قهوه

مشخصات قهوه عربیکا چیست؟

همان طور که مطلع هستید قهوه های زیادی در جهان رشد می کند برای شما عزیزان مشخاصت رشد و پرورش قهوه عربیکا در نظر گرفته شده است که میتوانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
رشد درختان قهوه عبریکا نیازمند ارتفاعی بین ده هزار تا بیست هزار متر از سطح دریاست یعنی این گیاه درمناطق کوهستانی رشد می کند و به آب کافی و به انداره نیار دارد.
این گیاه برای اولین بار در ارتفاعات جنوب غربی اتیوپی، سودان و یمن کشت می شده است.
به شرایط آب هوایی بسیار حساس است و بسیار آسیب پذیر است در مقابل آفت ها و در هر ناحیه آب و هوایی نمیتوان آن را کاشت کرد و به خاطر همین حساسیت هایی که دارد نسبت به قهوه های دیگر گرانتر می باشد.
دانه های این گیاه صاف است و خط وسط این گیاه دارای انحنا است و این قهوه بزرگ تر از قهوه روبستا است که میتوان با کمی دقت آن را تشخیص داد.
مردم بر این باورند که قهوه عرییکا اولین بار در عربستان کشت شده است و این نام عربیکا برگرفته شده از نام عربستان است.
این قهوه داری کافئین بسیار کمی می باشد و عطر و طعم بی نظیری هم دارد و از نظر دوست دارن قهوه تلخی کمتری هم دارد و این خود باعث شده که از قهوه های دیگر متمایز شود.
اگر می خواهید یک فعالیت سنگینی را شروع کنید از قهوه عبریکا استفاده نکنید چون کافئین زیاری ندارد و در نتیجه نیرو و انرژی زیادی به شما نمی دهد ولی اگر می خواهید یک خوابی راحت و آرامی داشته باشید پیشنهاد ما این است که از قهوه عبریکا استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *