پاستیل

واردات انواع پاستیل نوشابه ای اصل به ایران

واردات چه مارک های پاستیل خارجی مانند ترکیه ای و اسپانیایی به ایران با استقبال توام بوده است؟ انواع مختلف پاستیل مثلا نوشابه ای و خرسی اصل را می توان در میان این محصولات وارداتی در حجم های گوناگون تهیه نمود؟
مرزهای غربی و جنوبی کشور، پذیرای مارک های مختلف تنقلات گسترده ای است که بسته به تقاضای مشتریان در سطح کشور پخش شده است. اما آیا تمامی این تولیدات با استقبال مشتریان، همراه بوده است؟
قطعا جواب نمی تواند مثبت باشد. چرا که اولا تمامی این محصولات با ذائقه مصرف کننده ایرانی انطباق ندارد و ثانیا کیفیت همگی مورد قبول نیست. در مورد پاستیل نیز وضع چنین است. نکته اول بازمی گردد به بافت پاستیل که باید حتما نرم و انعطاف پذیر بوده و در دهان آب شود. نکته دوم نیز به طعم خوشایند ترش و شیرین آن اشاره دارد که در میان پاستیل های وارداتی، همگی با توفیق همراه نبوده اند.   
بنابراین، اگر برندی مورد توجه مصرف کنندگان و مشتریان قرار نگیرد، پس از مودت کوتاهی از این عرصه، حذف خواهد شد. 
اما یک مورد قابل ملاحظه دیگر، قدمت برخی از طرح ها است که همچنان در بازار، پابرجا بوده و جز انتخاب های ثابت کوچکترها و بزرگسالان است. از جمله این مدل ها می توان به پاستیل های خندان و رنگارنگ خرسی و نوشابه ای در اندازه های کوچک و بزرگ و به صورت ساده و شکری اشاره نمود.
اما همین مدل ها نیز اگر در برند اصلی خود و با بسته بندی مناسب و بهداشتی ارائه نشوند محکوم به حذف از بازار خواهند بود. اما اگر پخش آنها به شیوه صحیح و اصولی انجام شود می توان هر اندازه و وزنی از آنها را تهیه نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *