پودر کاکائو

خرید و قیمت پودر کاکائو فله ای صادراتی

از پر استفاده ترین انواع پودر های خوراکی می توانیم به پودر کاکائو اشاره داشته باشیم، پودر کاکائو در نمونه های متنوعی در بازار یافت می شود و شما با توجه به نیاز خود می توانید نمونه هایی از آنها را خریداری کنید، در این بین قیمت پودر کاکائو فله ای مقرون به صرفه بوده و افراد می‌ توانند در ازای پرداخت پول کمتر به محصول بیشتر و با کیفیتی دست یابند.

خرید و قیمت پودر کاکائو فله ای صادراتی

دسته بندی انواع پودر کاکائو کیلویی بر اساس طعم

دسته بندی انواع پودر کاکائو کیلویی بر اساس طعم در حال حاضر ما با نمونه های متنوعی از پودر کاکائو مواجه هستیم که استقبال از خرید آنها بسیار زیاد می باشد، هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و بسیار خوشمزه می باشند نمونه ای از آنها پودر کاکائوی طبیعی می باشد، این کاکائو کاملا خالص بوده و ph آن بین ۵.۳ تا ۵.۸ می‌باشد، پودر های کاکائویی طبیعی دارای طعم شدیدتری هستند و از رنگ قهوه ای روشن تقریباً قرمز رنگی برخوردارند.

پودر کاکائوی فرآوری‌ شده نمونه دیگری از آنها بوده که دارای ph ۶.۸ و ۸.۱ است، این پودر دارای طعم ملایم تری نسبت به پودر کاکائوی طبیعی است، از انواع پودرهای طبیعی و فراوری شده در موارد بسیار زیادی استفاده می شود، این پودر ها خیلی راحت حل می شوند و آماده سازی آنها بسیار راحت و سریع است، برای تهیه خوراکی هایی همچون بستنی و نوشیدنی های شکلاتی از آنها بهره می برند.

پودر کاکائو دارای مزه ای همچون مزه شکلات است، کاکائوی فرآوری شده معمولاً دارای طعم ملایم تر می باشد، اما پودر کاکائوی طبیعی دارای طبیعتی معتدل تر است و برای تهیه آبنبات از انواع پودر کاکائو استفاده می شود.

نمونه ای از پودر کاکائو با فرایندی هلندی تهیه شده است و به آن پودر کاکائو هلندی گفته می شود، در این روش دانه کاکائو را در محلول قلیایی به دست می‌ آورند این فرآیند توسط یک شیمیدان هلندی اختراع شد، با این کار اسیدی بودن دانه های کاکائو خنثی خواهد شد و تلخی آن تا حدودی کاهش می یابد، رنگ پودر کاکائو با استفاده از این روش قهوه‌ ای تیره بوده و طعم تلخ کم تری دارد.

پودر کاکائوی سیاه هم از فرایند هلندی تهیه می شود، این پودر کاکائو بسیار تیره بوده و به رنگ مشکی متمایل است، این پودر قلیایی است و از دانه‌ های کاکائوی پر چربی تهیه می‌ شود، پودر کاکائو سیاه دارای طعمی غنی می باشد.

اما باید بگوییم که قیمت خرید و فروش این نمونه از محصولات بر حسب درصد آنها در بازار می‌ تواند متفاوت باشد، شما با تهیه پودر کاکائو از شرکت های معتبر می توانید با قیمت بهتری نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید، بهترین انواع پودر کاکائو از درصد خلوص بالاتری برخوردارند. در واقع در تعیین قیمت آن ها درصد خلوص مواد شیمیایی بسیار مهم است، علاوه بر این برند شرکت تولید کننده هم بر روی تعیین قیمت آن ها تاثیر دارد.

راهنمای خرید پودر کاکائو موجود در بازار

از افزودنی های بسیار رایج می‌ توانیم به پودر کاکائو اشاره داشته باشیم، در تهیه انواع شکلات، کیک، کلوچه و نوشیدنی به وفور از آنها استفاده می شود، علاوه بر این کارآیی گسترده‌ ای در تهیه شیر کاکائو دارد، از پودر کاکائو تلخ خارجی برای تهیه اسموتی و کیک های خانگی و بسیاری از خوراکی های دیگر هم استفاده می شود، پودر کاکائو از بوی خوبی برخوردار است و در نتیجه بیشتر افراد راغب به استفاده از آن هستند. می‌ توان برای خوشمزه کردن شیر و ترغیب کودک به مصرف آن از پودر کاکائو و شکر استفاده داشت.

از پودر کاکائو برای افزودن عطر و طعمی دلپذیر به شکلات و بسیاری از خوراکی های دیگر استفاده می شود، کاکائو دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است و برای حفظ سلامت بدن مفید می باشد، با مصرف کاکائو استرس کاهش می یابد و علاوه بر این فشار خون پایدار می‌شود و افسردگی از بین می‌رود، حتی با استفاده از آن می توان از ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی در امان ماند.

برای اینکه بتوان از تمامی خواص درمانی پودر کاکائو درجه یک بهره برد، باید به موارد بسیار زیادی توجه داشت که یکی از مهمترین آنها توجه به رنگ پودر کاکائو می باشد. در رنگ و طعم پودر کاکائو در طی فرآیند تولید و فرآوری تغییراتی ایجاد خواهد شد، در واقع رنگ این پودر با توجه به درجه قلیایی بودن آن متفاوت است، بهترین پودر های کاکائو اغلب دارای رنگ قهوه ای تیره یا قهوه ای متمایل به قرمز هستند که حتی پس از فرآوری های مختلف هم طعم و رنگ ذاتی خود را حفظ می‌کنند.

اما انواع پودر کاکائویی تقلبی، دارای نا خالصی های مختلفی اند که این ناخالصی ها سبب کاهش شدت رنگ در آن ها خواهد شد، شما در این نمونه پودر ها همیشه لکه های سفید ناخالصی را مشاهده می کنید، دانه های کاکائو دارای اسیدهایی هستند که سبب ایجاد طعم ترش در آن ها می‌ شود، با توجه به سطح قلیایی بودن فرآیند تولید این محصول، تلخی آن متفاوت است.

در صورتی که از پودر کاکائو در تهیه نوشیدنی استفاده داشته باشید مطمئناً نوشیدنی شما دارای طعم تلخی است، بنابراین بیش تر افراد ترجیح می‌ دهند که آن را با شیر مصرف کنند تا از شدت تلخی آن کاسته شود. انواع پودر های کاکائویی تقلبی که دارای نا خالصی هستند تند و مزه ای سبک تر و ملایم تر از پودر های کاکائویی با کیفیت دارند.

طعم آن ها هنگام نوشیدن غنی نیست و عطر و طعمی ملایم دارد، بنابراین با استفاده از آن ها در شیر و خوراکی های دیگر طعم کاکائو را کم تر احساس می کنید، اما بهترین نوع پودر کاکائو دارای رایحه های طبیعی و دلپذیری است دانه های کاکائوی با کیفیت ۱۰۰% خالص هستند و هیچ ماده افزودنی و معطر دیگری ندارند.

شما با مخلوط کردن پودر کاکائو با آب می توانید پودر کاکائو واقعی را از تقلبی آن شناسایی کنید، بهترین پودرهای کاکائو به راحتی در آب حل می‌شوند و بوی مشخصی دارند، هنگامی که شما آن را می نوشید عطر غنی آن را با تمام وجود حس خواهید کرد، انواع پودر های خالص هنگامی که با آب گرم مخلوط می شوند، مخلوطی متراکم ایجاد خواهند کرد و طعم کاکائو در آن کم تر ایجاد می‌شود.

توضیحاتی درباره ویژگی های پودر کاکائو فله ای

توضیحاتی درباره ویژگی های پودر کاکائو فله ای برای اولین بار پودر کاکائو در مناطق گرمسیری آمازون تهیه شد کاکائو خاصیت بسیار بالایی دارد و از طریق فرآیند تخمیر، طعم و بافت آن تغییر پیدا خواهد کرد. برای ایجاد پودر کاکائو دمای بسیار بالا روی دانه های کاکائو اعمال می شود و سبب ایجاد طعمی دلپذیر و شیرین خواهد شد.

باید بگوییم که تلخی پودر کاکائو نسبت به کاکائو اصلی کمتر است و در حین فراوری مقداری از ارزش غذایی آن کاسته خواهد شد، محصولات کاکائویی دارای مواد معدنی کثیری از جمله منیزیم، کروم و منگنز هستند هر چه که پودر کاکائوی شما تیره تر باشند باید بدانید که ارزش غذایی در آن بالاتر است.

پودرکاکائو منبع خوبی از فلاونوئیدها هستند، فلانویید ها بخشی از خانواده آنتی اکسیدان ها به حساب می آیند و سبب مراقبت از سیستم قلبی عروقی بدن خواهند شد، شما با مصرف آن از خطر ابتلا به سکته، آسم، سرطان و بیماری‌ های قلبی و عروقی در امان خواهید ماند. پودر کاکائو منبع خوبی از انواع آنتی اکسیدان ها به حساب می آیند. آنتی اکسیدان ها می توانند رادیکال‌های آزاد موجود در بدن را که عامل اصلی ابتلا به سرطان اند، از بین ببرند. علاوه بر این رادیکال‌ها باعث ایجاد چین و چروک در پوست صورت شما خواهند شد، بنابراین با مصرف پودر کاکائو عملکرد بسزایی در حفظ طراوت و زیبایی پوست صورت خود خواهید داشت.

از طرفی کاکائو دارای خاصیت ضد افسردگی است، در صورتی که این پودر را در رژیم غذایی خود بگنجانید، در نهایت می توانید سبب ترشح هورمون شادی آور در آن شوید و روحیه خود را بالا ببرید. پودر کاکائو دارای فنیل اتیل آمین بوده که یک ماده ضد افسردگی به حساب می آید، مصرف یک شکلات کاکائویی در اواسط روز بسیار توصیه شده است.

علاوه بر این فلاوانول های موجود در کاکائو در تولید اکسید نیتریک کمک می کنند، این ترکیب به انبساط رگ های خونی کمک می کند و جریان خون را در مغز شما بهبود می بخشد. از طرفی به تولید سلول های عصبی در مغز کمک می نمایند.

شما با مصرف کاکائو می‌توانید سبب کنترل وزن خود شوید، کاکائو سبب کاهش اشتها شده و در نتیجه میزان مصرف انرژی در بدن را تنظیم می‌کند و باعث کاهش التهاب خواهد شد، کاکائو حاوی منیزیم می‌باشد. منیزیم برای بسیاری از واکنش های طبیعی بدن ضروری است و کاهش آن می تواند سبب افزایش کلسترول، ضربان قلب نامنظم، گرفتگی عضلات و خستگی شود. علاوه بر این پودر کاکائو می‌تواند سبب کاهش درد عضلات پس از انجام تمرین های ورزشی شود.

پودر کاکائو دارای منیزیم است و در نتیجه به جذب کلسیم هم کمک می نماید، بنابراین شما با مصرف پودر کاکائو باعث سلامت استخوان های خود شده اید، علاوه بر این احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و سنگ کلیه با مصرف آن کاهش بیابد. کاکائو بر روی دستگاه گوارش تأثیر مثبت فراوانی دارد و می تواند علائم سندروم روده تحریک پذیر را کاهش دهد. با آن علائم اسهال کمتر خواهد شد.

پودر کاکائو دارای مقدار قابل توجهی فیبر در هر وعده است، پودر موجود در آن سبب سالم نگه داشتن روده بزرگ خواهد شد، بر روی سیستم ایمنی و غدد درون ریز و عصبی هم تأثیر مثبت فراوانی دارد. پودر کاکائو حاوی فلوراید هایی بوده که در صورت نیاز به سیستم ایمنی بدن شما کمک خواهد کرد.

پودر کاکائو منبع خوبی از پتاسیم به حساب می آید، پتاسیم به عنوان گشاد کننده عروق معرفی شده و می تواند مشکلات قلبی و عروقی را از بین ببرد، در واقع پتاسیم سبب تنظیم فشار خون خواهد شد علاوه بر این فیبرهای موجود در آن بسیاری از مشکلات گوارشی همچون نفخ و یبوست را از بین می‌ برد و در واقع پودر کاکائو می تواند سبب بهبود حرکات دودی و موضعی سیستم گوارش شود و مشکلات احتمالی آن ها را از بین می برد.

پارامتر های تاثیر گذار بر قیمت پودر کاکائو در بازار

اما باید بدانید که بر روی قیمت نهایی پودر کاکائو عوامل بسیار زیادی بستگی دارد یکی از مهمترین آنها نمونه کاکائویی است که تمایل به خرید آن دارید، به عنوان مثال پودر کاکائوی طبیعی نسبت به نمونه فرآوری شده آن از قیمت بیش تری برخوردار است، بنابراین شما باید برای تهیه آن هزینه بیشتری را صرف کنید.

اما نحوه فراوری پودر کاکائو هم بر روی قیمت آن تاثیرگذار است نام شرکت و برند تولیدی می تواند بر روی قیمت پودر کاکائو تأثیر بسیار بالایی داشته باشد، برخی از انواع پودرهای کاکائو در قالب بسته بندی هایی بسیار زیبا و شکیل به بازار ارائه می‌شود که آنها دارای قیمت بیشتری هستند.

اما شما می توانید با تهیه این محصولات به صورت فله ای در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تری دست یابید و هزینه بسته بندی را از قیمت نهایی محصول کم کنید.

مرکز فروش پودر کاکائو فله ای به صورت عمده

مرکز فروش پودر کاکائو فله ای به صورت عمده مرکز فروش پودر کاکائو تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین و با کیفیت ترین این نمونه از محصولات را با قیمتی نزولی در اختیار مشتریان خود در اقصی نقاط کشور قرار دهد، در حال حاضر این نمونه از محصولات به صورت فله ای هم در اختیار مشتریان قرار می گیرند، با این وجود افراد می توانند ضمن پرداخت هزینه کم تری به محصولاتی با کیفیت و تضمین شده دست پیدا کنند.

صادر کنندگان پودر کاکائو فله ای در ایران

با توجه به ویژگی‌ های منحصر به فرد این نمونه از محصولات استقبال از خرید پودر کاکائو ایرانی بسیار بالا می باشد، در حال حاضر کشورهای کثیری از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی با کیفیت ترین انواع پودر های ایرانی را خریداری می نمایند.

بازرگان بسیار زیادی در این زمینه فعالیت داشته و با فروش پودر کاکائو به کشورهای خارجی در نهایت به سود خوبی می رسند و ارز خوبی را وارد کشور خواهند کرد، با این کار سبب پویایی اقتصاد کشور خواهند شد.

سفارش بدون واسطه پودر کاکائو فله ای از فروشنده

سفارش بدون واسطه پودر کاکائو فله ای از فروشنده در حال حاضر روش های بسیار زیادی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید بهترین انواع پودر کاکائو غیر شیرین را خریداری کنید، یکی از آنها مراجعه حضوری به مراکز عرضه انواع پودر کاکائو می باشد. اما شاید چنین روش خریدی برای شما مقدور نباشد، چرا که با صرف وقت و هزینه بسیار زیادی همراه است.

در این زمینه می توانید از طریق درگاه اینترنتی با کیفیت ترین انواع پودر کاکائو خود را خریداری کنید و خریدی به صرفه داشته باشید. شما می توانید از همین اینترنتی نسبت به ثبت سفارش بدون واسطه پودر کاکائو فله خود اقدام نمایید و در اسرع وقت محصول را تهیه کنید.

دیدگاهی در مورد “خرید و قیمت پودر کاکائو فله ای صادراتی

  1. امیری گفت:

    سلام. ما برای قنادی خرید عمده داریم. چطور برای همکاری باهاتون در ارتباط باشیم؟

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر
      لطفا جهت اطلاع از قیمت ها فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند و راهنمایی تان کنند.

  2. سمیه ملکان گفت:

    پودر کاکائو از شما سفارش دادم به موقع رسید دستم کیفیتش هم خیلی خوب بود ممنونم از شما

  3. هادی گفت:

    سلام وقت بخیر قهوه تلخ اسپرسو بسیار عالی باطمع وعطر خوب وتازه برای رفع خستگی وبی حالی من خریدم راضییم به شما هم پیشنهاد می کنم از این سایت بخرید

  4. لیلا رضایی گفت:

    سلام در مصرف قهوه همچون دیگر مواد باید اعتدال را رعایت کرد. قهوه به مقدار خیلی کم باعث افزایش فشار خون می‌گردد، برای همین برای کسانی که دچار پرفشاری خون هستند، تاثیر مناسبی ندارد. علاوه‌بر آن قهوه موجب دفع مقدار کمی کلسیم در بدن می‌شود که پس از مصرف اضافه آن ممکن است موجب پوکی استخوان گردد از این سایت خرید کنید و قهوه با کیفیتی در اختیار داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *