قهوه

مشخصات قهوه روبوستا چیست؟

نوشیدن قهوه بسیار برای مردم رایج شده است اما برای نوشیدن یک قهوه مورد علاقه اطلاعاتی از قهوه ها باید داشته باشید که برای شما مشخصات قهوه روبوستا چیست فراهم کرده ایم و در اختیار شما قرار می دهیم.
تنوع در گیاه قهوه بسیار است و این باعث می شود که قهوه را در طعم ها و بوهای مختلفی داشته باشیم که خوش بختانه طرفداران خاص خود را در هر نوع دارد.
قهوه روبوستا یکی از گیاهان قهوه است که با آن آشنا می شویم.
محل رشت و پرورش این گیاه در کشور ویتنام است و بیشتر در مناطق کم ارتفاع رشد پیدا میکند و دانه های این گیاه به شکل بیضی است و خط وسط آن تیره است این نوع قهوه کمی کوچک تر از قهوه عربیکا می باشد.
این دانه ها عطر چندانی هم ندارد یعنی هنگام درست کردن قهوه از عطر و بوی زیادی از خود آزاد نمی کند ولی کافئین این نوع قهوه زیاد است و طعم تلخی زیادی دارد کسانی که دوست دارند قهوه تلخ بنوشند و کافئین زیادی از قهوه دریافت کنند این قهوه بهترین گزیه است.
برای کسانی که قهوه فوری می نوشند توصیه می کنیم که از قهوه فوری استفاده کنید که قهوه روبوستا تهیه شده باشد البته از قهوه روبوستا بیشتر در قهوه های فوری استفاده میکنند برای تهیه آن و برای کسانی که قهوه اسپرسو غلیظ می نوشند توصیه میکنیم که از دانه های قهوه روبوستا استفاده کنید تا خودتان طعم واقعی قهوه را متوجه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *