قهوه

فروش قهوه فوری فله توسط کدام مرجع صورت می پذیرد؟

قهوه فوری یکی از قهوه های خوشمزه و پر خاصیتی بوده که در نمونه‌های متنوعی در بازار وجود دارد و استقبال از خرید هر یک از آنها بسیار زیاد می باشد. مراجع متنوعی وجود دارند که بهترین قهوه فوری فله ای را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند اما شما می توانید از طریق درگاه اینترنتی با کیفیت ترین آنها را خریداری کنید و در وقت خود صرفه جویی داشته باشید.فروش قهوه فوری فله توسط کدام مرجع صورت می پذیرد؟

اطلاعاتی از انواع قهوه های فوری موجود در بازار

اطلاعاتی از انواع قهوه های فوری موجود در بازار در حال حاضر ما با نمونه های متنوعی از قهوه های فوری مواجه هستیم که استفاده از هر یک از آن ها بسیار زیاد است با ما همراه باشید تا با نمونه ای از آنها آشنا شوید.

  • اسپرسو

کلمه اسپرسو به نمونه خاصی از دم کردن قهوه گفته می‌شود، اسپرسو قهوه ای بوده که در دستگاه اسپرسو دم خواهد شد. دانه ها از قبل به خوبی آسیاب می شوند و تحت فشار زیاد و آب گرم نمونه خاصی قهوه تهیه خواهد شد. یک جرعه اسپرسو، حدوداً ۷ تا ۹ گرم قهوه آسیاب شده می برد.

  • کاپوچینو

نوشیدنی کاپوچینو در کشور ایتالیا به عنوان نوشیدنی رایج بوده و از یک بخش شیر جوشیده و یک بخش کف شیر تهیه می شود. هر جرعه که می نوشید از مقدار مساوی قهوه شیر و کف شیر برخوردارند است، در بسیاری از کافی شاپ های آمریکا آن را در فنجان های 8 انسی سرو می کنند، اما باید بگوییم که کاپوچینوی اصل در فنجان پنج انسی سرو می‌شود، در کشور ایتالیا پس از صرف غذایی یا بعد از ساعت ۱۱ صبح، کاپوچینو نوشیده نمی‌شود.

  • لاته

یک نوشیدنی محبوب و مشهور ایتالیایی بوده که از شیر جوشیده و قهوه تهیه می شود، این نوشیدنی از کاپوچینو بزرگ تر بوده و شیر بیشتری دارد و معمولاً در فنجان های هفت اونسی سرو می‌شود، فقط با شیر جوشانده می شود و کف زیادی ندارد. طعم شیر در آن بیشتر احساس می‌شود و بسیار خوشمزه است.

  • آمریکانو

طعم رقیقی دارد که بیشتر شبیه قهوه ارگانیک صاف شده آمریکایی است، می توان ۶ تا ۸ اونس آب به آن اضافه کرد، البته باید بگوییم که میزان آب در آن کاملاً متغیر است، این قهوه بدون شیر و به‌صورت قهوه سیاه سرو می شود.

  • کورتادو یا جیبرالتار

تنها چیزی که آن را از سایر قهوه ها متمایز می سازد، کافی‌شاپی است که این قهوه در آن سرو می شود. کورتادو یک اسپرسو اسپانیایی بوده که با شیر جوشیده می شود، نوشیدنی کوچکی بوده که تنها کمی بزرگتر است ماکیاتو است، معمولا در لیوان های چهار انسی سرو می شود.

  • ماکیاتو

ماکیاتو یک قهوه خام اسپرسو بوده که بخش کوچکی از آن دارای کف شیر است، این نوشیدنی کوچک خیلی قوی بوده چرا که غلیظ ترین طعم قهوه را دارد.

قهوه فوری و ویژگی های کاربردی آن

نمونه ای از قهوه های فوری، قهوه فریز شده می باشد، این قهوه غلیظ شده از دانه های قهوه با کیفیت بالایی تهیه می‌شود، نمونه‌ای از آنها عربیکا است نشانه اصلی این قهوه این است که اگر قهوه را در بین دو نوک انگشتان خود قرار دهید، شکستن آن کار آسانی نیست و به هیچ عنوان له نمیشود.

از مارک های معروف این نوع قهوه میتوانیم‌ به نسکافه گلد و جاکوبز اشاره داشته باشیم. شما می توانید آنها را با خیالی راحت تهیه کنید و از آن بهره ببرید.

نمونه ای دیگر از قهوه های فوری، قهوه خشک شده با اسپری است که به عنوان ارزان ترین قهوه فوری به حساب می آید و با کیفیت پایین تری ساخته می شود. در این روش بسیاری از طعم های ذاتی قهوه از دست خواهد رفت، بافت قهوه خشک شده با اسپری تفاوت زیادی با بافت نمونه قهوه یخ زده دارد، شما با قرار دادن آن بین دو نوک انگشتان خود می توانید به راحتی قهوه را خرد کنید. قهوه خشک شده با اسپری نسبت به نمونه دیگر گرد تر، متخلخل تر و شکننده تر است و رنگ آن ها به مراتب تیره تر از قهوه یخ زده می باشد

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت قهوه فوری

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت قهوه فوری بر روی کیفیت قهوه رست شده عوامل بسیار زیادی بستگی دارد شرایط رشد دانه های قهوه در کشورهای مختلف، متنوع است و در نتیجه می تواند قهوه های باکیفیت مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

در واقع کشورهای تولید کننده قهوه هر یک دارای شرایط آب و هوایی متفاوتی هستند و در نتیجه طعم قهوه آنها مختلف خواهد شد، شرایط خاص آب و هوایی، خاک، ارتفاع، باد، بارندگی و… همگی می تواند بر روی کیفیت نهایی قهوه‌ تاثیر بگذارد. گیاه قهوه دارای کافئین بوده، کافئین موجود در آن به عنوان آفت کش طبیعی عمل می‌نماید. تفاوت در مناطق کشت قهوه و ارتفاع مناطق مختلف کشور می تواند در میزان کافئین دانه‌های قهوه تاثیر بگذارد.

در صورتی که ارتفاع مناطق کشت قهوه از سطح دریا بیشتر شود میزان کافئین دانه های قهوه نیز کمتر خواهد شد، علاوه بر این سردی و گرمی هوا هم در بخشیدن طعم مختلف به قهوه تاثیرگذار است، آب و هوای خنک سبب ایجاد دانه های قهوه با تراکم بیشتر خواهد شد، این سبب می‌شود تا قهوه دارای شیرینی بیش تر و طعمی پیچیده تر و اسیدیته آن نیز بیشتر باشد.

علاوه بر این نوع دانه های قهوه پودری می‌تواند در قهوه تاثیر گذار باشد، قهوه همچون گیاهان دیگر دارای انواع مختلفی است در حال حاضر بیش از ۱۰۰ گونه قهوه در دنیا وجود دارد که بیش از ۹۸ درصد از آن در دو نوع عربیکا و روبوستا تشکیل شده‌اند.

معیارهای انتخاب مرغوب ترین قهوه

باید بدانید که در حال حاضر ما دارای انواع متنوعی از قهوه هستیم و در نتیجه معیار انتخاب هر یک از آنها بسیار زیاد می باشد، به عنوان مثال قهوه های عربیکا با نمونه روبوستا آن متفاوت می باشند و در نتیجه در هنگام انتخاب باید به به صورت اختصاصی محصول را بررسی کرد. اما شما با تهیه آن ها از مراکز خرید معتبر می توانید خرید خود را مطمئن کنید و نسبت به تهیه با کیفیت ترین آن ها اقدام نمایید.

عرضه بی واسطه قهوه فوری فله

عرضه بی واسطه قهوه فوری فله مرکز عرضه بی واسطه قهوه فوری گلد تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا با حذف دست واسطه محصولات را مستقیماً در اختیار خریداران قرار دهد و در نتیجه افراد می‌توانند در ازای پرداخت پول کمتر به محصول بیش تر و با کیفیتی دست یابند.

مرجع پخش قهوه فوری فله در کرمانشاه

با توجه به استقبال خرید بی نظیر نسبت به این نمونه از محصولات مرجع پخش قهوه فله تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهد و در مواردی به ارائه عمده آنها می‌ پردازد.

مرکز توزیع قهوه فوری فله درجه یک

مرکز توزیع قهوه فوری فله درجه یک مراکز توزیع در مواردی قهوه خود را به صورت عمده در اختیار مشتریان خود قرار می دهند، با این وجود افراد می توانند در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیتی دست یابند و دست واسطه را از معامله حذف کنند.

دیدگاهی در مورد “فروش قهوه فوری فله توسط کدام مرجع صورت می پذیرد؟

  1. عبدالرضا گردهانی گفت:

    سلام وقت بخیر قهوه فله خوبی دارید خیلی خوب عالی است خرید کرم به شما هم توسعه میکنم خریداری کنید

  2. مبینا انیسه گفت:

    سلام خسته نباشید
    من چون برای کنکور درس میخونم نیاز دارم که بتونم بیدار بمونم و قهوه های سایت شما این کمک را به من کرد ممنونم

  3. ملیکا غلامی گفت:

    سلام و درود بر شما وقتتون به خیر عذر میخوام یه سوال داشتم از کدوم قسمت میتونم ببینم قیمت انواع قهوه ها رو ؟ توی همین سایت هم فروش دارید دیگه؟ ممنون میشم جواب سوال من رو تو کامتت ها بزارید

    1. admin گفت:

      سلام خانم غلامی عزیز
      جهت اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  4. میترا رحیمی کمال گفت:

    باسلام خدمت شما ببخشید قهوه کیلویی چنده؟به صورت فله ارسال دارین؟چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟

    1. admin گفت:

      سلام وقتتون بخیر اقای رحیمی عزیز
      برای ثبت سفارش و ارتباط با همکاران ما لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  5. انسیه امانی گفت:

    سلام .وقت بخیر .قهوه فوری که امروزه خیلی مشهور وپر طرفداره شما میتونید قهوه فوری درجه یک وبا کیفیت وبصورت فله از این سایت تهیه کنید

  6. ابوالفضل گفت:

    سفارش برای خرید قهوه فوری کمتر از ۵۰ کیلو از شرکت شما پذیرفته میشه؟ قیمت کیلویی چند؟ حداقل مقدار خرید چند کیلو هست؟

    1. admin گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  7. حسن جدیری گفت:

    سلام به گروه بازرگانی نیک و رادمان خسته نباشید میگم بهتون به قهوه فوری چه چیزی اضافه میکنید که میشه قهوه فوری؟ بدون دستگاه قهوه جوش هم میشه درست کرد؟

    1. admin گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخگو سوال شما عزیزان هستند

  8. محبوبه گلی گفت:

    سلام و خداقوت خیلی خوب بود خیلی تلخ بود عالی بود ممنون از شما

  9. حنا معینی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    خیلی قهوه خوبه وقتی میخوری سریع سرحال میشی من که همیشه قهوه میخورم عالیه

  10. کیارش عیوضی گفت:

    سلام میخاستم ازتون حضوری خرید کنم، لطفا آدرس شعب حضوریتون رو تو سایت قرار بدیم.

    1. admin گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  11. سرمدی گفت:

    سلام ممنون میشم تو سایت قیمت ها رو بذارین تا راحتر بتونیم مقایسه کنیم و خرید داشته باشیم.

    1. admin گفت:

      سلام جناب سرمردی عزیز
      جهت اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  12. قویدل گفت:

    سفارشم رسید مرسی ازتون خیلی خوب و طعمش عالیه از خریدم راضیم.

  13. یوسف کرمی گفت:

    تو خرید این محصول شک نکنید، عالیه من خریدم و راضیم پیشنهاد می کنم شما هم خریداری کنید.

  14. تیموری گفت:

    سفارشم به دستم رسید مرسی ازتون، هم عطر و بوی خوبی داره و خوبه و هم به موقع رسید ممنون از زمانبندی ارسال و محصولات باکیفیتتون.

  15. زنده دل گفت:

    من برای فروشگاهم این محصول رو به صورت عمده خریداری کردم و بسیار راضیم. مرسی از سایت خوبتون.

  16. شاهین اکبری گفت:

    درود.
    میخاستم محصولاتتون روبه صورت عمده برای فروشگاهم خریداری کنم، برای خرید به صورت عمده چطور باید اقدام کنم؟

    1. admin گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای ثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  17. سیامک باقری گفت:

    سلام، من چندبار از شما خرید کردم و از مشتریان مجموعتون هستم بابت قیمت مناسب و کیفیت عالی محصولاتتون ازتون تشکر کنم.

  18. محمد مهدی زند کریمی گفت:

    ممنون میشم درمورد نحوه ی ثبت سفارش هم توضیح بدین.

  19. سایه مکتوب گفت:

    سلام
    من از سایت شما خرید کردم و راضی هستم و به دوستانم هم سایتتون معرفی کردم.

  20. چکامه دارابی گفت:

    سایتتون خیلی جامع و خوبه و تونستم خرید مناسبی داشته باشم. با تشکر از سایت خوب شما.

  21. چاوش قندهاری گفت:

    سلام . قهوه دارای خواص زیادی میباشد که مسکن اعصاب و روان است وبرای سلامتی مفید میباشد.باتشکر

  22. قاسم گفت:

    قهوه به خاطر کافئین اش تحریک سیستم عصبی را شامل شده و از خواب آلودگی جلوگیری به عمل می آورد و میتوان استفاده روزانه از آن داشت

  23. انسیه ثروتی گفت:

    قهوه فوری یکی از قهوه های خوشمزه و پر خاصیتی بوده که در نمونه‌های متنوعی در بازار وجود دارد و استقبال از خرید آنها بسیار زیاد می باشد.

  24. حسین باغی گفت:

    قهوه اقسام مختلفی دارد که کاپوچینو ،اسپرسو،قهوه دله ،قهوه ترک ،قهوه ایتالیایی ازجمله آن ها است.

  25. یوسف کرمی گفت:

    من به صورت اتفاقی با سایتتون آشنا شدم و خرید اینترنتی داشتم ازتون،
    از کیفیت محصولات بسیار راضیم. ممنون از سایت خوبتون.

  26. مینو بازغی گفت:

    درود، می خواستم برای شهرستان سفارش بدم. قیمت محصولات و هزینه ارسال چقدره؟

    1. admin گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان وجهت اطلاع از قیمت لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت تماس بگیرند پاسخو سوال شما عزیزان هستند.

  27. سامیار فغانی گفت:

    من از این سایت خرید کردم. قیمت ها نسبت به بازار خیلی خوبه و کیفیت محصولات عالیه، پیشنهاد می کنم حتما خرید کنید.

  28. پردیس احمدی گفت:

    مرسی از شما که تو این شرایط اقتصادی محصولات با کیفیت رو با قیمت مناسب به دست مردم می رسونین.

  29. زهره اکبری گفت:

    سلام و خسته نباشید. قهوه خاصیت های زیادی داره ولی زیاد خوردنش عوارضی هم در بدن ایجاد میکنه

  30. کامران مولایی گفت:

    مطالب داخل سایت تون عالیه ممنونم قیمت قهوه آماده الان چنده متشکرم

  31. مطلب وثوق گفت:

    با سلام
    از سایت دیدن کردم خیلی عالی و محصولات قهوه متنوع است ممنونم
    ؟ قهوه فوری فله ای ؟
    این نوع قهوه خیلی عالی و خوش مزه و خوش طعم است من حتما استفاده میکنم از این قهوه در زندگی شخصی و توصیه میکنم شما هم خرید کنید.‌فایده های مختلفی برای بدن دارد و خیلی با کیفیت و از لحاظ قیمت هم در این سایت مناسب است .ترکیبات این قهوه مناسب برای سلامتی انسان است .
    سفارش میکنم از این سایت خرید رو انجام بدید و زندگی کنید

  32. سیما صحرایی گفت:

    سلام و خسته نباشید ممنون از اطلاعات مفیدتون درباره قهوه ای که گفته اید.

  33. علی حسنی گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما اطلاعات مفیدی راجب قهوه داده بودین ولی در مورد ضررهاش نگفته بودین.

  34. مهسا بابایی گفت:

    با سلام
    من از طرفداران پرو پاقرص قهوه هستم و هر روز چند فنجان مینوشم . این سایت رو برای تهیه قهوه انتخاب کردم و به شما هم پیشنهاد میکنم محصولات عالی دارند.

  35. فرهاد شعبانی گفت:

    سلام من قهوه فروشی دارم و از این سایت خریداری میکنم قهوه هاش فوق العاده است مشتری زیاد دارم توصیه میکنم شماهم بخرید.

  36. فریبا بهرامی گفت:

    سلام شما قهوه رو خودتون آسیاب میکنید؟ چون من دستگاهشو ندارم برام مهمه که خودتون اینکارو انجام میدید یا خیر

  37. زهرا حمیدی گفت:

    سلام خواستم تشکر کنم سفارشم رسید خیلی عالیه رنگ قهوه ایش و بوی عالیش معرکه است حتما سایت شمارو معرفی میکنم.

  38. عارف صحرایی گفت:

    سلام شما فقط پودر قهوه دارید یا خود قهوه هم دارید پودری نمیخوام خودشو میخوام.

  39. حامد عنایتی گفت:

    با سلام من تصمیم دارم از این سایت قهوه فوری خریداری کنم لطفاً راهنمایی کنید چطور میتونم سفارش بدم

    1. admin گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای ثبت سفارش و ارتباط با همکاران ما لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  40. ناهید حسین ابادی گفت:

    برند شما چه ظرفیت هایی برای ایجاد خدمات و یا محصولات فله خود داشته و شما این مسئله رو به چه نحوی برای بنده روشن میکنید؟

    1. admin گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  41. محسن عظیمی گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما برای سفارشات بیش از یک تن چقدر زمان میبره تا سفارش اماده و ارسال بشه؟

    1. admin گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان در خصوص اماده سازی محصول لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  42. MB گفت:

    سلام و خسته نباشید ممنون از مجموعه نیک و رادمان ک در راستای محصولی باکیفیت برای مردم زحمت میکشن قهوه های خوش عطر واقعا خوشمزه عالی دارن من استفاده کردم به همه پیشنهاد میدم سفارش بدن و طعم واقعی قهوه را بچشند با سپاس.

  43. نیاز ساروی گفت:

    سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت چقدر است ممنونم که وقت میزارید طاعات و عباداتون قبول درگاه خداوند

  44. فریبا احمدی گفت:

    سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار عالی بود توضیحاتتون طاعات شما قبول

  45. ملیحه بوربور گفت:

    سلام وقت بخیر خسته نباشید ‌‌‌،من استفاده روزانم از قهوه فوری زیاده چون زیاد تو طول روز خسته میشم بخاطر فشار کار، من نیاز به قهوه ای داشتم که تپش قلبمو نبره بالا و بهم فشار نیاره و خستگیمم تنظیم کنه و سرحالم کنه و خوشحالم از قهوه فوری شما استفاده کردم و تمام مشخصات و ویژگی هایی که خواستمو داشت ممنونم از لطفتون خسته نباشید

  46. آیدا حسینی گفت:

    سلام و خسته نباشید از تولیدکنندگان قهوه فوری و محصولاتی نظیر قهوه
    تشکر فراوان از شما ک محصولات خوب و باکیفیت رو ب مردم با بهترین قیمت و شرایط ارائه میدین

  47. اعظم گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت دوستان
    من واقعا معتاد قهوه هستم لطفا بفرمایید چگونه میتونم از سایت شما خرید انجام دهم؟

    1. admin گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای ثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند.

  48. بهاره پریگل گفت:

    سلام خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت توضیحات خوبی که درمورد قهوه ارائه دادید من از شما خرید کردم کیفیت قهوه فوق العاده بی نظیر بود

  49. مینو داوودی گفت:

    سلام من از مجموعه شما خرید کردم طعم و مزه فوق العاده خوبی داشت ممنون مشتری دائم شما شدم

  50. کاوه دینی گفت:

    من عاشق قهوه اسپرسو هستم و روبوستا رو ترجیح میدم . بلاخره تونستم از فروشگاه آنلاین معتبر همون طعم که میخواستم رو تهیه کنم و خرید دلچسبی داشته باشم ، ممنون از این مرجع که محصولات درجه یک رو به مردممون عرضه می‌کنه!

  51. فاطمه سیدی گفت:

    سلام به مجموعه خوبتون
    اطلاعاتتون فوق العاده بود ممنونم .

  52. مهری صادقی گفت:

    وای من عاشق قهوه هستم
    ولی افت فشار رو به همراه داره
    دلیلش رو نمیدونم

  53. حشمت گفت:

    با سلام و درود لطفا راههای ارتباطی مجموعه خودتون رو برای من ارسال بفرمایید و من را برای خرید حضوری و سفارش آنلاین راهنمایی کنید . ممنون از سایت خوبتون.

    1. admin گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  54. دلیری گفت:

    سلام وقتتون بخیر مطالب را با دقت خواندم و بسیار مفید بود . برای من بسیار ارزشمند است که با شما همکاری کنم

  55. رحیمی گفت:

    سلام برای مشاهده ی سطح کیفی محصول مجموعه ی شما از چه طریقی باید متوجه شد؟ ادرس شعبات شما کجاست؟

    1. admin گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  56. رادمنش گفت:

    سلام سفارشم درست سر وقت به دستم رسید خیلی سپاسگزارم که هم به موقع سفارشم رو ارسال کردید و هم کیفیت و مرغوبیت عالی ای برای ارائه دارید. موفق و پر فروش باشید

  57. کاظمی گفت:

    سلام اگر امکان دارد بفرمایید که در چه شهری مشغول به فعالیت هستید و امکان فروش حضوری دارید؟ بسیار سپاسگزارم

    1. admin گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  58. مهرداد حاجی احمدی گفت:

    عرض سلام و احترام
    مطالب ارائه شده پیرامون قهوه و انواع آن را در سایت مطالعه کردم
    با توجه به فراوانی انواع و اقسام قهوه
    مطالب ارائه شده مفید و راهنمای خوبی جهت خرید قهوه مورد نیاز می باشد.
    سپاسگزارم

  59. نظارتی گفت:

    سلام خسته نباشید هم قیمت قهوه فله ای که به دستم رسید ارزان تر از بازار بود و هم کیفیت بسیار فوق العاده ای داشت. از اشنایی با مجموعه ی شما بسیار خرسندم ارزوی موفقیت های بیشتر برای شما را دارم

  60. فاطمه جمشیدی گفت:

    سلام
    قهوه فوری یکی از خوشمزه ترین و پرخاصیت ترین قهوه می باشد
    بنده برای کافه ی خودم از این سایت قهوه سفارش دادم بسیار با کیفیت بود.
    به شما هم پیشنهاد می کنم از این سایت خرید خود را ثبت کنند.
    ممنون از سایت خوبتون

  61. شقایق نوشاد گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای کسانی که همیشه در طول روز از قهوه استفاده می کنند کیفیت و طعم قهوه ای که استفاده می کنند بسیار برایشان اهمیت دارند و گاهی اوقات برای اینکه زمانی برای دم کردن قهوه نیست قهوه های فوری که کیفیت عالی داشته باشند واقعا جایگزین خوبی هستند. قهوه های شما بسیار با کیفیت و قیمت ها نیز بسیار به صرفه بود ممنون از شما . موفق و پیروز باشید .

  62. طاهره ماحی گفت:

    درود بر شما و خدا قوت … فروش عمده چه ویژگی هایی داره که مشتری ترغیب بشه ؟ با سپاس از پاسخگویی شما

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان در خصوص فروش عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  63. شمس الدین خسروی گفت:

    این قهوه طمع اصلی قهوه رانمایان میکند بسیار پر مزه است وبرای کسانی که دانشجو هستن بسیار اهمیت دارد

  64. اکرم حسینی گفت:

    قهوه های فوری فله از بس طعم خوش مزه و رنگی ک دارن نمیشه تعریف داد .فقط توصیه میکنم مصرف کنید بعد متوجه رضایت من میشین

  65. مریم علیزاده گفت:

    سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت این محصولتونو بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای اطلاع از قیمت خرید و ثبت سفارش لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  66. داراب نوایی گفت:

    سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ ممنون از پاسخگوییتون

    1. admin گفت:

      سلام آقا نوایی عزیز
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  67. لاله نیازی گفت:

    سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.

  68. لاله نیازی گفت:

    سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ باتشکر از شما

    1. admin گفت:

      سلام خانم نیازی عزیز
      برای ثبت خرید به صورت عمده لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  69. امیر بزرگوار گفت:

    سلام و خداقوت خدمت شما مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید.

    1. admin گفت:

      سلام جناب بزرگوار عزیز
      برای پاسخ سوالاتتان و جهت اطلاع از قیمت لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  70. طاها گفت:

    سلام خسته نباشید لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت را نیز در سایت قرار دهید.

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای اطلاعات بیشتر از قیمت وثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  71. دنیا گفت:

    محصولتون کیفیت خیلی خوبی داره، از عکسشم مشخصه.چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟میشه راهنماییم کنید.

    1. admin گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای ثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  72. یاسر یگانه گفت:

    ممنون از این سایت که محصولات خیلی با کیفیتی رو داره عرضه میکنه.

  73. یاسمن بارور گفت:

    از سایت و نحوه ی پاسخگویی کارشناس ها خیلی راضی بودم. انشاالله که محصول ها زود به دستمون میرسه. خسته نباشید

  74. بیتا رضاتی گفت:

    سلام وقتتون بخیر، اطلاعات مفیدی در سایتتون گذاشتید عالی بود فقط یک سوال محصول چند روزه به دست مشتری میرسه؟

    1. admin گفت:

      سلام خانم رضاتی عزیز
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  75. بهمن شمایلی گفت:

    با سلام خیلی نکات خوبی رو گفته بودید حتما برای خرید به آنها دقت میکنم ممنون از سایت خوب شما موفق باشید

  76. بیژن سیفی گفت:

    وقت بخیر هزینه ارسال محصولات و حمل و نقل کالا بر عهده مشتری هست در صورت خرید عمده؟ چه موقع به دست ما میرسد؟ نحوه ارسال چه گونه است؟ لطفا راهنمایی کنید

    1. admin گفت:

      سلام جناب سیفی عزیز
      برای پاسخ سوالاتتان در خصوص ارسال و ثبت محصول لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخگو سوال شما عزیزان هستند

  77. سولماز سهیلی وند گفت:

    با سلام
    قهوه فوری یکی از قهوه های خوشمزه و پر خاصیتی بوده که در نمونه‌های متنوعی در بازار وجود دارد و استقبال از خرید هر یک از آنها بسیار زیاد می باشد. مراجع متنوعی وجود دارند که بهترین قهوه فوری فله ای را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند شما می‌توانید از طریق این سایت اقدام به خرید کنید.

  78. پاریسچی گفت:

    سلام و وقت بخیر خدمت شما.
    قهوه فوری یکی از ساده ترین و پر طرفدار ترین قهوه هاست برای شب های امتحان ما دانشجوها حرف ندارههه.

  79. فهیم حکیمی گفت:

    سلام وقتتون بخیر قهوه هاتون حرف نداره قهوه خوشمزه با طعم عالی خیلی خوشم اومد ممنون

  80. مهدیه عباس زاده گفت:

    کلمه اسپرسو به نمونه خاصی از دم کردن قهوه گفته می‌شود که دانه ها از قبل به خوبی آسیاب می شوند و تحت فشار زیاد و آب گرم تهیه خواهد شد و یک جرعه اسپرسو حدوداً ۷ تا ۹ گرم قهوه آسیاب شده می برد.

  81. رضا پیری گفت:

    سلان و خدا قوت و تشکر ویژه به مجموعه خوب نیک و رادمان که باعث شد ما بدون دغدغه بهترین قهوه فوری رو سفارش بدیم و استفاده کنیم.

  82. مهلا خدری گفت:

    سلام خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت توضیحات خوبی که درمورد این قهوه فوری بیان کردید من از شما خرید کردم کیفیت قهوه فوق العاده عالی بود و مجدد قصد خرید از مجموعه خوب شما رو دارم

  83. جمال غلامی گفت:

    من از این مجموعه خرید کردم و از خرید خودم راضی هستم.
    ممنون از قهوه باکیفیتی که ارائه می دهید و خدمات و پیگیری مشتری خوبی که دارید.

  84. محمد ذاکری گفت:

    سلام مطالب و توضیحات سایتتون فوق العاده عالی بود من قصد خرید دارم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای ثبت سفارش و ارتباط با همکاران ما لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  85. نجمه امیدیان گفت:

    با سلام و وقت بخیر ،من همیشه از این سایت قهوه فوری خریداری میکنم ،کیفیت خیلی خوب و قیمت مناسبی دارند ،کلا چون مصرف قهوه مون خیلی زیاد هستش همیشه به مقادیر زیادی اون تهیه میکنم و از وقتی که با این سایت آشنا شدم کارم خیلی راحت تر و آسون تر شده و بصورت اینترنتی و آنلاین قهوه رو سفارش میدم و درب منزل تحویل میگیرم با قیمت مناسب تری ،اینجوری به اقتصاد خانواده هم کمک زیادی میشه،ممنون از مجموعه خوبتون که این امکان رو برای مشتریان فراهم آورده است ،امیدوارم همیشه در کسب و کارتان موفق باشید

  86. خسرو ناظری گفت:

    قهوه انرژی را گویا به بدن تزریق می کند یک استکان قهوه ترک اصل تلخ در کنار عشقت یک فیلم تماشاکنی لذت این لحظات مثال ندارد

  87. سهیلا گفت:

    سلام باقهوه فوری فله واقعا طعم واقعی قهوه روتجربه کنیم قهوه لاته عالیه باشیروقهوه درست میشه وخستگی وازتنتون به درمیکنه

  88. سعید گفت:

    با سلام خدمت مجموعه خوب قهوه نیک و رادمان . واقعا کیفیت قهوه هاتون عالیه من چند باری خرید کردم راضی بودم

  89. سمیه صادقی گفت:

    سلام وقت بخیر
    قهوی فوری بسیار خوشمزه وخوش طمع هست
    وبسیار مورد استقبال مردم هست
    وعطر وبوی عالی دارد.
    موفق باشین

  90. آرش مقدم گفت:

    سلام وقت بخیر من از این سایت قهوه فوری فله را خریداری کرده ام و خیلی راضی هستم وچون از نظر کیفیت خیلی خوبی دارد و از نظر قیمت هم خیلی خوبی دارد .

  91. مهدی‌ گفت:

    باعرض سلام‌ وخسته‌ نباشید،میخواستم‌ بدونم‌ چراقیمت‌ این‌ محصول‌ اینقدرگرون‌ هستش‌ چون‌ خیلی‌ هانمیتواننداستفاده‌ کنند

  92. سمیرا ربانی گفت:

    من خرید کردم از لحاظ بو و طعم واقعا عالی بود فقط قیمت کمی بالا بود

  93. مهدی ملایی گفت:

    سلام طاعات قبول ببخشید یک سوال داشتم از کجا باید فهمید یک قهوه کیفیت بالایی داره؟

    1. admin گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخگو سوال شما عزیزان هستند

  94. امین براتی گفت:

    با سلام و وقت بخیر. افراد آن را می نوشند و کم تر احساس خستگی می کنند، چون کافئین دارویی محرک است. وقتی قهوه مصرف می کنید، کافئین در جریان خون جذب می شود سپس به سمت مغز حرکت می کند که در آن، انتقال دهنده عصبی آدنوزین را مسدود می کند. قهوه خیلی مفید و با ارزشه. با تشکر از مجموعه نیک رادمان

  95. بابایی گفت:

    شرایط رشد دانه های قهوه در کشورهای مختلف، متنوع است و در نتیجه می تواند قهوه های باکیفیت مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

  96. admin گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای ثبت سفارش و ارتباط با همکاران ما لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  97. مهتاب رضایی گفت:

    شرایط رشد دانه های قهوه در کشورهای مختلف، متنوع است و در نتیجه می تواند قهوه های باکیفیت مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

  98. طباطبایی گفت:

    مراکز توزیع در مواردی قهوه خود را به صورت عمده در اختیار مشتریان خود قرار می دهند، با این وجود افراد می توانند در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیتی دست یابند و دست واسطه را از معامله حذف کنند.

  99. سمیه بلوچان گفت:

    سلام من به شخصه از قهوه خوشم نمیاد چون مصرف زیاد آن هم برای معده وهم برای کبد ضرر دارد.

  100. افسانه بنکدار گفت:

    باسلام. قهوه ی فوری یکی از قهوه های خوشمزه و پر خاصیته. وانواعش توی بازار هست. از هرکجا قهوه نخرید مجموعه ی نیک بهترین واصل ترین قهوه و شکلات های بینظیرو دراختیارتون قرار میده میتونید اینترنتی سفارش بدین من که واقعا میپسندم

  101. admin گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    برای پاسخ سوالاتتان و جهت اطلاع از قیمت لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  102. سارا ساجدی گفت:

    به این تاجر پرتلاش خسته نباشید میگم.
    تجارت راهی است به سوی ثروت.
    که با دانش و آگاهی درست میشه در این راستا ازش بهره مند میشوید

  103. سماکریمی گفت:

    کاربردخوبی داردوپرفروش هستند محصول تون

  104. نگار جلالی گفت:

    هزینه ارسال به شهر تبریز چقدر میشود ممنون میشم راهنمایی کنید

  105. مهدیه زارع مهرابادی گفت:

    سلام وقت بخیر، من نمیدونم چرا هرموقع قهوه میخورم دچار سردرد میشم، علتش چی میتونه باشه؟

    1. admin گفت:

      سلام شما مطالب سایت را مطالعه داشته باشید سوالی باز بود فرم داخل سایت پر کنید تا با شما تماس بگیرند.

  106. مازیار بشیری گفت:

    سلام بسته ای هم می فروشید؟

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر لطف کنید فرم داخل سایت را پر کنید تا جهت اطلاع بیشتر مشاوران با شما ارتباط بگیرند.

  107. ناظری گفت:

    سلام دوستان عزیز من از این سایت قهوه خریداری کردم بسیار عالی و خوش مزه بود ماندگاریشم خوب بود.پیشنهاد میکنم امتحان کنید. باتشکر از شما

  108. فاطمه صاحبی کسرینه گفت:

    قهوه یکی از نوشیدنی های محبوب مردن در سراسر جهان می باشد . قهوه دارای طعمی تلخ بوده و خواص بسیاری دارد . قهوه سرشاز از کافئین بوده و انرژی زا می باشد .

  109. حامد خوش اخلاق گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید و خداقوت
    تشکر میکنم از مجموعه نیک و رادمان جهت عرضه قهوه فوری با کیفیت، خوش عطر و خوشمزه، مرغوب و تازه بصورت فله ای و همچنین بایت توضیحات مفید و کامل درباره انواع قهوه و خواص آن
    خرید این محصول رو پیشنهاد میکنم

  110. حسین رضایی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    قهوه یکی از بهترین هاست. قهوه می‌تونه یک آرامش کامل رو به بدن ایجاد کنه که از خستگی و استرس رهایی پیدا کنید . پشنهاد میکنم هرگاه خواب راحت و یا میخواهید یک بیداری راحتی داشته باشید قهوه میل کنید.

  111. علی ابولپور گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    این قهوه های فوری بسیار خوشمزست و خوبی آن اینه که هر وقت لازم داشته باشیم میتونیم مصرف کنیم

  112. لقا شکرخند گفت:

    سلام در گذشته مردم بیشتر خودشونو با چای آرام میکردن آمل با گذشت زمان و نحوه و تغییر سبک زندگی تقریبا نی توان گفت قهوه و مشتقات اون جای چای رو در زندگی گرفتن و در سخت ترین لحظات با نوشیدن اون کمی حس آرامش بع فرد بر میگرده مخصوصا که براس تهیه اون انواع فوری با طعم های متنوع ودر بسته بندی های کوچک و بزرگ وجود داره من شخصا از قهوه استفاده میکنم و اثر خوبی در کاهش سطح اضطراب داره پیشنهاد میکنم اگه شاغل در کارهای سخت هستید و یا دانشجو هستید از قهوه استفاده کنید خیلی موثر هست در کاهش خستگی و اضطراب

  113. فاطمه بابا ئی گفت:

    سلام وقت بخیر
    همسر من قهوه مصرف میکنن خوردن قهوه کمک به سوخت وساز بدنش میکنه برا همین من براش از سایت شما خریداری کردم وخیلی راضی بود از شما تشکر میکنم

  114. بی نظیر گفت:

    ارادت
    جالبه برایم قهوه رو هم فله ای میدن میتونم بپرس چه جوری فله ای کیلویی و یا اندازه ای برای خرید داره یا نه چون اصلا اعتماد نمیشه کرد از هر جایی خرید فله ای کرد ممنون میشم راهنمایی کنید

  115. فاطمه میرزایی برزگر گفت:

    سلام ببخشید دونه های خود قهوه ام دار این سایت?

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر لطف کنید فرم داخل سایت را پر کنید تا برای اطلاعات بیشتر مشاوران با شما ارتباط بگیرند.

  116. زهرا سلطانی گفت:

    قهوه فوری یکی از قهوه های خوشمزه و پر خاصیتی بوده که در نمونه‌های متنوعی در بازار وجود دارد و استقبال از خرید هر یک از آنها بسیار زیاد می باشد.

  117. علی رضایی گفت:

    قهوه فوری بیشتر از قهوه معمولی باعث کاهش جذب آهن در روده می‌شود. نوشیدن یک فنجان قهوه فوری با یک وعده غذایی، جذب آهن در روده را از ۵٫۸۸٪ به ۰٫۹۷٪ کاهش می‌دهد که در مقایسه با جذب ۱٫۶۴٪ برای قهوه معمولی بسیار کمتر است.

  118. منصوره حیدرزاده گفت:

    سلام وقت شما بخیر قهوه جدا از مزه خیلی خوب که داره خواص خوبی هم داره خواستم ببینم که قهوه فوری موجود در سایت کافئینش چه مقدار هست ممنون میشم توضیح بدید.

  119. مهدیه یوسفی گفت:

    سلام وقت بخیر. قهوه فوری برای زمانی که وقتی برای تهیه قهوه ندارید می توانید قهوه فوری را تهیه کنید که برای سردرد خیلی عالیه.

  120. افسانه برنده گفت:

    سلام وقت بخیر
    قهوه با قدمتی که داره بسیار محبوب هست و طرفداران خاص خودش رو داره اگر شاغل در کارهای سخت هستید و یا دانشجو هستید از قهوه استفاده کنید خیلی موثر هست در کاهش خستگی و اضطراب،سپاس از سایت خوبتون

  121. لیلا محمودی گفت:

    سلام خسته نباشید
    قهوه انواع مختلفی داره من کاپوچینو و اسپرسو رو ترجیح میدم و از این سایت به قیمت خیلی خوب سفارش دادم ممنون که سفارشم رو به موقع به دستم رسوندین

  122. محمد تورنگ گفت:

    هر روز صبح از این قهوه استفاده می‌کنم باعث میشه سرحال بری سر کار و انرژیت چند برابر میشه حتما از این محصول استفاده کنید

  123. حسین سازمند گفت:

    سلام از قهوه های شما خریداری و استفاده کردم بسیار با کیفیت و قیمت مناسبی داشت به دیگر مصرف کنندگان عزیز هم توصیه میکنم حتما از این قهوه های شما خریداری و استفاده کنند

  124. aida گفت:

    سلام من ز قهوه زیاد استفاده میکنم و از هرجا هم نمیخرم چون واقعا بعضی قهوه ها اصلا بدرد نمیخوره ولی از این سایت خیلی راضی بودم و واقعا مزه خوبه قهوه میداد مرسی از سایت خوبتون . باتشکر.

  125. مرضیه تیموری گفت:

    سلام وقت بخیر.قهوه یک نوشیدنی مشهور ایتالیایی هست که به خاطر رفع خستگی و خوشمزه بودن در میان تمام مردم دنیا طرفداران زیادی دارد

  126. فرزانه صفری گفت:

    خاستم بپرسم پودر کاپوچینو عمده فروشی هم می‌کند ک خودمون بسته بندی کنیم؟

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر
      خانم صفری عزیز شما فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند برای راهنمایی بیشتر پاسخگو هستند.

  127. آرش مقدم گفت:

    سلام وقت بخیر من از این سایت قهوه فوری را خریداری کرده ام وخیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت بالا دارد و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت قهوه فوری را خریداری کنید.

  128. امیرحسین گفت:

    قهوه فوری یکی از قهوه های خوشمزه و پر خاصیتی بوده که در نمونه‌های متنوعی در بازار وجود دارد

  129. فاطمه عباس نیا گفت:

    درود و سلام خدمت شما مجموعه ی پر تلاش. من به دلیل اینکه هفته در میان شب کار هستم نیاز دارم از این قهوه های فوری استفاده کنم. از سایت شما خرید کردم با مناسب ترین قیمت، به دستم رسید. از کیفیت بالای محصول بسیار رضایت دارم و یکی از مشکلات بزرگ زندگیم به کمک شما و محصول مرغوبتان حل شد. پر رونق باشید.

  130. طاهر عزیزی گفت:

    خدمت تمامی عزیزان سایت خوب ایران شکلات سلام و درود و عرض ادب دارم خواستم تشکر کنم از قهوه ها و محصولات درجه ۱ و شما .خواستم در مورد قیمت این بسته بندی قهوه های فوری بفرمایید ممنون درود بر شما

  131. محمد گفت:

    اینکه درباره نحوه انتخاب قهوه مرغوب هم مطالبی رو گذاشته بودین ممنونم

  132. طاها الیاسی گفت:

    سلام، خسته نباشید
    با تشکر از سایت خوبتون که واقعا اطلاعات مفیدی داره.

  133. ندامحمدپور گفت:

    سلام وقت بخیر.
    واقعاطمع قهوه هاتون عالیه ادم باخوردنش سرحال میشه خواستم تشکرکنم بابت سایت قهوه تون ب دوستانم پیشنهادمی کنم باخیال راحت ازاین سایت قهوه خریداری کنن

  134. رسول گفت:

    یه سوال داشتم ارسال به شهرستان و به صورت عمده هم دارید؟

    1. admin گفت:

      سلام روز بخیر
      دوست عزیز جهت اطلاع از نحوه ارسال و فروش عمده فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایتان کنند .

  135. احمد فرشچی گفت:

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون من سفارشم به موقع و با بهترین بسته بندی به دستم رسید

  136. مریم یوسفی گفت:

    سلام خسته نباشید
    من چند سری از شما قهوه را به صورت فله تهیه کردم که علاوه بر کیفیت در بسته بندی مناسب برایم ارسال شده است.

  137. پریسا گفت:

    سلام وقت بخیر
    قهوه های سایت شما را به دفعات خریداری کردم و راضی بودم
    ممنونم

  138. فرشته گفت:

    شما فروش به صورت کیلویی هم دارین یا خیر؟

    1. admin2 گفت:

      سلام دوست عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند وشما را راهنمایی کنند.

  139. تابان گفت:

    اگه از این قهوه ها برای مصرف شخصی بخوان ارسال میکنید یا فقط عمده می فروشید؟

    1. admin2 گفت:

      سلام دوست عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

  140. رسول فرجی گفت:

    سلام خسته نباشید
    من قهوه اسپرسو بصورت فله ای میخام تو حجم بالا ممنون میشم یه راهنمایی کنید

  141. فاطیما گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    این قهوه های فوری بسیار خوشمزست و خوبیش اینه که هر وقت بخوایم میتونیم مصرف کنیم

  142. سامان سپهری گفت:

    اولین خاصیتی که قهوه را از سایر نوشیدنی‌ها متمایز می‌کند میزان آنتی اکسیدان بالای آن است. میزان آنتی اکسیدان قهوه حتی از کاکائو و چای سبز که به عنوان منابع غنی آنتی اکسیدان شناخته می‌شوند بیشتر است .

  143. کاظم قاسمی گفت:

    کافئین یکی از معدود مواد طبیعی است که خاصیت چربی‌سوزی آن، در عمل، اثبات شده است. مطالعات متعدد نشان می‌دهد کافئین می‌تواند میزان سوخت و ساز بدن را ۳ تا ۱۱ درصد بالا ببرد.

  144. امیرحسین میری گفت:

    متاسفانه، هیچ درمان شناخته شده‌ای برای آلزایمر وجود ندارد. با وجود این، کارهای زیادی را می‌توان برای پیشگیری از این بیماری انجام داد از جمله، تغذیه سالم و ورزش، اما نوشیدن قهوه هم می‌تواند به طور شگفت‌آوری مؤثر باشد.

  145. شاهین جعفرنژاد گفت:

    بیماری‌های متعددی از جمله هپاتیت و کبد چرب، اساسا بر کبد تأثیر می‌گذارند. بسیاری از این بیماری‌ها منجر به حالتی در کبد می‌شوند که به آن سیروز کبدی می‌گویند. در این بیماری، کبد به دلیل عفونت مزمن، فرسوده می‌شود. ثابت شده است که قهوه می‌تواند در برابر سیروز، از کبد محافظت کند.

  146. سعید مولوی گفت:

    افسردگی یک اختلال روحی جدی است که کیفیت زندگی را تا حد زیادی پایین می‌آورد. این بیماری به طور باورنکردنی شایع است . اما شما با مصرف منظم قهوه میتونین از افسردگی درامان باشین .

  147. یعقوب دانایی گفت:

    سنگ صفرا قطعات جامدی هستند که در کیسه صفرا شکل می گیرند که درست زیر کبد قرار دارد. اگر لوله صفرا را مسدود کنند، باعث درد عظیمی خواهد شد. این سنگ ها می توانند به خاطر رژیم غذایی شما تشکیل شوند، . قهوه می تواند به جلوگیری از این عوامل کمک کند و از تشکیل سنگ صفرا جلوگیری کند.

  148. سمانه سرابی گفت:

    مصرف متوسط قهوه برای محافظت در برابر حملات قلبی مناسب است . فقط در صورتی که فشار خون بالا دارین از مصرف قهوه خودداری کنین .

  149. صادق منسبی گفت:

    نوشیدن قهوه می تواند از شما در مقابل سرطان کبد و سرطان روده بزرگ محافظت کند این سومین و چهارمین عامل مرگ سرطان در جهان هستند .

  150. صدف نادریان گفت:

    کرم خوردگی نوعی بیماری دندانی است، معمولا به شما گفته می شود که مرتب مسواک و نخ دندان بزنید اما مطالعه نشان داد که قهوه می تواند به جلوگیری از کرم خوردگی کمک کند.

  151. علی شیمایی گفت:

    سلام خدا قوت.
    برای ثبت سفارش عمده و در حجم زیاد چگونه اقدام کنم؟

  152. کیارش گفت:

    چجوری قهوه هاتون رو تضمین می کنید؟ قیمت هم بگید

  153. اسما امانپور گفت:

    سلام خداقوت .
    ممنون بابت توضیحات خوبتون در رابطه با محصول قهوه فوری فله .
    امیدوارم در اسرع وقت بتونم سفارشم رو ثبت کنم .

  154. حکیمه عبدالهی گفت:

    باسلام قهوه های ماهم رسید به موقع..از طعم و کیفیت عالی قهوه تون خیلی راضیم معلوم بود که اصل بود و درجه یک..متشکرم..

  155. نوید باقریان گفت:

    سلام بر شما این محصول خوب شما را واقعا بارزش است من همیشه در سرکار می خورم خیلی خوشمزه من خیلی علاقه دارم به قهوه و انواع قهوه های مختلف امتحان کردم

  156. زهرا گفت:

    سلام من از این سایت قهوه فوری فله را خریداری کردم و خیلی راضی هستم وچون از نظر کیفیت خیلی خوبی دارد و از نظر قیمت هم خیلی خوبی دارد

  157. مهدیه شعبانی گفت:

    سلام و عرض ادب خسته نباشید من ازتون همبشه سفارش میدم و همیشه هم راضی هستم .
    دقیقا همون اندازه که میخام برام میفرستید.
    قهوه ها کیفیت بالایی دارند و رنگ و ظاهرشون نشون دهنده یه قهوه با کیفیته .
    مهم ترین خاصیتش که همه میدونن بی خوابی رو از بین میبره و منی که مدام میخام درس بخونم خیلی به دردم میخوره ممنون

  158. صفویان گفت:

    چقدر خوبه که توضیحات کامل داخل سایت گذاشتید باعث میشه بهتر انتخاب و خرید کنیم

  159. مصطفی نادری گفت:

    قهوه یکی از آرام بخش ترین و با کیفیت ترین نوشیدنی گرم هست که تا حالا دیدم هر وقت سر درد گرفتین یه لیوان نوش جان کنید سر دردتون از بین میره و شارژ میشید توی طول روز

  160. لیلا رضایی گفت:

    با سلام و تشکر از توضیحات شما. سئوال دارم، محدوده همکاری شما در خصوص صادرات چای تا چه میزانی هست؟ بارگیری در کشتی هم دارید؟

  161. mahsa گفت:

    چقدر عالی که میتونیم همچین محصولات با کیفیتی را بدون مشکل و دغدغه راحت سفارش بدیم. مرسی که هستید. حتما سفارش خواهم داد.

  162. فاطمه گفت:

    قهوه یکی از نوشیدنی های محبوب مردم در سراسر جهان می باشد . قهوه دارای طعمی تلخ بوده و خواص بسیاری دارد . قهوه سرشاز از کافئین بوده و انرژی زا می باشد .

  163. راحله جويباری گفت:

    سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است ممنونم که وقت میزارید لطفا هزينه ارسال و نحوی ارسال را بفرمایید ممنون

  164. عرفان آغنده گفت:

    سلام . انواع قهوه های فوری برای کسانی که دیابت و قند خون دارند مناسب هست ؟ این قهوه در کشور خودمون تولید میشه ؟

  165. مجتبی خلیلی گفت:

    دستتون درد نکنه بابت اطلاعات دقیق و خوبتون در مورده قهوه واقعا استفاده کردم.

  166. علی باقریان گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است ممنونم که وقت میزارید طاعات شما قبول امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما امیدوارم که همیشه همینطور قیمتهاتون منصفانه باشد باعث افتخار است که همکاری کنم با شرکت شما خدا قوت ماندگار باشید منتظر تماستون هستم

    1. n.ashoori گفت:

      سلام برای قیمت ها تماس بگیرید

  167. m.e گفت:

    سلام . تنها چیزی که آن را از سایر قهوه ها متمایز می سازد، کافی‌شاپی است که این قهوه در آن سرو می شود. کورتادو یک اسپرسو اسپانیایی بوده که با شیر جوشیده می شود، نوشیدنی کوچکی بوده که تنها کمی بزرگتر است ماکیاتو است، معمولا در لیوان های چهار انسی سرو می شود.

  168. علی نایبی گفت:

    سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما حال دلتون عالی باشه و همیشه انقد پر انرژی باشید

  169. ام البنین ستوده حسین آبادی گفت:

    مراجع متنوعی وجود دارند که بهترین قهوه فوری فله ای را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند؛ اما شما می توانید از طریق درگاه اینترنتی، با کیفیت ترین آنها را خریداری کنید و در وقت خود صرفه جویی داشته باشید.

  170. شقایق گفت:

    سلام به شما
    من تا به امروز تو زندگیم کلا اسم دوتا قهوه رو شنیده بودم اونم اسپرسو و ساده بود
    مرسی که باعث شدید اسم قهوه های دیگه رو یاد بگیرم

  171. خورشید بهارلو گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت مجموعه خوبه شما
    وقتتون بخیر باشه
    من مطالب سایت رو کامل خوندم
    بسیار ممنونم از توضیحات جامع و کاملتون
    بسیار خوب قهوه های مختلف رو معرفی کردید و تفاوت هارو نوشتید
    حتماً از سایت خوبتون خرید خواهم کرد
    بسیار ممنونم
    موفق باشید

  172. سمیه صادقی گفت:

    سلام وقت بخیر از سایت شما دیدن کردم
    قهوه فله بسیار با کیفیت ومقرون بصرفه وسود آور هست واینکه قهوه این زمان را بهت فرصت بیدار شدن در کنار عزیزان می بخشه

  173. امین امینی گفت:

    با سلام و وقت بخیر. مطالبتون رو خوندم و ازش نهایت استفاده رو بردم. نه تنها قهوه می تواند به شما کمک کند که بهتر کار کنید، پس از آن نیز از شما مراقبت خواهد کرد. برای کاهش درد عضلات نوشیدن دو فنجان قهوه را امتحان کنید. در آزمایشی شرکت کنندگان بعد از اینکه ماهیچه های آن هاعجیب و غریب تحریک شدند با ورزش،در آخر نوشیدنی ها را مصرف کردند. با این نوع تمرین، ماهیچه های شما به خاطر نیروی مخالف، بزرگ تر می شوند.
    یک ساعت پس از نوشیدن قهوه، شدت درد از صفر تا 100 محاسبه شد. قهوه باعث کاهش قابل توجهی در درد شده بود و براساس این یافته ها، نوشیدن حدود 2 فنجان قهوه دم کرده پس از ورزش به میزان زیادی به کاهش درد کمک خواهد کرد.

  174. سمانه گفت:

    سلام روز بخیر، کاپوچینو رو خیلی دوست دارم و از این نوع خرید کردم و خیلی راضی هستم.

  175. آرش گفت:

    با سلام و وقت بخیر. یه سؤال شما چه مراکز معتبری برای خرید این محصول سراغ دارید؟

  176. بهروز اسدی گفت:

    درود بر شما وقت بخیر. بنده تازه کار هستم. پودرهای فوری بر پایه قهوه بصورت عمده از کارخانه میخرم و بصورت پک های ۲۵۰ گرمی پخش میکنم، و با توجه به درخواست مشتریان نیاز به نسکافه فوری با کیفیت هم دارم. آیا شما می‌توانید به من کمک کنید؟ سپاسگزارم

  177. گلی گفت:

    سلام وقت بخیر و خسته نباشید.. نگهبان ها بیشتر شب ها مصرف میکن که بیدار بمونن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *