قهوه ساز

خرید انواع تمپر قهوه صنعتی

تمپرهای قهوه در انواع مدل های خانگی و صنعتی ساخته می شوند که خرید عمده آن به عنوان یکی از تجهیزات مورد نیاز برای کافی شاپ ها به حساب می آید و امکان عرضه از طریق این سایت، وجود دارد.
در صنعت قهوه و کافی شاپ، انواع تجهیزات و لوازم مختلف برای تهیه و آماده سازی قهوه ها مورد نیاز خواهد بود که در این میان، می توان به تمپر قهوه اشاره نمود و به نوبه خود در بازار کشور، دارای انواع مدل های متنوع خواهد بود.
از جمله این تمپرهای حرفه ای قهوه می توان به تمپر قهوه موتا اشاره نمود که این وسیله با دسته قرمز خود به همراه کف محدب شکل، این امکان را فاهم می آورد تا بتوان استفاده کاربردی و ساده ای از آن داشت.
از مشخصه های ساختاری و ظاهری این تمپر قهوه می توان به داشتن سایز 58 میلی متری اشاره نمود که کشور ایتالیا توانسته بهترین طراحی را برای آن ارائه نماید تا در نهایت شاهد آن باشیم که بهترین گزینه برای صاف و فشرده سازی قهوه ارائه می شود.

تمپر قهوه

کاربرد تمپر قهوه چیست

از تمپر قهوه به منظور درست کردن قهوه اسپرسو به همراه کرمای عالی استفاده می شود و این وسیله، تاثیر بسیار زیادی برروی عطر و طعم قهوه آماده شده خواهد داشت به گونه ای که با کمک این وسیله شما می توانید به فشرده سازی قهوه خود اقدام نمایید.
با استفاده از تمپر قهوه این مزیت وجود دارد که پودر قهوه موجود اسپرسو را به صورت یک قرص تبدیل نموده و آن را در قسمت مربوط به قهوه ساز مذکور قرار داد و در صورتی که فشرده سازی آن به مقدار لازم انجام پذیرد در نهایت شاهد آن خواهیم بود که بهترین قهوه بی نظیری به کمک دستگاه قهوه ساز، آماده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *