قهوه

دستگاه قهوه ساز اسپرسو مسافرتی مینی پرسو

قهوه ساز مینی پرسو از دستگاه های اسپرسو ساز مسافرتی می باشد که مزیت های بسیاری در انتخاب آن برای خرید عمده و تکی وجود دارد.
یکی از کاربردی ترین تجهیزاتی که در مسافرت ها می تواند مورد نیاز باشد، مربوط به قهوه سازهای مسافرتی است که این نوع قهوه سازها از توانایی لازم برای آماده سازی یک قهوه اسپرسو داغ به همراه کرمای عالی برخوردار است.
این نوع قهوه سازها دارای کیف های مخصوصی بوده و از همین رو این مسئله سبب می شود تا حمل و جا به جایی آن نیز به سادگی صورت پذیرد و از مزیت های دیگر آن نیز می توان به افزایش طول عمر قهوه سازهای مذکور اشاره نمود.

ویژگی های قهوه ساز مینی پرسو:

این قهوه ساز با توجه به نوع متریال به کار رفته در ساخت بدنه و بخش های مختلف آن، دارای مقاومت بالایی می باشد که این قهوه ساز اسپرسو، بدون نیاز به انرژی برق و گاز، امکان آماده سازی قهوه را فراهم می آورد و ظرفیت مخزن آب آن نیز 50 میلی لیتر است.
از این قهوه ساز همراه به سادگی می توان در هر محیطی از قبیل محل کار، سفر و حتی منزل نیز استفاده نموده و قهوه های اسپرسوی مد نظر خود را آماده نمود و از دیگر مزیت های قابل بیان در خصوص قهوه ساز مینی پرسو واکاکو، می توان به bpa free بودن آن اشاره نمود و همین مسئله سبب می شود تا پلاستیک مورد استفاده در این نوع قهوه سازها، هیچ گونه آسیبی برای سلامتی انسان ها نداشته باشد و بتوان به درستی از آن در طبیعت استفاده نمود.
ظاهر زیبای این قهوه سازها نیز از دیگر مزیت هایی می باشد که سبب می شود تا به یک هدیه خوب و مناسب تبدیل شود و امکان عرضه عمده و تک این نوع قهوه سازها برای مشتریان فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *