شکلات

نمایندگی تجهیزات آبشار شکلات صنعتی

تجهیزات و انواع دستگاه های آبشار شکلات در مدل های خانگی و صنعتی برای فروش در بازار ایران، از طریق نمایندگی ارائه می شود.
یکی از دستگاه هایی که با سرمایه گذاری برروی آن می توان اقدام به ایجاد یک فرصت شغلی جدید و پرسود نمود، مربوط به آبشارهای شکلات می باشد که این دستگاه ها، دارای مدل های کاربردی و بسیار متنوعی از سه طبقه تا 7 طبقه می باشد که در این جا به معرفی برخی مدل های هفت طبقه آن اقدام نموده ایم.
دستگاه آبشار شکلات هفت طبقه سری دوازده، به عنوان یکی از مدل های حرفه ای و کاربردی می باشد که از مشخصات آن می توان به دارا بودن المنت و مخزن 16 کیلویی اشاره نمود و صدای کم آن هم به عنوان یک مزیت دیگر برای این دستگاه به حساب می آید.
به منظور حمل و نقل مناسب و مطمئن آن، از صندق های مخصوص استفاده می شود و دارای میز گرد نورانی نیز بوده تا بتوان به سرو انواع تنقلات اقدام نمود که در جشن ها و انواع فروشگاه ها می توان به نصب و استفاده از آن پرداخت.
حال نوبت به دستگاه های سری ساخت 13 میرسد که آن هم به نوبه خود دارای مخزن 16 کیلویی بوده و داشتن صندوق های حمل ویژه برای این دستگاه سبب شده تا حمل و نقل آن به سادگی و به همراه بیشترین میزان امنیت انجام پذیرد و سفارش این دستگاه های آبشار شکلات را می توانید برای موقعیت های مکانی مختلف به انجام رسانید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *