پاستیل

انواع مارک پاستیل نوشابه ای سطلی

آیا میتوان پاستیل نوشابه ای را از محبوب ترین پاستیل ها نزد کودکان دانست؟ انواع مارک این نوع پاستیل در بسته های کوچک یا سطلی، در همه جای دنیا طرفدار دارد.
کمتر کودکی است که تا به حال خوردن پاستیل را تجربه نکرده باشد. بچه ها دوست دارند پاستیل هایی با طرح های مختلف را امتحان کنند. در این میان برخی انواع پاستیل مثل مدل نوشابه ای طرفدار بیشتری دارند.

انواع پاستیل عجیب:

شاید در گذشته ها که پاستیل به تازگی وارد بازار شده بود، همه طرح ها ساده بودند اما تولیدکنندگان به مرور زمان دریافتند که با ایجاد تنوع در طرح، رنگ و طعم پاستیل میتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند. برخی از این طرح ها آنقدر جذاب هستند که کودکان چند دقیقه با آنها بازی کرده و بعد آن را میخورند.
آنها با این هیجان که با چه طرحی رو به رو خواهند شد، درب بسته پاستیل را باز میکنند و با ذوق و شوق آن را به دوستانشان نشان میدهند. در این میان هر چه شکل پاستیل خاص تر باشد بیشتر مورد توجه است. به طور مثال پاستیل هایی با طرح شخصیت های محبوب کارتونی یا وسایل ورزشی فروش بالایی دارند.

پاستیل نوشابه ای:

یکی از هوشمندی های طراحان پاستیل این بود که پاستیل هایی با طرح خوراکی های محبوب طراحی کنند. به ویژه اگر این خوراکی ها ممنوعیتی برای کودکان داشتند، پاستیل آنها بیشتر محبوب میشد. پاستیل نوشابه ای از این نوع است. پدر و مادر ها معمولا در برابر خرید نوشابه مخالفت میکنند. اما پاستیل نوشابه ای که طعم واقعی نوشابه را هم بدهد، جایگزین خوبی خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *