صادرات شکلات

قیمت بهترین دانه قهوه اسپرسو لامبورگینی

قهوه های لامبورگینی در دسته بهترین دانه های اسپرسو می باشد که در کنار قیمت های بالای آن، با توجه به مشخصه هایی که دارد، سبب شده تا مشتریان بسیاری را برای خرید عمده، جذب نماید.
لامبورگینی به عنوان یک برند مطرح و شناخته شده در زمینه قهوه های ایتالیایی مرغوب و با کیفیت می باشد که در این زمینه شاهد ارائه میکس های متنوعی از بهترین دانه های قهوه هستیم که برای مصارف کافی شاپی و همچنین منازل و ادارات پیشنهاد می شوند.

قهوه اسپرسو

قهوه اسپرسو پلاتینیوم

یکی از طعم های مطرح قهوه های لامبورگینی، اختصاص به دانه های پلاتینیوم دارد که این نوع قهوه ها در نتیجه ترکیبی از 95 درصد عربیکا به همراه 5 درصد از بهترین دانه های قهوه روبوستا تشکیل شده اند و می توانند بهترین طعم را برای تهیه یک نوشیدنی اسپرسو ایجاد نمایند.
از انواع قهوه های عربیکا قابل استفاده برای میکس پلاتینیوم، می توان به آلتا موگیانا اشاره نمود که از این نوع دانه های عربیکا قهوه از برزیل برداشت می شوند و قهوه های روبوستا آن نیز از کشورهای هند و ویتنام انتخاب خواهند شد.

دانه قهوه اسپرسو قرمز


قهوه های اسپرسو
قرمز نیز به عنوان یکی از دیگر گزینه های قابل معرفی از محصولات ایتالیایی لامبورگینی می باشد که در نتیجه میکس 80 درصد به 20 درصد روبوستا تهیه می شوند.
بسته بندی های یک کیلویی و سه کیلویی انتخاب شده برای این نوع دانه های قهوه اسپرسو سبب می شود تا برای مصارف کافی شاپی بر اساس حجم های مصرفی آن ها، مورد انتخاب قرار گیرد و خرید خود را از طریق این مرکز می توانید به انجام رسانید.
تنوع بسیار بالایی از قهوه هایی با ترکیب های مختلف از دانه های عربیکا و روبوستا توسط شرکت ایتالیایی لامبورگینی در حال تولید می باشد که با توجه به رست های تخصصی انجام شده برروی آن ها نیز شاهد ایجاد یک طعم ویژه نیز خواهیم بود و در این زمینه نیز مشتریان می توانند بهترین گزینه ها را برای سفارشات خود، انتخاب نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *