صادرات شکلات

قیمت انواع قهوه لاوازا در ایران

قیمت انواع قهوه لاواز بسته به نوع محصول و شرایط تهیه کردن آن توسط خریدار کاملا با هم تفاوت دارد اما باید دقت کرد تا بیش از نرخ واقعی آن پرداخت نکنیم.
قهوه لاوازا پر آوازه ترین و بهترین برند قهوه نزد مردم ایتالیا محسوب می شود و هنوز هیچ برند دیگری نتوانسته جای آن را در این سرزمین بگیرد.
قهوه لاوازا در سال 1895 توسط فردی به نام لوئیچی بنیان گذاری شد.
لوئیچی لاوازا کار خود را با یک مغازه کوچک شروع کرد. وی متوجه شد که می تواند به طور عجیبی دانه های قهوه را ترکیب کند و یک نوشیدنی دلچسب را با آن سرو کند.
خیلی از مردم کشور ایتالیا بر این باور بودند که نوع گران قیمت قهوه یعنی گونه عربیکا برای تهیه یک قهوه دلچسب بهترین گزینه است.
اما او با ترکیب دانه های قهوه روبوستا و عربیکا با هم، خلاف این موضوع را به مردم کشور خود اثبات کرد.
اکنون بعد از گذشت سال ها هنوز این برند جایگاه خود را از دست نداده است و روز به روز در حال پیشرفت و تولید محصولات جدیدتر است.

انواع قهوه لاوازا

قهوه لاوازا محصولات گوناگونی را تولید کرده است.
برخی از آنها به صورت دانه و برخی دیگر به شکل پودر به بازارهای جهانی عرضه می شوند و هر کدام با توجه به ترکیبی که دارند و گونه قهوه به کار برده شده در آن، از قیمت کاملا متفاوتی با دیگری برخوردار است.
خریداران این قهوه در ایران در هنگام خرید باید دقت لازم را به خرج دهند تا محصول خود را به قیمت واقعی آن تهیه کنند.
تا به حال دیده شده که در برخی از مراکز، قهوه های خارجی را بالاتر از قیمت حقیقی خود به مشتریان عرضه می کنند و این امر سبب نارضایتی در آنان می شود.
مسلم است که تهیه کنندگان باید قهوه لاوازا را به صورت عمده خرید کنند تا قیمت ها سر شکن شود و محصول با قیمت خوبی به دست مشتریان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *