قهوه

دستگاه قهوه ساز اسپرسو گاستروبک

قهوه ساز اسپرسو گاستروبک، از جمله دستگاه های کاربردی می باشد که برای مصارف کافی شاپ و خانگی، اقدام به ارائه بهترین مدل ها نموده است.
یکی از حرفه ای ترین مدل دستگاه های قهوه ساز شرکت گاستروبک، مربوط به مدل 42608 می باشد که این دستگاه قهوه ساز از توانایی لازم به منظور تهیه یک شات اسپرسو با بهترین کرما برخوردار بوده و از ویژگی های ظاهری آن می توان به داشتن بدنه تمام استیل به همراه سیتی چکه ای اشاره نمود که شرایط تمیز نمودن دستگاه را به بهترین شکل و به سادگی، فراهم می آورد.
دارا بودن کنترل پنل الکترونیکی هم به عنوان یکی از دیگر مزیت های این دستگاه به حساب می آید که سبب شده تا بتوان کارکردی ساده تر را از آن انتظار داشت. فشار بخار در نظر گرفته شده برای این قهوه ساز، 15 بار بوده و بر اساس مطالعات صورت گرفته، به نسبت نمونه های مشابه موجود در بازار، از فشار بخار قوی تری برخوردار است که این مسئله سبب بهبود طعم قهوه آماده شده می شود.
در حال حاضر با طراحی زیبا و منحصر به فرد این قهوه ساز گاستروبک، شاهد این مسئله هستیم که شرایط خرید آن نیز برای مشتریان فراهم شده که می توانید در حال حاضر به منظور ارائه سفارشات خود از شهرهای مختلف، اقدام به ارتباط با واحد فروش نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *