پاستیل

طرز تهیه پاستیل پفی در منزل

انواع پاستیل از جمله پاستیل پفی یکی از میا وعده هایی است که بسیار لذیذ بوده و طرز تهیه آن به گونه ای است که می توان به راحتی در منزل آن را تهیه نمود.
در کنار انواع پاستیل های خوشمزه و متوع ژلاتینی که به صورت های شفاف و مات توسط برندهای مختلف تولید می شوند نوع دیگری نیز وجود دارند که مارشمالو یا پاستیل پفی نام دارند. رنگ هایی که در تولید این نوع از شکلات های ژله ای استفاده می شود اغلب سفید یا صورتی ملایم بوده که مکمل طعم فوق العاده آن نیز خواهد بود.
از آنجا که بسیاری از والدین ترجبح می دهند میان وعده هایی مانند انواع شکلات، کیک و آبمیوه را خودشان با مواد اولیه قابل دسترس تهیه نمایند طریقه تهیه این نوع از پاستیل های پفی خوشمزه به صورتی که قابل آماده سازی در منزل باشد در ادامه بیان می شود.

دستور آماده سازی پاستیل پفی در منزل 
تولید انواع پاستیل های دلچسب پفی در خانه، بسیار آسان است و هر کسی توانایی آن را دارد که بتواند برای عزیزانش آن را تهیه نماید.
در ابتدا به بیان مواد اولیه مورد نیاز می پردازیم:
1. پودر ژله آلوئه ورا یک بسته
2. شکر یک و نیم پیمانه
3. وانیل شکری یک قاشق چایخوری
4. آبلیمو تازه یک قاشق غذاخوری
5. آب ولرم دو پیمانه
5. پودر ژلاتین 3 قاشق سوپ خوری
همان طور که مشاهده می شود مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه این نوع پاستیل در دسترس همگان بوده و در هر آشپزخانه ای وجود دارد.
طرز تهیه:
پودر ژله را در یک لیوان آب جوش حل کرده و سپس به آن پودر ژلاتین را می افزاییم. اکنون آب و شکر را روی حرارت ملایم گاز قرار می دهیم تا به تدریج به غلطت برسد. اکنون ژله حل شده و پودر ژلاتین را به مایع غلیظ شده افزوده و با دور تند همزن به هم می زنیم. این هم زدن حداقل بیست دقیقه به طول می انجامد تا جایی که مایع حاصله، شکل بگیرد. 
در نهایت در آخرین مرحله، آبلیمو را افزوده و در قالب می ریزیم. مارشمالو با ید به مدت سه ساعت در یخچال بماند تا به خوبی آماده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *