قهوه

واردات انواع دستگاه آسیاب قهوه صنعتی

واردات دستگاه آسیاب قهوه در انواع مدل های دستی و صنعتی انجام می شود که فروش آن ها را با قیمت های روز آغاز نموده ایم تا مشتریان برای خرید ظرفیت های مختلف آن بتوانند از بهترین شرایط استفاده نمایند.
آسیاب قهوه گریند مستر به عنوان یکی از دستگاه های حرفه ای و کارآمد به منظور پودر نمودن دانه های قهوه می باشد که طراحی و ساخت این دستگاه در کشور آمریکا انجام شده و با توجه به مشخصاتی از قبیل قدرت موتور 1.2 اسب بخار و ظرفیت آسیاب 66 کیلوگرم در ساعت، به عنوان یکی از دستگاه های قوی و پرقدرت به مشتریان معرفی می شود.
همچنین دارا بودن 14 درجه برای آسیاب دانه های قهوه با درصد نرمی و زبری مختلف، سبب می شود تا بهترین پودر قهوه ترک و اسپرسو و فرانسه و دیگر مدل ها را بتوان با این دستگاه آماده نمود.
نوع طراحی صورت گرفته برای موتور این دستگاه سبب شده تا شاهد کمترین صدا برای آن بوده و شرایط خرید آن را نیز از طریق این سایت برای مجموعه هایی که به کیفیت و سرعت کار خود اهمیت می دهند فراهم ساخته ایم.
می توانید در کنار این دستگاه آسیاب قهوه آمریکایی، از فرصت ایجاد شده برای آشنایی با مدل های دیگر و همچنین ارائه سفارشات خرید خود استفاده نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *