پاستیل

دستور پاستیل میوه ای و شکلاتی خانگی

ترکیب دو طعم فوق العاده پاستیل و کاکائو سبب تهیه پاستیل با طعم های شکلاتی و میوه می شود که امکان تهیه آن با یک دستور خانگی عالی وجود دارد.
کمتر کسی از کوچک و بزرگ است که دو طعم ژلاتینی پاستیل و شکلات کاکائویی را دوست نداشته باشد. اما تصور ترکیب هر دو طعم بیان شده می تواند لذت بخش تر هم باشد. مادران عزیز در منزل می توانند با بهره گیری از دستور تهیه آسان به تهیه یک خوراکی فوق العاده خوشمزه بپردازند.
به عبارت دیگر، لازم نیست تا با خریداری محصولات صنعتی، کوچکترها را خوشحال نمایند. 

طرز تهیه پاستیل میوه ای خانگی با شکلات
مواد اولیه مورد نیاز:

  • پودر ژله موز، 1 بسته
  • آب میوه سیب موز، 1 لیوان
  • آب، 1 لیوان
  • ژلاتین، 3 قاشق غذاخوری
  • شکلات تخته ای، 100 گرم

طرز تهیه:
ابتدا پودر ژله را در یک لیوان آب در حال جوش ریخته و به خوبی در آب حل کنید. سپس، پودر ژلاتینی که به شیوه بن ماری در آب حل کرده اید را به محلول به دست آمده بیفزایید. 
مایع را از روی حرارت برداشته و آب موه را هم به آن اضافه کنید. مواد را داخل قالب پاستیل ریخته و آن را برای سه ساعت داخل یخچال بگذارید تا بماند. پس از این مدت، مرحله اول تهیه پاستیل ها به آخر رسیده است. در مرحله دوم، نوبت می رسد به افزودن طعم شکلاتی به آنها.
شکلات تخته ای را خرد کرده و به شیوه بن ماری ذوب نمایید. کمی صبر کنید تا حرارت شکلات ذوب شده کاسته شود. پاستیل ها را در شکلات آب شده بغلطانید و مجددا به مدت دو ساعت درون یخچال قرار دهید تا پپاستیل های خوشمزه شما آماده شود.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *