قهوه ساز

خرید قهوه ترک مدیوم پندار

قهوه ترک در خاورمیانه با چه درجه ای نوشیده می شود؟ درجه مدیوم قهوه درچه دمایی صورت می پذیرد و قهوه چه رنگی می شود؟ با آگاهی از انواع محصولات باکیفیت قهوه پندار، خرید مناسب خرده یا عمده خود را با اطمینان انجام دهید.
قهوه ترک که در اکثر نقاط خاورمیانه به یک روش کلی مورد تهیه و نوش قرار می گیرد، در ایران هم با درجه تفت دیدگی متوسط یا مدیوم دانه های خام قهوه، که درجه حرارت 220- 200 درجه را تحمل می کنند و به رنگ قهوه ای روشن تا متوسط در می آیند و مقداری از وزن خود را از دست می دهند که به نام آمریکن رست هم معروف است.
نکته بسیار مهم برای حفظ کیفیت و عطر دانه های رست شده، جلوگیری از ورود هوا و رطوبت به داخل بسته های قهوه تفت داده شده می باشد.
قهوه پندار با ارائه محصولات خود بصورت جعبه و فله با داشتن استانداردهای بین المللی و کنترل کیفیت، به عنوان واحد نمونه تولیدی در سال 92 معرفی شده است. قهوه ترک پندار تهیه شده از دانه های قهوه ربوستا مانند اندونزی که طعم تلخ ملایمی را برای شما به ارمغان می آورد.
قهوه ترک مدیوم پندار بصورت 200 گرمی و 1 کیلویی آماده عرضه بوده و میزان رست و ترکیبات بطور کامل در بسته محصول معرفی شده تا ضمن خرید، از کارت هدیه زیبای شرکت بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *