نسکافه

فواید پودر نسکافه و فشار خون

آیا می دانید مصرف پودر نسکافه های فوری در کنار فواید ویژه ای که دارد، می تواند منجر به افزایش فشار خون نیز شود؟
امروزه با افزایش یافتن حجم مصرف نسکافه و قهوه در کشورهای مختلف از جمله ایران، شاهد تحقیقات گسترده ای در خصوص خواص و فواید آن و تاثیر گذاری های این نوشیدنی بر بخش های مختلف بدن هستیم و یکی از نتایج به دست آمده، مربوط به تاثیر نسکافه تلخ برروی میزان فشار خون می باشد.
کافئین نسکافه از اصلی ترین عواملی می باشد که منجر به بالا رفتن فشار خون می شود که این امر به صورت کوتاه مدت اتفاق می افتد اما در همین زمینه کوتاه نیز می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد.
شاید از خود پرسیده باشید که علت افزایش فشار خون با مصرف نسکافه فوری چیست که در پاسخ به آن باید گفته شود که کافئین موجود در نسکافه عاملی خواهد بود که سبب می شود تا در بدن هورمون هایی ترشح شده و ر نتیجه آن نیز شاهد مسدود شدن رگ های بزرگ خونی خواهیم بود و این مسئله به نوبه خود منجر به افزایش فشار خون نیز می شود.

نسکافه باعث کم خونی میشود

از دیگر تاثیراتی که مصرف نسکافه اسپرسو می تواند برروی بدن افراد داشته باشد، مربوط به مشکلات کم خونی است و از همین رو خانم ها باید توجه بیشتری داشته باشد که در مصرف این نسکافه ها زیاده روی ننمایند چرا که به نوبه خود می تواند مشکلات جبران ناپذیری را به همراه آورد.
مصرف به اندازه نوشیدنی نسکافه نه تنها مشکل ساز نیست بلکه در رفع خستگی و بهره مندی از خواص آن نیز تاثیر می گذارد و از همین رو تلاش نمایید تا با یک برنامه ریزی مشخص، اقدام به استفاده از نسکافه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *