قهوه

سفارش بهترین دانه قهوه عربیکا

آیا در هنگام مراجعه به یک کافی شاپ برای گذراندن عصر با بهترین دوستتان موقع سفارش قهوه متوجه بوهای مختلف ناشی از دم کردن دانه های متفاوت، مانند عربیکا و روبوستا شده اید؟ 
این تفاوت در رایحه به دلیل شرایط متفاوت کشت این فراورده در سطوح مختلف شیب دار و همچنین نوع فرآوری پس از برداشت است. نوع مرغوب دارای دانه های درشت تری می باشد و رایحه بسیار دلپذیز و قوی دارد. 
لازم به ذکر است که اگرچه از نظر طرفداران طعم واقعی قهوه پس از دم کردن آن به دست می آید اما امروزه به دلیل مشغله های کاری، بسیاری وقت این کار را را ندارند و تمایل به استفاده ار نوع پودری و فوری را دارند. همچنین به نظر می رسد که برای مصارف قنادی و شیرینی پزی در طعم دهی نیز استفاده از پودرها آسان تر باشد. 
خالی از لطف نیست که چند نکته در مورد فواید این هدیه طبیعت بدانیم. اول آنکه مصرف قهوه به دلیل وجود آنتی اکسیدان موجود در آن، توصیه می شود. به علاوه افرادی که از این نوشیدنی استفاده می کنند در مقایسه با دیگران دیرتر به بیماری آلزایمر مبتلا می شوند. همچنین مصرف قهوه می تواند از بروز بیماری های کبدی تا حدودی جلوگیری کند.
مجموعه تمامی این عوامل، از طعم و مزه تا رایحه دل انگیز و فواید سلامتی، هر کسی را مجاب به امتحان این مایع گوارا در طول روز می کند.
شما هموطنان ارجمند برای کسب اطلاعات بیشتر و مرقوم نمودن سفارشات خود می توانید در ایام هفته با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *