قهوه

فروش قهوه سبز عمده

قهوه های سبز، این روزها به یکی از پر فروش ترین محصولات در عرصه نوشیدنی های کافئین دار تبدیل شده است که موقعیتی برای عرضه عمده آن نیز وجود دارد.
با توجه به میزان واردات گسترده انواع قهوه های سبز از کشورهای مختلف، یک موقعیت خوب تجاری در این حوزه ایجاد شده تا بتوان از بهترین و بیشترین میزان سودآوری بهره مند شد اما شناخت دانه های قهوه و انتخاب بر اساس موقعیت های مصرفی، از مهم ترین نکاتی می باشد که در این تجارت باید مورد توجه قرار گیرد.
قهوه های سبز با توجه به اینکه به صورت خام هستند، برای مصارف متعددی همچون تهیه قرص، پودر قهوه سبز لاغری، قهوه های رست شده و … می توانند مورد استفاده قرار گیرند و در این زمینه مشتریان با توجه به موقعیت های کاربردی و همچنین قیمت های مد نظر خود، این امکان را خواهند داشت که کیفیت های متنوعی را مورد توجه قرار دهند.
قهوه های سبز عربیکا و روبوستا، هر یک دارای قیمت های مخصوص به خود هستند که می توانند با رست های دارک، مدیوم دارک و همچنین لایت و … مورد استفاده برای تهیه نوشیدنی ها قرار گیرد و در این مسیر، شرایط خرید عمده بر اساس نیاز مشتریان در انواع رست ها و همچنین به صورت سبز فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *