قهوه

قیمت بهترین قهوه اسپرسو ایتالیایی

بهترین قهوه اسپرسو در جهان ایتالیایی بوده و حتی اگر در سایر کشورها تولید شود، سعی بر این است که آن را کاملا شبیه اسپرسو ایتالیا ارائه دهند. اسپرسو تولید کشور ایتالیا با قیمت بالاتری نسبت به تولیدات سایر کشورها به فروش می رسد. به خصوص نوع کپسولی این قهوه اختلاف قیمت قابل توجهی با سایر قهوه ها دارد.
با وجود شرکت های متعددی که در داخل کشور قهوه تولید می کنند، باز هم اسپرسو ایتالیایی به صورت وارداتی در فروشگاه ها عرضه می شود.
با توجه به استقبال گرم مردم از قهوه های خارجی، بسیاری از تولید کنندگان قهوه داخلی را به کشورهایی مانند ترکیه ارسال کرده و در آن جا بسته بندی می کنند و دوباره به عنوان قهوه خارجی در بازار می فروشند. جالب است که عده ای از مصرف کنندگان بدون توجه به طعم و عطر و مزه قهوه، صرفا به دلیل ایرانی نبودن محصول، آن را خریداری می کنند و اگر همان قهوه را با بسته بندی اییرانی به آن ها بدهید باران انتقادات و ایرادها را بر سرش می بارند.
البته هر کشوری در زمینه های خاصی پیشرو است و ایتالیا در صنعت قهوه حرف اول را می زند. ما هم منکر این موضوع نیستیم و به هر حال انواع قهوه ایرانی و ایتالیایی را برای سلیقه های مختلف به فروش می رسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *