پاستیل

قیمت عرضه پاستیل خرسی در بازار تهران

پاستیل خرسی را بزرگترها به دلیل حس نوستالژیکی که برای آنها به همراه دارد همیشه به خاطر دارند. علاوه بر این، یک دلیل استقبال از این محصول، قیمت عرضه بسیار مناسب آن در بازار شهرهای مختلفی مانند تهران و اصفهان است.
برای تولید پاستیل خرسی، پس از آنکه ژلاتین، شکر، عصاره میوه های گوناگون، اسانس، رنگ خوراکی و سایر مواد خوراکی مجاز با هم در مقیاس های چند صد کیلو ترکیب شد آن را درون قالب هایی که به شکل خرس های کوچک و بزرگ خندان رو هستند ریخته و پس از فرآوری های مورد نیاز، در بسته های مختلف از سی گرم تا یک کیلوگرم راهی بازارهای مختلف مصرف می کنند.
نکته مثبتی که در این ارتباط باید به آن اشاره نمود این است که شرکت های مختلف ایرانی و خارجی که پاستیل خرسی تبدیل به یکی از تولیدات ثابت آنها شده است آن را همواره با بهترین کیفیت  و طعم عرضه می نمایند. به همین دلیل هم یکی از انتخاب های ثابت مصرف کنندگان پاستیل، شکل خرسی آن می باشد.
از طرف دیگر برای آنکه پازار پاستیل در کشور، همیشه رونق و شادابی خود را حفظ نماید قیمت این فر آورده در مقایسه با بسیاری از تنقلات دیگر، مناسب بوده و به همین سبب هم همواره میزان خرید و فروش در آن روندی مناسب را دارد.
یکی از بهترین اماکنی که می توان در آنها بالای سی مدل متنوع پستیل را مشاده نمود بازار کلان شهرهایی مانند تهران است که مرکز پخش این محصول به اقصی نقاط کشور محسوب می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *