قهوه

مرکز فروش انواع دانه های قهوه

مرکز فروش انواع دانه های قهوه عرضه کننده مرغوب ترین محصولات در سراسر کشور آماده دریافت سفارشات شما می باشد.
از نوشیدنی های پرطرفدار که این روزها در هر خانه ای شاهد استفاده از آن هستیم، می توان به قهوه اشاره نمود که این محصول پرکافئین، توانسته جایگزین مناسبی برای دیگر نوشیدنی های داغ نظیر چای باشد.
قهوه ها دارای انواع مختلفی هستند که هر یک از آن ها از مشخصات مخصوص و منحصر به فرد برخوردار می باشند و با شناخت آن ها، می توان خرید عمده آن را نیز با اطمینان بیشتری به انجام رسانید که شرایط لازم برای ارائه اطلاعات و همچنین خرید عمده در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
عربیکا، با برخورداری از سهم 70 درصدی قهوه های تولیدی در جهان، از طعم ملایم و معطری برخوردار هستند.
از سوی دیگر قهوه های روبوستا که 30 درصد قهوه را تشکیل می دهد، عمدتا در برزیل و کشورهای آسیایی کشت و برداشت می شود و از مشخصات ظاهری آن می توان به دانه های گرد و ریز آن اشاره نمود و درصد کافئین این دانه ها نیز به نسبت بالاتر می باشد.

انواع دانه های قهوه

  • قهوه برزیل

از مشخصات این دانه که در کشور برزیل برداشت می شود، می توان به طعم ملایم آن اشاره نمود و در دسته بندی های صورت گرفته، جزو گونه های عربیکا می باشد.

انواع دانه های قهوه

  • قهوه کلمبیا

این قهوه نیز یکی از دیگر دانه های عربیکا می باشد که با طعم ترش و تند خود، در کلمبیا امکان پرورش و برداشت آن با بهترین شرایط آب و هوایی فراهم شده است.

  • قهوه جاوا

این گونه قهوه نیز در کشور جاوا کشت شده و دسته بندی آن در گروه دانه های عربیکا سبب شده تا بتوان عطر و طعم دلپذیری را از آن کسب نمود.

  • قهوه جامائیکا

این قهوه با طعم ترش و غلظت بالای خود در مزارع جامائیکا کشت داده می شود تا مصرف کنندگان را از بهترین کیفیت و عطر، بهره مند سازد.

  • قهوه موکا

این نوع دانه ها نیز به عنوان قهوه های عربیکا با طعم ترش و تند به حساب می آید که یمن، خواستگاه کشت و برداشت این قهوه ها به حساب می آید.

  • قهوه ترکیش

اندونزی، سنگاپور، مالزی به عنوان مهم ترین کشورهای پرورش دهنده این نوع قهوه ها به حساب می آید تا عطر و طعمی بی نظیر را در عرصه قهوه ارائه نماید.

شناخت مشخصات و ویژگی های قهوه های مختلف، از مهم ترین مواردی می باشد که در عرصه تجارت و خرید و فروش آن باید کسب نمود تا خریدی مطمئن را تجربه نموده و از سوی دیگر بتوان به عنوان یک مشاور خوب در میان مشتریان قرار گرفت.
کلیه دانه های قهوه معرفی شده با قیمت های رقابتی و همچنین کیفیت بالا، در اختیار مشتریان می باشد که به منظور خرید عمده خود می توانید از طریق این مرکز اقدام نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *