نسکافه

فروش نسکافه تیره بدون کافئین فله ای

نسکافه با رنگ تیره و بدون کافئین برای افراد مبتلا به پرفشاری خون یا بیماران قلبی قابل استفاده است که امکان فروش آن به هر دو صورت جزئی و فله ای در کارتن وجود دارد.
یکی از خوش طعم ترین و عطرانگیزترین نوشیدنی هایی که هم به صورت سرد نوشیده می شود و هم به صورت گرم مورد استفاده قرار می گیرد نسکافه نام دارد که به دلیل آنکه در تولید آن از قهوه استفاده شده لذا خواص مشترکی نیز با آن دارد.
از جمله این ویژگی های مشترک، کافئین موجود در هر دو محصول است که برای برخی از افراد منع مصرف دارد. از جمله این مواد می توان به افرادی اشاره کرد که ناراحتی قلبی دارند، به کم خونی فقر آهن مبتلا بوده، کلسترول خون بالایی دارند و یا دچار بی خوابی هستند.
اما طعم دلنشین نسکافه هر فردی را مجاب به نوشیدن آن می کند. به ویژه آنکه برای تهیه آن نیاز به وسیله خاصی نیست و به سرعت هم آماده می شود. برندهای نامدار تولید کننده نسکافه با در نظر گرفتن بیماری های نام برده به تولید محصول جدیدی پرداخته اند که نسکافه تیره بدون کافئین نام داشته و طی فرآیندی نسکافه قهوه از ان جدا شده و لذا این خاصیت در نسکافه تولید شده نیز نمایان گردیده است.
در ایران نیز با واردات این نوع خاص نسکافه امکان عرضه، خرید و فروش نسکافه بدون کافئین توسط فروشگاه های ارائه این محصول در حجم های متفاوتی وجود دارد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *