ها به قهوه ای تغییر می کند و عطر فوق العاده آن ها خارج می گردد که همان عطر دلپذیر نوشیدنی قهوه است.

در حالت عادی مردم باید خودشان به صورت دستی و بر حسب تخصص، تجربه و حتی شانس اقدام به رست نمودن دانه های قهوه نمایند و ممکن است که در انجام این کار دچار خطا شوند؛ مثلا این دانه ها را کمتر از حد لازم حرارت بدهند یا آن ها را بیش از حد تفت داده و بسوزانند که در این صورت قهوه اصلا کیفیت مطلوبی نخواهد داشت، ولی وقتی از این وسیله استفاده می شود، این محصول بر حسب درجاتی کاملا مشخص، تفت می بیند و باکیفیت بالا آماده می شود.

دستگاه های روستر دارای انواع و اقسام گوناگونی هستند که افراد می توانند با توجه به نوع نیاز خودشان یکی از آن ها را برگزینند، ما در ادامه به چند مدل از این وسایل اشاره می کنیم:

  1. روستر های ساده رو گازی: این وسیله برای مصرف افراد بی تجربه، آماتور یا تازه کار مناسب است و شبیه به یک تابه است که بر روی حرارت گاز قرار می گیرد و عمل بو دادن دانه های قهوه توپر را انجام می دهد، این وسیله مکانیزم ساده ای دارد و از همه ارزان تر است.
  2. روستر های هوای گرم: در داخل این دستگاه ها که به عنوان روستر قهوه خانگی معروف هستند، عمل رست دانه های قهوه با هوای داغ انجام می شود و خیلی بهتر می توان مقدار حرارت دستگاه و میزان تفت داده شدن قهوه را در داخل آن ها کنترل کرد و در اصل از مدل رو گازی که برای مصرف افراد مبتدی است، بهتر هستند.
  3. روستر های مخزن دار: این وسایل یک مخزن بزرگ دارند و مقدار زیادی قهوه در داخل این مخزن ریخته می شود، دستگاه بعد از روشن شدن دائم می چرخد و دانه های قهوه در حین چرخش به خوبی برشته می شوند، استفاده از آن ها در مراکز عرضه قهوه یا کافه ها رایج است چون روزانه مقدار زیادی قهوه در آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته های قابل توجه هنگام خرید دستگاه روستر

شما در بخش قبلی تا حدودی با دستگاه روستر و مکانیزم عملکرد آن آشنا شدید و دریافتید که این وسیله در اصل عمل فرآوری قهوه را انجام می دهد، حال لازم است با نکاتی که باید در زمان خرید این دستگاه مورد توجه قرار دهید، آشنا شوید تا بتوانید دست به انتخاب صحیح زده و یک روستر مناسب را برای خود برگزینید، پس لطفا ادامه این مطلب را از دست ندهید:

  1. یکی از فاکتور هایی که شما باید در زمان خرید این وسیله در نظر بگیرید این است که روستر دارای چه ابعادی است و چه میزان گنجایش دارد، یعنی در هر ساعت چه مقدار قهوه را می توان با آن رست و آماده کرد، این ویژگی به شما کمک می کند که دستگاهی متناسب با نوع کاربری خودتان انتخاب کنید.
  2. همچنین شما باید به مکانیزم عملکرد دستگاه مورد نظر و روش رست کردن قهوه در آن دقت نمایید، این ویژگی با میزان و نوع مصرف انرژی در ارتباط است و بر روی کیفیت انجام کار هم تاثیر می گذارد.
  3. در وهله بعدی مهم است که به جنس دستگاه روستر و نوع مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن توجه کنید، از این نظر باید به بخش های مختلف این وسیله از جمله درام دقت نمایید، درام همان محفظه یا صفحه ای است که دانه های قهوه بر روی آن قرار گرفته و برشته می شوند
  4. این دستگاه ها از نظر اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و پنوماتیک بودن نیز در سه دسته بندی مختلف جای می گیرند، که دستگاه های اتوماتیک با سرعت و دقت خیلی زیادی کار می کنند و محصولی با کیفیت عالی ارائه می دهند و این کیفیت محصول ممکن است رفته رفته در مدل های مختلف کاهش پیدا کند، اما بیش از همه به دقت خود شما بستگی دارد.
  5. شما باید در زمان خرید این دستگاه ها به نام تجاری آن ها، شرکت سازنده و کشور تولید کننده این وسایل نیز دقت کنید و محصولاتی که برند معتبر دارند را خریداری نمایید تا از کیفیت آن ها اطمینان حاصل کنید.

دسته بندی انواع دستگاه روستر درجه یک

دسته بندی انواع دستگاه روستر درجه یک انواع و اقسام دستگاه های روستر درجه یک قهوه با توجه به زمینه مصرفشان نیز دسته بندی می شوند، با توجه به این موضوع در ادامه این بخش به مهم ترین مدل های این دستگاه اشاره می شود تا اطلاعات بیشتری در خصوص این دستگاه ها در اختیار شما قرار بگیرد و راحت تر بتوانید برای خرید آن ها اقدام کنید:

  1. دستگاه روستر قهوه صنعتی: این دستگاه اندازه بزرگی دارد، در داخل آن یک صفحه از جنس سرامیک تعبیه شده است که اشعه مادون قرمز از آن ساطع می شود و وقتی این اشعه به دانه های سبز رنگ قهوه برخورد می کند، دمای آن ها را بالا برده و منجر به برشته شدن آن ها می گردد و در طی این عمل رنگ آن ها تغییر می کند.
  2. دستگاه روستر تمام خودکار: در این دستگاه یک کنترل الکتریکی برای اعمال کردن تغییرات در روند رست دانه های قهوه وجود دارد، با این کنترل الکتریکی می توان درجه حرارت وارده بر این محصول و میزان دمای دستگاه را تنظیم کرد، همچنین یک صفحه مانیتور هم روی آن ها نصب شده است که امکان دیدن نتیجه کار را به افراد می دهد.
  3. دستگاه های نیمه خودکار روستر قهوه: این دستگاه ها اندازه کوچکی دارند و با مدل رومیزی ساخته می شوند، از آن ها می توان در خانه یا کافه های دنج و کوچک استفاده کرد، در داخل این وسایل یک مخزن کوچک چرخان وجود دارد که قهوه در داخل آن رست می شود و اگر این کار با دقت بالا انجام شود محصولی بسیار باکیفیت به دست می آید.

دستگاه روستر قهوه درجه یک چه ویژگی هایی دارد

اگر می خواهید بدانید که یک دستگاه درجه یک و باکیفیت رست قهوه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ ما در ادامه این بخش در مورد خصوصیات مهمی که این دستگاه ها باید داشته باشند با شما صحبت می کنیم و روش بررسی کیفی این وسایل را به شما می آموزیم، پس این مطالب مهم را از دست ندهید:

  1. اول از همه خیلی مهم است این دستگاه ها از ابزار های کنترلی دقیقی برای تنظیم کردن و تغییر دادن میزان حرارت وارده بر قهوه برخوردار باشند تا بتوان دمای آن ها را از بیرون به راحتی تحت کنترل خود درآورد.
  2. مهم است که در دستگاه های رست بتوان مدت زمان تفت دادن یا برشته کردن قهوه را هم کنترل نمود، بر این اساس می توان مدل های مختلفی از قهوه را متناسب با ذائقه افراد تولید کرد که شامل قهوه لایت، مدیوم و دارک هستند و هر کدام طعم های متفاوتی دارند.
  3. در ضمن خوب است که بتوان به نحوی دانه های قهوه را در داخل دستگاه در زمان تفت دیدن مشاهده کرد و میزان تغییر رنگ آن را مورد بررسی قرار داد و در مورد ادامه این کار تصمیم گیری نمود.
  4. جنس بدنه و صفحه این دستگاه ها باید طوری باشد که از مقاومت خیلی زیادی در مقابل حرارت برخوردار بوده و اصلا دچار سوختگی یا آسیب نگردد یا دانه های قهوه به آن نچسبند.
  5. مهم است که دستگاه از مکانیزمی برای کنترل و خارج کردن دود برخوردار باشد و محفظه ای برای انجام این کار در آن تعبیه گردد.
  6. همچنین مهم است که امکان راه اندازی و استفاده از این دستگاه به راحتی برای افراد مختلف وجود داشته باشد تا بتوان آن ها را به سرعت عیب یابی و تعمیر کرد.

عرضه مستقیم دستگاه روستر قهوه به مشتریان

عرضه مستقیم دستگاه روستر قهوه به مشتریان کارخانه های تولید کننده روستر این وسایل الکتریکی را بعد از تولید و بسته بندی کردن در حجم بالا در اختیار شرکت های پخش عمده قرار می دهند تا بتوانند آن ها را در سراسر کشور توزیع نموده و به دست مصرف کننده های محترم در اقصی نقاط ایران برسانند و به تامین کردن نیاز های داخلی بپردازند، پس این شرکت ها در اصل نمایندگی های مجاز تولید کننده ها در کشور ما هستند.

خوب است بدانید که چنین شرکت هایی که با تولیدی ها ارتباط برقرار کرده و به همکاری می پردازند، این دستگاه ها را با سود کم و نرخ مقرون به صرفه ای عرضه می کنند، چون که در اصل فروشنده های مستقیم و بدون واسطه دستگاه رست قهوه به حساب می آیند؛ از این رو میزان ارزش افزوده ای که برای فروش محصولات از مشتریان دریافت می کنند به حداقل ممکن می رسد، چون در زمان خرید فقط هزینه تولید را پرداخت کرده اند.

وقتی با این روش برای خرید این دستگاه ها اقدام کنید، تا حد زیادی از هزینه های خرید شما کاسته خواهد شد و توانایی خرید شما هم افزایش پیدا می کند و می توانید بهترین دستگاه ها را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید، پس مراکز عرضه مستقیم بهترین مرکز برای خرید و فروش این دستگاه به حساب می آیند.

صادرات عمده دستگاه روستر قهوه در ایران

در طی چند سال اخیر و رواج مصرف قهوه در کشور ما، تولید کننده های ایرانی موفق به ساخت باکیفیت ترین انواع دستگاه های روستر شدند که از هر نظر با نمونه های خارجی موجود در بازار های جهانی برابری می کنند و قابلیت رقابت کردن با آن ها را دارند، به همین دلیل هم آن ها توانستند پا به عرصه تجارت جهانی این محصولات بگذارند و تولیدات خود را در بازار های بین المللی عرضه کرده و با فروش آن ها به درآمد ارزی دست یابند.

  1. صادرات گسترده این دستگاه های ایرانی در بازار های خارجی باید با مطالعه و بررسی کامل بازار صورت بگیرد و یک عرصه مناسب برای عرضه آن ها انتخاب شود، چرا که ورود به حوزه فروش بین المللی این وسایل بدون شناخت بازار اصلا کار عاقلانه ای نخواهد بود و هیچ موفقیتی در پی نخواهد داشت، برای شناخت بازار می توان از وزارت بازرگانی ایران کمک گرفت.
  2. همچنین باید هزینه های ترخیص کاری کالا از گمرک مرزی ایران به اداره گمرک پرداخت شود و مالیات و حق انجام امور تجاری را نیز به دولت پرداخت، در این صورت مجوز های لازم برای انجام صادرات به شرکت های تولیدی اعطا می گردد و آن ها می توانند با خیال راحت به انجام تجارت مبادرت ورزند.
  3. در ضمن این دستگاه ها باید قبل از ارسال در بازار های جهانی به دقت مورد بررسی سازمان استاندارد قرار گرفته و تاییدیه های کیفی لازم را برای عرضه در مناطق خارجی دریافت کنند.

توزیع عمده دستگاه روستر قهوه در تمام نقاط کشور

توزیع عمده دستگاه روستر قهوه در تمام نقاط کشور شرکت های توزیع کننده عمده انواع و اقسام دستگاه های قهوه ساز یا روستر، هم دستگاه های دست دوم یا کار کرده و هم دستگاه های آکبند را عرضه می کنند، این ویژگی باعث می شود که تمام مردم با هر میزان بودجه ای توانایی خرید این دستگاه ها را داشته باشند به ویژه که فروش عمده این دستگاه ها با نرخ خیلی ارزان تری از سایر مراکز فروش در کشور صورت می گیرد.

شرکت های مزبور برای عرضه و فروش راحت و سریع این دستگاه ها در تمام نقاط کشور و از بین بردن تمامی حد و مرزهای موجود مابین خود و مصرف کننده ها اقدام به استفاده از درگاه های خرید و فروش آنلاین می نمایند و به این ترتیب این وسایل را از راه دور و به صورت غیر حضوری در اختیار مردم قرار می دهند و آن ها را با پست برایشان ارسال می کنند.

وب سایت های آنلاین علاوه بر فروش این دستگاه ها امکان استعلام قیمت عمده این وسایل را برای تمام هم میهنان ما فراهم می کنند و قیمت روز آن ها را به اطلاع متقاضیان می رسانند؛ به همین دلیل هم استفاده از این روش خرید به محبوبیت زیادی در بین مردم دست یافته است و ما نیز در داخل این وب سایت امکان ثبت کردن سفارش و خرید این وسایل را برای شما فراهم کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *