پاستیل

خریدار پاستیل ساده و رشته ای خوشگل خوشمزه

در میان انواع مختلف تنقلات، پاستیل جذب خریدار بسیار بالایی دارد که یکی از این عوامل را می توان خوشگل بودن انواع متعدد آن همانند ساده، شکری و رشته ای علاوه بر خوشمزه بودنش دانست.
در میان دنیای بسیار رنگارنگ و خوشمز تنقلات، پاستیل وجه متمایزی نسبت به سایر فرآورده های این حوزه دارد و آن، تنوع فوق العاده زیاد این محصول در کنار قیمت های بسیار رقابتی آن است. در واقع، بعید است که مشتری برای تهیه پاستیل به یکی از مراکز ارائه آن مراجعه کند و چند مدل مختلف و خوش آب و رنگ را خریداری ننماید. حتی مشاهده می شود که بسیاری از آنها قصد خرید پاستیل را نداشته اند اما با دیدن رنگ های براق و خوشگل و طعم های خوشمزه نتوانسته اند مانع از خرید آن شوند.
تا چند سال پیش، پاستیل تنها به صورت شکری و ساده و در مدل هایی مانند خرسی، میوه ای، نوشابه ای و حلقه ای توسط شرکت های مختلف ایرانی و خارجی تولید و عرضه می شد. اما با گذر زمان، طرح های خوشگل تر و جدیدتری همچون قارچ، پیتزایی، ذرت، بستنی و مغز نیز به جمع سایر طرح ها پیوستند.
اما باز هم مدل های پاستیل ارائه شده چندان کامل نبودند. شرکت های تولیدی به دنبال ساخت پاستیل های جدیدتری بودند و نتیجه آن هم پاستیل مدادی و رشته ای بود که به دو صورت ساده و شکری، توجهات بسیاری را به سمت خود جلب نمود. 
خریداران، پس از آن علاوه بر طرح های کلاسیک به انتخاب طرح های جدید نیز متمایل بودند و خرید و فروش آن را رواج دادند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *