ما را با دیگران به اشتراک بگذارید

این محصول از این بازرگانی حذف شده است.

لطفا سوال نفرمایید

دستگاه های قهوه ساز ایتالیایی که در مدل های اتوماتیک طراحی می شوند، امکان فروش در جدیدترین نمونه های صنعتی را نیز دارند.
اتوماتیک بودن دستگاه قهوه ساز اسپرسو از اصلی ترین مشخصه هایی می باشد که به هنگام انتخاب یک قهوه ساز صنعتی مناسب برای کافی شاپ ها مورد توجه قرار می گیرد و از طرفی کشور ایتالیا به عنوان یکی از اصلی ترین فعالان در جهت ساخت دستگاه های قهوه ساز می باشد که توانسته ساخت قهوه سازهای خود را با بهترین ظرافت و کیفیت به بازار عرضه نماید.
اما در پیشنهاد قهوه سازهای صنعتی اسپرسو، این امکان وجود دارد که پیشنهادات متعددی را در اختیار مشتریان قرار داد تا در نهایت با توجه به ویژگی های مد نظر خود، بتوانند اقدام به خرید مطمئن از قهوه سازها نمایند.

بهترین مارک قهوه ساز کدام است؟

سائکو مدل Lirika OTC یکی از قهوه سازهای اتوماتیک موجود در بازار می باشد که طراحی و ساخت آن با مزیت های فراوان توسط شرکت ایتالیایی سائکو انجام پذیرفته است.
در بیان مشخصه های قهوه ساز سائکو، می توان به این نکته اشاره نمود که از توانایی لازم برای تنظیم هفت درجه مختلف برای تهیه نوشیدنی های متنوع برخوردار می باشد به گونه ای که بتوان اقدام به آماده سازی نوشیدنی هایی بر پایه قهوه اسپرسو نمود و از جمله آن ها مربوط به کاپوچینو، موکاچینو، لاته، آمریکانو و … می باشد.
سرعت بالای این دستگاه در تهیه و آماده سازی قهوه به عنوان یکی از مشخصه هایی می باشد که می تواند مورد بررسی قرار گیرد و از طرفی دارا بودن دکمه های مخصوص تعیین غلظت نیز می تواند از جمله مزیت های آن به حساب آید.

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.