پاستیل

قیمت و عکس پاستیل خرسی بزرگ رنگارنگ

در ابتدای تولید، پاستیل خرسی به صورت شیشه ای تولید می شد اما به تدریج در اندازه های کوچک، بزرگ و رنگارنگ تولید شد که این بر جذابیت عکس آن و در نتیجه تقاضای بالا در مورد آن افزود که بر قیمت ارائه شده بی تاثیر نبود.
با آنکه سال ها از ارائه پاستیل های خرسی کوچک و بزرگ می گذرد اما کوچ و بزرگ، آن را به دلیل طعم فوق العاده خوشمزه، رنگ های براق و زنده و همچنین، حس نوستالژیکی که دارد می پسندند. در واقع، خرس های کوچک و بزرگ خندان، اولین نسل پاستیل های ارائه شده در بازارهای مختلف در کشورهای سراسر دنیا بودند.
یکی از عواملی که در جذب مخاطبان پاستیل با مدل خرسی تاثیرگذار است عکس های بسیار زیبای آن است که برای بزرگترها بسیار خاطره انگیز بوده و آنها را به یاد دوران پرحرارت و هیجان انگیز کودکی می اندازد. 
خوشبختانه، یکی از فاکتورهای مثبتی که در مورد پاستیل خرسی در هر برند معتبری که در بازارها و فروشگاه های کشور عرضه می شود وجود دارد آن است که قیمت این فرآورده در طول سال های عرضه آن نسبت به سایر تنقلات، بسیار متناسب بوده و رشد ملایمی داشته است که این، به خودی خود بر افزایش میزان مصرف کنندگان آن تاثیر مطلوبی گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *