شکلات

قیمت استثنایی کره کاکائو صادراتی درجه یک در مشهد

از خوشمزه ترین فرآورده های کاکائویی می توانیم به کره کاکائو اشاره داشته باشیم، شما می توانید از آن در وعده صبحانه و یا میان وعده استفاده داشته باشید و انرژی خود را در طول روز بالا ببرید. با تهیه آنها به صورت عمده می توانید به صورت استثنایی محصول را با قیمتی نزولی خریداری کنید.

قیمت استثنایی کره کاکائو صادراتی درجه یک در مشهد

آنچه باید از کره های کاکائو بدانیم

آنچه باید از کره های کاکائو بدانیم کره کاکائو دارای چربی پایداری بود که از بافت نرمی برخوردار می باشد. این نمونه محصولات یکی از فرآورده های پودر کاکائو است و دارای عطر و طعمی همچون کاکائو میباشد. پوذر کاکائو از درختان گرمسیری کاکائو تهیه می شود و دارای مزه تلخی است. درصدی از شکلات های دنیا با استفاده از نمونه خاصی کاکائو از دانه های درخت کرئیولو تهیه می شود، کاکائوی این درخت کم تر تلخ است و خوشمزه گی خاصی دارد.

مردم کشور هلند برای اولین بار توانستند چربی دانه کاکائو را از آن جدا کرده و کره کاکائو را تهیه کنند، پودر کاکائو تقریباً ۱۰ تا ۲۵ درصد چربی دارد، اما دانه های آن حدود ۵۰ درصد چربی دارد. کره کاکائو از مقدار اندکی کافئین برخوردار بوده و هم به صورت مایع هم به صورت جامد در بازار ارائه می‌شود. کره کاکائو در صنایع غذایی، صنایع داروسازی، آروماتراپی و آرایشی بهداشتی استفاده می شود و قیمت نسبتاً بالایی دارد.

بررسی کاربردهای انواع کره کاکائو

از کره کاکائو رنگی در موارد بسیار زیادی استفاده می‌شود، در صنایع غذایی از آن برای تهیه شیرینی و شکلات استفاده می شود، همچنین به دلیل برخورداری از خواص فیزیکی منحصر به فرد در صنعت داروسازی کارایی گسترده‌ای دارد. کره های کاکائو از نظر طبیعت یک آنتی اکسیدان قوی هستند و در آنها مقدار زیادی پلی فنول و فلاونوئید وجود دارد.

کره کاکائو می‌تواند سیستم ایمنی بدن را قوی کند و باعث بهبود سلامت قلب خواهد شد، همچنین بسیاری از مشکلات گوارشی همچون یبوست و نفخ را از بین خواهد برد، در حفظ سلامت مغز بسیار موثر است، علاوه بر این در اماتراپی از کره کاکائو بهره می‌برند. در واقع این کره از عطر و خاصیت بسیار خوبی برخوردار است. این کره عطر تازه ای را به محیط وارد خواهد کرد و می‌تواند اضطراب و افسردگی را از بین ببرد.

کره کاکائو شکلاتی مرطوب کننده عالی برای پوست بوده و در محصولات آبرسان از آن استفاده می شود، در صنایع آرایشی و بهداشتی برای تولید لوسیون ها و کرم های لب، نرم کننده مو و ژل از آن استفاده می شود. این کره می تواند با خاصیت آنتی اکسیدانی خود چین و چروک موجود در پوست صورت را از بین ببرد، بنابراین با مصرف آن عملکرد بسزایی در حفظ طراوت و زیبایی پوست صورت خود خواهید داشت.

علاوه بر این می‌ تواند ریزش مو و التهاب پوست را کاهش دهد و جای زخم و سوختگی را درمان کند، علاوه بر این کره کاکائو از بروز طاسی الگوی مردانه جلوگیری می نماید. کره کاکائو دارای چربی‌ های اشباع شده گیاهی بوده که با مصرف آن از ابتلا به بیماری‌ های قلبی و عروقی در امان خواهید ماند.

مصرف بیش از حد کره کاکائو قنادی می‌ تواند سبب حساسیت و واکنش پوستی، کلسترول و مشکلات قلبی و تنفسی شود، بنابراین از مصرف بی‌ رویه آن خودداری کنید. علاوه بر این برای تولید شکلات سفید از کره کاکائو استفاده می شود، کره کاکائو به همراه شیر، شکر و وانیل می‌ تواند سبب تولید این نمونه شکلات شود.

عوامل موثر بر کیفیت کره کاکائو

عوامل موثر بر کیفیت کره کاکائو از پرطرفدارترین خوراکی ها در جهان می توانیم به شکلات اشاره داشته باشیم، شکلات کاکائویی یونانی یکی از محصولاتی بوده که بر پایه کاکائو تهیه می شود، کره کاکائو نیز از دیگر فراورده‌ های پودر کاکائو است و در بازار به وفور ارائه شده است و می توانید با توجه به سلیقه خود نمونه ای از آن ها را خریداری کنید. بهترین کره های کاکائو تحت آزمایش‌ های حرفه ای سازمان غذا و دارو تشخیص داده می‌شوند و در اختیار عموم قرار می گیرند.

در صورتی که در فرایند تهیه آن ها از کاکائویی با کیفیت تری استفاده شود در نهایت کیفیت کره کاکائو بالاتر خواهد رفت، برخی از افراد به جای استفاده از کاکائو، از اسانس شیمیایی در فرآیند تهیه این محصولات استفاده می نمایند و در نتیجه کیفیت نهایی کره کاکائو افت خواهد کرد.

توصیه هایی برای انتخاب بهترین کره کاکائو

در هنگام خرید حتما به مشخصات درج شده روی محصول خود توجه ویژه داشته باشید، تاریخ تولید و انقضای آن را نگاه کنید در برخی موارد از مقدار کم تری پودر کاکائو در تهیه کره کاکائو استفاده می نمایند و به جای آن از شکر بهره می برند که این خود از کیفیت نهایی کره کاکائو خواهد کاست.

توجه داشته باشید که از تاریخ تولید آن زمان کم تری گذشته شده باشد، هر چه که کره کاکائو شما تازه تر باشد عطر و طعم بهتری دارد.

کره کاکائو با کیفیت، رایحه و عطری قوی و دلپذیر دارد. اگر هنگام خرید کره کاکائو بویی تشخیص ندهید، نشان‌دهنده کیفیت پایین کره است. بنابراین از فروشنده بخواهید تا مقداری از کره را به عنوان تست در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید بوی شکلات را ارزیابی کنید.

علاوه بر توجه به بو باید شکل ظاهری کره خود را ارزیابی کنید، کره کاکائو با کیفیت دارای سطح براق و صیقلی بوده و عاری از هر گونه لک و سفیدی و سطح پوسته پوسته و ناهمواری است، اکر متوجه شدید که روی کره قسمتی سفید شده است، از خرید آن اجتناب نمایید. کره های کاکائو نباید خیلی روشن و خیلی تیره باشد، کره با کیفیت از رنگ قهوه ای تیره ای برخوردارند، هر چه رنگ آن به قهوه‌ ای متمایل به قرمز نزدیک‌ تر باشد کره شما محبوب تر است علاوه بر این بافت آن کاملاً ترد و سفت می باشد.

مرجع پخش کره کاکائو

مرجع پخش کره کاکائو مرجع پخش کره کاکائو تمام تلاش خود را انجام می دهد تا با ارائه این نمونه از محصولات به صورت پویا سبب شود تا افراد بتوانند در هر نقطه از کشور با کیفیت ترین محصولات خود را خریداری کنند.

توزیع بی واسطه کره کاکائو باکیفیت

با توجه به استقبال خرید بی نظیر نسبت به این نمونه از محصولات، مراکز توزیع با حذف دست واسطه مستقیما کره کاکائو اصل با کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند و افراد می‌توانند در اسرع وقت محصول را تهیه کنند.

صادرکنندگان انواع کره کاکائو

صادرکنندگان انواع کره کاکائو با توجه به کیفیت بالای این نمونه از محصولات، صادرکنندگان انواع کره کاکائو رژِیمی، بهترین آنها را در اختیار مشتریان خارجه خود قرار می‌دهند و با فروش آنها در نهایت به سود خوبی می‌رسند و ارز خوبی را وارد کشور خواهند کرد.

1 نظر در “قیمت استثنایی کره کاکائو صادراتی درجه یک در مشهد

  1. وحیدسرمدی گفت:

    اگر در زمینه مشاوره سرمایه گذاری در تولید محصولات مرتبط مثل شکلات و….مطالب ..آدرس و…..راه های ارتباطی باشد بسیار مفید وراهگشا خواهدبود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *