پاستیل

طرز تهیه پاستیل میوه ای خوشمزه خانگی

مادران گرامی، شما می توانید در منزل خودتان با استفاده از مواد اولیه در دسترس و دانستن طرز تهیه پاستیل میوه ای خوشمزه و خوش رنگ که به صورت خانگی آماده می شود برای فرزندان خود، میان وعده ای سالم و لذیذ را تهیه کنید. 
یکی از رهاوردهای تنقلات صنعتی موجود در بازار، پاستیل نام دارد که از همان بدو ورود خود به قفسه های فروشگاه ها با استقبال بی نظیری از سمت مصرف کنندگان و مشتریان مختلف روبرو گردید. البته هنوز هم نه تنها از این محبوبیت کاسته نشده بلکه روز به روز به واسطه عرضه طرح ها و طعم های جدیدتر بر میزان آن افزوده می شود.
شما خانم های خانه دار می توانید پاستیل های زیبا و خوشمزه را برای فرزندان و اهل خانه به سادگی آماده کرده و در کنار عزیزانتان از آن بهره ببرید.

طرز تهیه پاستیل میوه ای خانگی
این دستور برای آماده سازی، بسیار آسان و همچنین، خوشمزه است. 
مواد اولیه:

  • پودر ژله دلخواه؛ 1 بسته
  • آب میوه دلخواه؛ 1 لیوان
  • آب؛ 1 لیوان
  • پودر ژلاتین؛ 4 قاشق چایخوری

طرز تهیه:
ابتدا آب را به جوش آورده و پودر ژله را به صورت کامل در آن حل کنید. محلول به دست امده را کناری بگذارید. پودر ژلاتین را به شیوه بن ماری یا با حرارت غیرمستقیم در کمی آب حل کنید. حال، پودر ژلاتین حل شده را به به محلول ژله بیفزایید. 
در آخرین مرحله نیز آب میوه را به مخلوط اضافه کرده و مایع به دست آمده را درون قالب ریخته و به مدت سه ساعت درون یخچال قرار دهید. پاستیل خوشمزه میوه ای شما آماده است. از خوردن آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *