شکلات

آموزش شکلات صبحانه سفید خانگی

شکلات سفید از آنجایی که بافت بسیار نرم و منسجمی داشته و بسیار خوش طعم نیز هست برای تهیه شکلات صبحانه به صورت خانگی بسیار عالی است که در این مطلب به آموزش آسان آن پرداخته می شود.
یکی از خوشمزه ترین صبحانه هایی که می تواند لحظات ماندگاری را برای هر فردی در کنار خانواده اش رقم بزند انواع شکلات صبحانه به صورت کرم های کاکائویی به همراه نان تست آماده شده و یک لیوان آب پرتقال طبیعی است. 
اما لازم نیست برای تهیه این صبحانه لذیذ در تمامی موارد به محصولات شرکتی و صنعتی مراجعه نمود. بلکه با دانستن طرز تهیه آسان برای آماده ساختن شکلات صبحانه به یک طعم دوست داشتنی رسید که جز اشپزی های ماندگار خانم ها و آقایان خواهد بود.

طرز تهیه شکلات صبحانه سفید

مواد اولیه مورد نیاز:

  • شکلات سفید؛ 200 گرم
  • شیر؛ 1 لیوان
  • فندق نیم کوب؛ نصف لیوان
  • وانیل؛ 1 قاشق مرباخوری

طرز تهیه:
ابتدا شکلات ها را خورد کرده و به کمک حرارت غیرمستقیم آن را کاملا ذوب نمایید به صورتی که بافت کاملا یکنواختی به دست آید. سپس شیر را شکلات افزوده و مدام به هم بزنید تا شیر به خورد بافت شکلاتی رفته و به آن حالت کرم مانند غلیظی بدهد.
در آخرین مرحله هم فندق ها و وانیل را افزوده و با هم ترکیب کنید. در این مرحله، شکلات صبحانه خوشمزه شما آماده شده است. آن را برای دو الی سه ساعت درون یخچال قرار دهید. پس از این مدت، شکلات صبحانه برای مصرف آماده است.
می توانید از آن برای تهیه و تزئین سایر میان وعده ها و عصرانه ها نیز بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *