قهوه

سفارش دانه قهوه اسپرسو

اتیوپی از بهترین دانه های قهوه قابل سفارش برای تهیه اسپرسو می باشد که با بهترین رست های حرفه ای، برای عرضه مستقیم ارائه می شود.
قهوه های عربیکا همواره از خوش طعم ترین دانه هایی می باشد که برای تهیه اسپرسو مورد استفاده قرار می گیرد و در این زمینه اتیوپی از جمله این مواردی است که می توان به معرفی آن پرداخت و این قهوه ها بر اساس تحقیقات انجام شده، از درصد کافئین پایین تری برخوردار بوده و همین مسئله سبب می شود تا با کاهش میزان تلخی آن نیز همراه باشیم.
در مقابل از مهم ترین نکاتی که در خصوص دانه های قهوه عربیکا می توان بیان نمود، مربوط به عطر و بوی زیاد این نوع قهوه ها می باشد که کشت آن ها در شرق آفریقا انجام شده و به عنوان یکی از بهترین دانه های قهوه در جهان نیز شناخته شده است.
از ویژگی های طعمی آن می توان به داشتن ترشی دلپذیر اشاره نمود و در قهوه های میکس، از این دانه ها به منظور زیاد کردن عطر و طعم استفاده می شود به گونه ای که هیچ گونه تلخی را اضافه نخواهد نمود. شرایط لازم برای خرید عمده از این دانه های قهوه نیز با رست های دارک و مدیوم را فراهم ساخته ایم که می توانید بر اساس حجم های مد نظر خود، اقدام به سفارش نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *