شکلات

خرید و فروش شکلات تافی به صورت اینترنتی

خرید شکلات تافی و فروش آن به صورت اینترنتی از اهداف اصلی بسیاری از عرضه کنندگان است که در تلاش اند تا بتوانند محصولات را در کیفیت های منحصر به فرد در اختیار مشتریان در اقصی نقاط کشور قرار دهند و دسترسی آنها را آسان نمایند. لذا به دلیل تنوعی که در انواع نمونه های این شکلات ها وجود دارد، مشتری از حق انتخاب بالایی برخوردار است و می تواند متناسب با ذائقه خود و با اطمینان از کیفیت ها، محصول را تهیه نموده و خریدی مقرون به صرفه را انجام دهد.

خرید و فروش شکلات تافی به صورت اینترنتی

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت شکلات تخته ای رنگی

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت شکلات تخته ای رنگی عوامل مختلفی بر کیفیت شکلات تخته ای تاثیرگذار است که مهم ترین آنها نوع و گونه شکلات است. در این بخش به معرفی انواع این محصول و کیفبت های آن اشاره می شود:

  • شکلات تلخ: به رنگ قهوه ای تیره و طعم غنی هستند و از مخلوط پودر کاکائو برشته شده با دمای بالا، کره کاکائو و شکر تهیه می شوند که قیمت بالاتری دارند.
  • شکلات ساده: حاوی مقادیر مختلفی کره کاکائو، لسیتین، کاکائو، شکر و طعم دهنده وانیل است. حداقل ١٢ درصد باید جامدات خشک بدون چربی و حداقل باید در شکلات معمولی ٣٠ درصد جامدات خشک کاکائو باشد این نمونه قیمت متوسطی دارد.
  • کاکائو شیری: دارای پودر شیر بدون چربی یا پودر شیر کامل و کره است که تمام مواد تشکیل دهنده شکلات معمولی را نیز دارد.
  • شکلات سفید: ظاهری سفید دارد و از کره استخراج شده از کاکائو، شیر یا پودر آن و ساکارز تهیه می شود و حاوی حداقل 14 درصد مواد جامد شیر و حداقل 20 درصد کره کاکائو است.
  • شکلات بدلی: در این نوع شکلات، چربی گیاهی جایگزین را جایگزین می کند. شکلات بدلی معمولاً در کاربردهای خاص مانند بستنی، بیسکویت یا آب نبات استفاده می شود. در این نوع به دلیل چربی های گیاهی، خواص پوششی فراورده های شکلاتی بهبود یافته و یا مقاومت نقطه ذوب در حین نگهداری افزایش می یابد. در مورد دوم، چربی های گیاهی هیدروژنه مقاومت شکلات را در برابر ذوب افزایش می دهند و متعاقباً محصول در شرایط ذخیره سازی تابستانی ذوب می شود.
  • شکلات کم قند و کم کالری: در این نوع، تمام یا بخشی از محصول ساکارز با قندهای رژیمی جایگزین می شود لذا برای افراد دیابتی و افراد دارای اضافه وزن که می خواهند کالری کمتری دریافت کنند مناسب است.
  • شکلات نرم: به دلیل ذوب شدن شکلات و خاصیت غیر کشسانی آن بسیار کوچک می شود و با کاهش مقدار کره کاکائو و افزایش محتوای چربی کره تهیه می شود. این شکلات بسیار نرم و لطیف است و به دلیل کیفیت برش برای پوشش کیک و رول های نرم مناسب است.
  • روکش شکلاتی: این شکلات نیز دارای حداقل 2.5 درصد مواد جامد کاکائو خشک و بدون چربی حاوی حداقل 31 درصد کره کاکائو است. معمولاً در دو نوع معمولی یا شیری نیز بوده که در حالت عادی باید حداقل 31 درصد کره کاکائو و در شکلات شیری حداقل 31 درصد چربی کل داشته باشد.

چگونه شکلات تافی خوش طعم و مرغوب خریداری کنیم

اولین نکته در خرید شکلات توجه به خواص آن است. گفته می شود شکلات تلخ خواص بیشتری دارد زیرا چربی آن از کره کاکائو گرفته می شود و مشتقات کاکائو بیشتری در این نوع شکلات وجود دارد. اما این بدان معنا نیست که هر شکلات تلخی که در بازار موجود است خواص بهتری دارد، بلکه شکلات تلخ واقعی این خواص را دارد. این نوع شکلات از کره کاکائو درست می شود.

یکی از خصوصیاتی که نشان دهنده وجود کره کاکائو در ترکیب شکلات است این است که معمولاً با تغییرات دما روی سطح شکلات تهیه شده از کره کاکائو رنگ سفیدی به نظر می رسد، نکته ای که برخی افراد به اشتباه آن را مثبت نمی دانند. این است که کره شکلاتی تهیه شده از کره کاکائو با تغییرات دما حرکت می کند و کمی سفید می شود و این نشان دهنده واقعی بودن محصول است. البته این حالت نباید اتفاق بیفتد اما اگر اتفاق بیفتد بد نیست و فقط نشان دهنده کیفیت واقعی محصول است.

در دمای دهان، کره کاکائو با فاصله کمی از ماده جامد تبدیل به مایع می شود. دمای بدن معمولاً 37 درجه است، اما دمای دهان ممکن است 33 و 34 درجه باشد که در این دما کره کاکائو ذوب شده است.

کره کاکائو شکلات تخته ای معمولا در این دما ذوب می شود، اما زمانی که با روغن جایگزین شود، شکلات ممکن است خشک و کم آب شود و در دمای بالاتر ذوب شود. اما مواردی وجود دارد که شکلات از کره کاکائو درست می شود اما نقطه ذوب آن پایین است. به عنوان مثال، رویه های بستنی از شکلاتی ساخته شده است که حاوی کره کاکائو است اما نقطه ذوب پایینی دارد. بنابراین اگر شکلات به سرعت آب شود لزوماً نشان دهنده کیفیت بالای آن نیست و حتی در برخی کشورها از شکلاتی استفاده می شود که نقطه ذوب بالاتری دارد.

اما این بدان معناست که یکی از نشانه های بی کیفبت بودن شکلات، زمان ذوب طولانی آن در محیط می باشد. البته ذکر این نکته ضروری است که شکلات تهیه شده از کره کاکائو معمولاً اگر در معرض تغییرات هوایی زیاد قرار گیرد، کمی کندتر آب می شود. ابتدا خشک می شود و در صورت افزایش شوک دما سفید می شود و در صورت افزایش این حالت تبدیل به پودر می شود.

بهترین شکلات تخته ای در کدام شهر تولید می شود

بهترین شکلات تخته ای در کدام شهر تولید می شود بهترین شکلات تخته ای در تبریز تولید می شود. لذا در سال های اخیر صنایع شیرینی و شکلات آذربایجان شرقی با کمک مدیران آگاه، خلاق و کارآفرین توانسته در تولید و صادرات این محصول در کشور نقش آفرینی کند. لذا در بهترین سوپرمارکت های آلمان، امارات، ترکیه، یونان و هلند، می توان انواع شیرینی و شکلات تبریز را خریداری نمود.

امروزه در اروپا محصولات باکیفیت صنایع شکلات تبریز مشتریان زیادی دارد. امروزه، هیچ فرشگاه مواد غذایی در ایران نیست که شکلات و شیرینی آذربایجان شرقی در آن به فروش نرسد. این موفقیت حاصل تلاش هزاران مهندس، کارگر و کارآفرین در صنایع غذایی است. سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان تاکنون از فعالیت‌های قانونی تمامی بازرگانان، تجار و تولید کنندگان صنایع غذایی در کشورهای خارجی حمایت کردند. این استان در صنایع غذایی به ویژه در تولید شیرینی و شکلات رتبه اول را دارد و قادر است 50 درصد نیاز این نقطه از کشور را تامین کند.

50شکلات تبریز به بیش از 50 کشور جهان صادر می شود. ماده اولیه مورد استفاده در این صنعت کاکائو است که به طور کامل از کشورهای دیگر وارد می شود. این خوراکی عموماً از مخلوط شیر، شکر، کره کاکائو، پودر کاکائو، انواع مغزها و عصاره برخی میوه ها به دست می آید که با تغییر مقدار و طعم هر یک از اجزا طعمش تغییر می کند. سوریه، ارمنستان، قزاقستان، ازبکستان، عراق و افغانستان گسترده ترین بازارهای صادراتی ایران هستند و بیشترین صادرات شکلات ایران به کشورهای همسایه است.

روش های تشخیص بهترین نوع شکلات تخته ای قنادی

وجود کره کاکائو در ترکیب محصول نکته مهمی است که مصرف کنندگان باید آن را مد نظر داشته باشند. در تولید محصولاتی که فاقد کره کاکائو هستند، معمولا بجای کره کاکائو، روغن گیاهی استفاده می شود. انتخاب یک برند نام آشنا و معروف نکته ای است که خریداران باید به آن توجه داشته باشند زیرا گاهی برخی از چربی ها جایگزین کره کاکائو می شوند و این موضوع برای مصرف کننده قابل تشخیص نیست.

روغن پالم در تولید شکلات خالص از کره کاکائو استفاده نمی شود، اما روغن پالم در تولید شکلاتی که به جای کاکائو از روغن جایگزین استفاده می شود وجود دارد. لازم به ذکر است که پالم اساساً مواد مضری نیست، اما استفاده از آنها در محصولات شیر و ماست مشکل ساز است. از پالم در مقادیر معینی در تولید تمامی روغن های موجود در بازار استفاده می شود که باعث ماندگاری روغن می شود. در ترکیب شکلاتی که خالص است و از کره کاکائو تهیه شده است از پالم استفاده نمی شود. لذا فاز چربی این کره کاکائو، گیاهی می باشد.

شکلات تخته ای نوعی شکلات است که بیشتر در صنعت شیرینی سازی استفاده می شود و کمتر در مصارف روزمره مصرف می شود. این شکلات طعم و رنگ متفاوتی دارد. از آن به عنوان تاپینگ در بسیاری از کیک ها، شیرینی ها و دسرها استفاده می شود و در بسیاری از دسرهای شکلاتی مانند پاناکوتا استفاده می شود. همچنین، می توانید از آن برای آب کردن کیک ها و دسرها استفاده کنید، با رنده کردن و آب کردن یک شکلات تخته ای مانند گاناش شکلاتی، سس شکلاتی یا شکلات ذوب شده ایجاد کنید و به عنوان تزئین از آن استفاده کنید.

پخش بدون واسطه شکلات تافی

پخش بدون واسطه شکلات تافی پخش بدون واسطه شکلات باعث می شود که مشتری بتواند این محصول را ارزانتر بدست آورد زیرا در این فرایند واسطه ها حذف شده اند و محصول با قیمت های اولیه بدست مشتری می رسد‌. لذا خریدارانی که قصد خرید عمده دارند می توانند با این روش خرید کردن از هزینه های اولیه خود به میزان قابل توجهی بکاهند.

شکلات تافی خالص از شما در برابر از زوال حافظه محافظت می کند! جالب است بدانید با مصرف شکلات می توانید به حافظه خود کمک کنید زیرا این غذای خوشمزه با خوردن جذب مغز می شود و ترشح و جذب فلانول را افزایش می دهد. فلانول ها افزایش دهنده جریان خون در هستند و نورون ها را سالم نگه می دارند و عملکرد آنها را افزایش می دهند. فلانول ها همچنین از نورون ها در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند.

شکلات خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را در سلول های خود کاهش می دهد و با تاثیراتی که بر حافظه دارد حافظه بهتری خواهید داشت. شکلات تلخ که قند کمتری دارد برای نوجوانان بسیار موثر است و حافظه آنها را تقویت می کند. این غذا در تقویت حافظه بزرگسالان نیز موثر است. اگر آزمون مهمی دارید توصیه می کنیم شکلات تلخ بخورید تا بهتر بتوانید تمام مطالب خود را به خاطر بسپارید و سطح یادگیری خود را افزایش دهید. شکلات تافی از تنقلات مفیدی است که به عنوان میان وعده میل شده و در بین تمامی سنین محبوبیت زیادی دارد.

قیمت انواع شکلات تافی صادراتی

عوامل مختلفی بر قیمت شکلات تاثیرگذار است و با افزایش نرخ ارز و دلار قیمت این محصول نیز افزایش می یابد زیرا کاکائو که از مواد اولیه أن است وارداتی بوده و با ارز خارجی وارد کشور می شود. بنابراین هر چه درصد کاکائو به کار رفته در آن بیشتر باشد نرخ بیشتری خواهد داشت چون قیمت کاکائو از دیگر مواد اولیه آن گرانتر می باشد.

نرخ دیگر مواد اولیه مانند شکر و دیگر شیرین کننده های مصنوعی نیز بر قیمت آن اثر گذار است لذا به طور کلی این مواد تاثیر مستقیمی بر هزینه های تولیدی و قیمت نهایی دارد. این شکلات در مدل های مختلفی تولید می شود و هر چه مواد بکار رفته در آن طبیعی تر باشد نرخ های بالاتری خواهد داشت.

شکلات از خوراکی ها و تنقلات است که نوع و جنس بسته بندی نیز در نرخ اثر گذار بوده و نمونه هایی که در آن مغزجات بکار رفته گرانتر می باشد بنابراین در زمان خرید باید به نوع شکلات توجه نمود. این محصول در انواع نمونه های رنگی, سبز, موزی, روشن, فله ای, خارجی, ایرانی, شیری خانگی و … ارائه می شود که هر یک قیمت های متفاوتی دارد.

کارخانه تولید شکلات تافی

کارخانه تولید شکلات تافی کارخانه تولید شکلات تافی از تامین کنندگان و فعالان تجاری و اقتصادی است که به تولید این محصول با استفادن از تجهیزات پیشرفته و مواد اولیه مرغوب می پردازد. لذا محصولات خود را به صورت عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان در اقصی نقاط کشور قرار می دهد و با خرید اینترنتی و حضوری می توان محصول را تهیه نمود و در روش اینترنتی و آنلاین محصول راحت تر و بدون طی کردن مسافت زیاد بدست مشتری می رسد.

شکلات باید در بسته بندی های تمیز، صاف و بدون بو بسته بندی شود که ممکن است از قلع، پلاستیک غیر از P.V.C، کاغذ مومی، فویل آلومینیومی یا سلولز ساخته شده باشد تا از نفوذ به داخل محصول جلوگیری شود. برخی از شکلات های بسته بندی شده را باید در کارتن ها یا جعبه های مقوایی تمیز با دقت بسته بندی کرد تا به داخل آن ها رطوبت و گرد و غبار نفوذ نکند و در مورد مواد بسته بندی چاپی، رویه داخلی آن باید با محصول تماس نداشته باشد. استفاده از P.V.C برای بسته بندی مجاز نمی باشد.
شکلات به صورت مایع یا جامد در دسترس عموم مردم است. نرمی و سفتی آن به حرارتی که در کارخانه می بیند بستگی دارد. نوع معمولی از ترکیب پودر کاکائو با شیر و شکر تهیه می شود.

دیدگاهی در مورد “خرید و فروش شکلات تافی به صورت اینترنتی

  1. لعیا امامی گفت:

    شکلات تافی مناسب مهمانی ها و ادارات میباشد که با خرید فله و مستقیم هزینه کمتری پرداخت میکنید.

  2. تابش گفت:

    با سلام و عرض ادب لطفا در سایت خود قیمت را قرار دهید تا بتوانیم مقایسه ی قیمت با دیگر جاها داشته باشیم.

  3. زهره اکبری گفت:

    سلام و وقت بخیر. شکلات تافی به صورت اینترنتی از سایت شما خریداری کردم. پیشنهاد میدم حتما شما هم خریداری کنید

  4. ضیغمی گفت:

    با سلام و درود فراوان از سایت شما سفارش محصول رو انجام دادم بسیار راضی بودم به بازدیدکنندگان پیشنهاد می کنم حتما از مجموعه شما خرید کنند.

  5. عباسی گفت:

    سلام. من تقریبا از تمام محصولات این سایت خرید داشتم. این شکلات ها خیلی خوشمزه س. حتماً یکبار هم که شده امتحان کنید.

  6. محمدی گفت:

    میشه کاتالوگ انواع تافی ها و قیمت آنها را برام ارسال کنید میخوام سفارش بدم

    1. admin گفت:

      سلام وقتتون بخیر

      برای دریافت کاتالوگ محصول و ثبت سفارش لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اولین فرصت باشما ارتباط برقرار خواهند کرد

  7. فاطمه ملایی گفت:

    با سلام من برای فروشگاه خرید عمده لازم داشتم و به دنبال جایی هستم که برای همیشه مشتری ثابت بشم میشه قیمت محصولات را برای بنده ارسال نمایید.

  8. آرش ترابی گفت:

    سلام از این تافی هم به صورت عمده چند قیمت؟ مدل های دیگه ای هم ازش دارید؟

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر جناب ارش ترابی
      شما جهت اطلاع بیشتر فرم داخل سایت را پر کنید تا با شما تماس بگیرند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *