کره کاکائو

فروش ویژه کره کاکائو ارزان و به صرفه

شاید تصور همگان بر این است که کره فقط محصولات حیوانی و یا گیاهی مورد استفاده از تولید می شود ولی یک نوع کره که امروزه دارای طرفداران بسیار زیادی است و از باران بازار فروش بسیار خوبی برخوردار است و کره کاکائو ایرانی می باشد این کره از نوعی روغن گیاهی است که از دانه های کاکائو گرفته می شود و دارای چربی بسیار مناسب اشباع شده است و همچنین این کره دارای عطر و رایحه شکلات می باشد رنگ این محصول زرد بوده و در محیط طبیعی به صورت کرکره های معمولی می باشد.
کره کاکائو ممکن است در ذهن ها فقط تکه های شکلات را یادآوری کند شکلات مرغوب وقتی در دهان قرار میگیرد ارتباط حسی فوق العاده ای برای انسان به وجود می آورد و این حس زمانی ایجاد میشود که شکلات از کره کاکائو ارگانیک ساخته شده باشد. جالب است بدانید کره کاکائو با طعم و رایحه ی بی نظیر خود در ساخت محصولات آرایشی بهداشتی نیز استفاده میشود. فروش کره کاکائو در این مرکز انجام می شود.
کره کاکائو برای سلامتی پوست و بدن بسیار مفید است و یکی از بهترین روش ها برای درمان ترک های پوستی به شمار می‌ رود. این محصول در فروشگاه عرضه اینترنتی به صورت مستقیم و عمده در قیمت های بسیار مناسب ارائه می شود و تمامی متقاضیان می توانند با هزینه ای اندک این محصول بسیار پر خاصیت را خریداری نمایند.

فروش ویژه کره کاکائو ارزان و به صرفه

آشنایی با بهترین کره کاکائو خالص موجود در بازار

آشنایی با بهترین کره کاکائو خالص موجود در بازار منظور از کره کاکائو همان دانه های سیاه کاکائو می باشد که به صورت عمده وارد کشور می شود ودرکشور آن رابه روغن کاکائو تبدیل می‌کنند ما دونوع کره کاکائو داریم یک نوع همان کره کاکائو سیاه وقهوه ای رنگ ویک نوع کره کاکائو زرد کم رنگ داریم کره کاکائو زرد رنگ رابیشتر در غذا ها می ریزند وهم در مصارف دیگر خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.
کره کاکائو یکی از مواد اصلی شکلات‌سازی است. این روغن باعث یکدست شدن مواد اولیه شکلات و حفظ آن در برابر گرما می‌شود. کره کاکائو از دانه‌های میوه کاکائو به دست می‌آید. در هر دانه مقدار محدودی کره کاکائو وجود دارد. به همین دلیل دسترسی به کره کاکائو دشوار است و معمولاً با قیمت زیادی عرضه می‌شود. بیشتر تولیدی‌های شیرینی و شکلات برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود به‌جای کره کاکائو از روغن‌های جانشین کره کاکائو استفاده می‌کنند. استاندارد روغن جانشین کره کاکائو بر اساس فاکتورهای مختلف، متغیر است.
فروش کره کاکائو با استاندارد ملی در درجه اول توسط تولید کنندگان این ماده انجام می گیرد و سپس توسط نمایندگی های مجاز آنها در نقاط مختلف انجام می شود. بسیاری از فروشگاههای بزرگ و معتبر و نیز مراکز فروش و عرضه این کره به فروش آن با قیمت مناسب می پردازند.

توضیحاتی درباره ویژگی های کره کاکائو

همانگونه که می‌دانید کاکائو محصولی است که بیشتر در آمریکای مرکزی و جنوبی کشت می‌شود و از طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا برخوردار است کاکائو علاوه بر اینکه خواستید یک نوع محصول خوراکی محسوب می‌شود در محصولات زیبایی نیز استفاده می‌شود از ویژگی های شگفت انگیز دانه کاکائو داشتن این دانه از انواع آنتی اکسیدان هاست که بسیار برای بدن ضروری و مهم است این آنتی اکسیدان ها برای مقابله با بسیاری از بیماریها و همچنین بالا بردن ایمنی بدن بسیار مفید هستند از جمله خواص دیگر دانه کاکائو کاهش التهابات اندام های مختلف بدن به ویژه قلب می باشد هرچند که این دانه ها دارای چربی اشباع می باشند ولی برای سلامت قلب بسیار مفید هستند. قیمت کره کاکائو کره کاکائو خام دارای خواص بسیار زیادی می باشد و افراد بسیار زیادی به دنبال خرید این محصول هستند این محصول در دمای بالا نمی بندد و از چربی های بسیار سالم و طبیعی تشکیل شده است کره کاکائو باعث جلوگیری از خشکی پوست میشود و یک مرطوب کننده عالی برای پوست به حساب می‌آید این کره با عملکرد آبرسانی به پوست عمل میکند کره کاکائو برای پوست های خشک و ترک خورده بسیار مفید می باشد زیرا این پوست ها کره کاکائو را جذب کرده و باعث می شود که پوست برای ساعت‌های طولانی مرطوب بماند برای به دست آوردن قیمت کره کاکائو می توانید از طریق اینترنت از سایت تجاری ما و یا اینکه از طریق تماس تلفنی با مشاورین مرکز قیمت کره کاکائو عصر را به دست آورید. خرید کره کاکائو کره کاکائو یکی از محصولاتی است که به تازگی وارد بازار ایران شده است و روز به روز بر طرفداران این محصول افزوده می شود برای خرید این محصول با خاصیت می توانید به فروشگاه های معتبر سراسر کشور مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید و یا بهترین که برای اطمینان از خرید کره خالص و طبیعی و اصل کافیست از طریق تماس تلفنی با مشاورین این مجموعه تماس گرفته و کره عکس را با بهترین قیمت و کیفیت سفارش دهید.

روش های خرید کره کاکائو در بازار

روش های خرید کره کاکائو در بازار دانه درخت کاکائو حاوی چربی وروغنی می باشدکه به کره کاکائو معروف است.. نقطه ذوب این گیاه34تا38درجه سانتی گراد می باشد وبه همین دلیل شکلات هایی که باکره کاکائو تولید می شود، به سرعت در هان آب می‌شود. میزان روغن اشباع شده درکره کاکائو 40تا60درصد است از این نظر، یک روغن سالم وارگانیک برای بدن می باشدکه باعث کلسترول خون نمی شود. کره کاکائو دارای عطروبوی کاکائو است ومقدار کافین موجوددران برخلاف پودر کاکائو کم است. کره کاکائو، یکی ازمواد اولیه مهم برای تولید انواع شکلات می باشد باید گفت، بخش زیادی از قیمت شکلات، بخاطر کره کاکائو به کار رفته درآن می باشد. کره کاکائو نقطه ذوب پایینی دارد وبه همین دلیل شکلات بلافاصله در هان آب می شود. کره کاکائو علاوه برتولید شکلات، مصارف مهم دیگری می توان به داروسازی اشاره کردکه برای برخی از کپسول هااز کره کاکائو استفاده می کنند. فروشنده کره کاکائو در در جابجایی جهان بخاطر استفاده زیاد گران‌تر می باشد ودرایران بخاطر کشت کم بیشتر به کشور صادرات می کنند. شرکت‌های بازرگانی وارد کننده، کره کاکائو و پودر کاکائو مورد نیاز صنایع وکارخانجاتشکلات سازی استرا وارد کشور می نمایندتامراکزتولیدی که نیاز به این موارد دارند بتوانند آن راخریداری کنندوان رابه صورت مستقیم وغیر مستقیم به عرضه مصرف کنندگان رسانند وبه دست عمده فروشان ومغازه داران ودلالان برسانند.

انواع شکلات فله ای را بشناسید

کره کاکائو در روال زیبایی تأثیر مهمی دارد. کره کاکائو در حوزه های زیبایی و مراقبت های بهداشتی تازه وارد نیست، اخیراً کشف وجود ماده ای شیمیایی در کره کاکائو که پوست را سالم و صاف نگه می دارد حضور کره کاکائو را در محصولات بهداشتی و مراقبت پوست پررنگ تر کرده است. کره کاکائو غنی از مواد مغذی و آنتی اکسیدان های اساسی می باشد و به محافظت پوست در برابر نور آفتاب و جلوگیری از پیری زودرس کمک میکند و همچنین دارای خواص ضد التهابی عالی برای از بین بردن لکه ها و خشکی پوست می باشد. کره کاکائو دارای ویتامین های E ، K، منیزیم ،آهن و مس میباشد که برای کلاژن سازی و رفع تیرگی های پوست مفید می باشد. کره کاکائو چربی اشباع شده است که این چربی سالم است مانند روغن نارگیل و در کنار تمام خواصی که برای پوست دارد خاصیت آبرسانی نیز دارد که پوست را شفاف میکند و منافذ پوست را میبندد. کره کاکائو شیرین عسل جایگزین خوبی برای کرم های اصلاح است زیرا باعث می شود پس از اصلاح پوست صاف و نرمی داشته باشید. شما می توانید کره کاکائو را قبل از اصلاح روی صورت خود ماساژدهید تا از بروز بریدگی و خراش، جلوگیری کند. همچنین اسیدهای چرب و آنتی اکسیدانهای موجود در کره کاکائو میتواند التهاب های پوستی را التیام ببخشد و هرگونه عفونت و اگزما و… را درمان کند.
جایگزین های کره کاکائو کمی سالمتر از کره سنتی کاکائو هستند و تا زمانی که از ماده مناسب استفاده شود، می تواند همان شکلات کره کاکائو طعم و بافت را در شکلات داشته باشد. روغن جایگزین کره کاکائو به جنگل زدایی و از بین رفتن تنوع زیستی کمک می کند. روغن جایگزین کره کاکائو به شکلات اجازه می دهد کمی سریعتر سفت شود. قوام روغن کره کاکائو باعث می شود که آنها به خوبی با لیکور شکلات مخلوط شوند، که برای افزایش عطر و طعم و غنای شکلات استفاده می شود. فواید جایگزین های کره کاکائو این است که ذوب می شوند و به همان اندازه کره خالص کاکائو آزاد می شوند.حمل و نقل آنها نیز بسیار آسان است، به این معنی که به سرعت در یک شکل پایدار متبلور می شوند، از براقیت و ثبات شکوفائی خوبی برخوردار هستند. هر چه در تهیه روغنهای جایگزین کره کاکائو و از جمله روغن cbs از مواد اولیه سالم و مفید استفاده شود کیفیت روغن بیشتر خواهد بود. سرعت خوب تبلور در طی یک فرآیند خنک کننده بدون تعدیل از دیگر فواید روغن کره کاکائو است. تمام خوراکیهای خوشمزه و شیرینی های متنوعی که از روغن جانشین کاکائو به دست می آید طراوت و براق بودن خود را حفظ می کند و عمر آنها زیاد است و زود فاسد نمی شود و از بین نمی رود و این یکی از ویژگیهای مهم و کاربردی روغن کره کاکائو است.

صادرات انواع کره کاکائو به اروپا

صادرات انواع کره کاکائو به اروپا کره کاکائو محصول فراوری شده از دانه های مقوی و پر خاصیت کاکائو است که از قرن ها پیش به منظور مرطوب کننده پوست طبیعی از آن استفاده شده است و این محصول از رایحه ملایم، بافت نرم و فوق العاده آبدار برخوردار است و امروزه به عنوان یکی از بهترین مواد اولیه در تولید محصولات زیبایی تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. از مهمترین فواید مصرف کره کاکائو می توان به موارد زیر اشاره کرد: این محصول دارای مقدار بسیار زیادی آنتی‌ اکسیدان است که می تواند به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان پلی فنل در رژیم غذایی افراد مورد استفاده قرار گیرد. آنتی اکسیدان های موجود در این محصول برای بهبود ایمنی، کاهش التهاب و بهبود سلامت قلب گزینه بسیار خوبی است. کره کاکائو جزو چربی های سالم است که عمدتاً اشباع شده می باشد و برای درمان فشار خون و چربی خون گزینه بسیار خوبی است. کره کاکائو دارای ترکیبات پلی فنول است که می‌ تواند از علائم پیری زودرس جلوگیری نمایند و پوست حساس را درمان می کنند. استفاده کره کاکائو یکی از رایج ترین روش ها برای درمان لب های ترک خورده است. این محصول با روغن های گیاهی مانند وانیل، نارگیل یا روغن نعنا می تواند به عنوان یک پماد لب طعم دار ایجاد نمایند. کره کاکائو نرم کننده است و می‌ تواند یک لایه حفاظتی از هیدراتاسیون به لب اضافه کند. فرآیند صادرات این محصول نیاز به آموزش دارد.

تولید انبوه کره کاکائو صادراتی

در دنیا برندهای زیادی در زمینه شکلات وجود دارد در برخی از این نام ها شرکت هایی در بازار مصرف محصولاتشان پر رنگ تر به چشم می ایند یکی از این بهترین ها شکلات روشن (Roshen) است. این شرکت مشغول به تولید انواع شکلات با بهترین مواد و کره کاکائو خالص میباشد و در تمام قاره ها نمایندگی فروش دارد به عنوان مثال آمریکا و اروپا از خریداران عمده ی محصولات روشن هستند. تولید کره کاکائو در ایران کم بوده و معدود شرکتهایی اقدام به تولید آن میکنند و به دلیل وارد کردن دانه های کاکائو از کشورهای خارجی قیمت کره کاکائو با نرخ ارز وابستگی دارد. بنابراین پاسخگوی نیاز همه شرکتهای شکلات سازی نخواهد بود و نیاز به افزایش تولید و توزیع کره کاکائو در صنعت شکلات داریم.
کره کاکائو بیشتر از آن که مصرف خانگی داشته باشد نیز مصارف دیگری هم دارد که خریداران جنوبی بسیار به دنبال آن هستن مامی توانیم با در تماس بودن با فروشنده های مجازی و سایت ها وفروشگاه های زنجیره ای اینترنتی می‌توانیم به صورت عمده یا تکی سفارش دهیم که آنها بابسته بندی های شیک 5،25،7،8،10،1و….کیلو گرمی رابه مصرف کننده ها عزیز ارائه می دهند. همچنین اگر ما وارد بازار بشویم در لبنیات فروشی ها می توان خریدوالبته درقنادی هابرای درست کردن کیک وشکلات بسیار کاربرد دارد. قیمت کره کاکائو دربازار متغیر می باشد اگر بخواهیم کره کاکائو بگیریم باقیمت های فله به صرفه تر می باشد تا به صورت بسته بندی شده های شیک. کره کاکائو فله قیمت آنهامتغیر می باشد ونسبت به مرغوبیت وکیفیت قیمت آنها متغیر می باشند.

پخش عمده کره کاکائو در بازار

پخش عمده کره کاکائو در بازار مجموعه تجاری ما یکی از از بزرگترین تولید کنندگان و فروش عمده کره کاکائو اصفهان محسوب می شود برای خرید این محصول با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت کافی ست فرم ثبت نام اینترنتی را پر کرده و یا اینکه از طریق تماس تلفنی محصول مورد نظر را سفارش داده تا در کوتاهترین زمان ممکن به دست شما عزیزان برسد.
مراکز خرید و فروشگاه کره کاکائو به عنوان عرضه کننده این محصول در حجم های فله ای و همچنین بسته‌بندی شده بیشترین خدمات را انجام می‌ دهند و تمامی متقاضیان در سراسر کشور می‌ توانند برای خرید این محصول با کیفیت از این طریق اقدام نمایند. برای خرید کره کاکائو فله ای از این مرکز خرید، تنها کافی است با مشاورین ما در این مرکز در تماس باشید تا بهترین محصولات در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال گردد. ما در این مرکز و فروشگاه اینترنتی بهترین انواع کره کاکائو تهران را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهیم. همان طور که اشاره شد این محصول دارای کاربرد های بسیار زیادی است و شما می توانید از تمامی خواص و فواید آن بهره مند شوید.

دیدگاهی در مورد “فروش ویژه کره کاکائو ارزان و به صرفه

  1. عارفه شیخی گفت:

    کره کاکائو محصولی پر کاربرد است که در پخت انواع غذاها کیک ها و شیرینی جات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  2. غلامی گفت:

    سلام وقت شما به خیر
    محصول رو از سایت شما سفارش دادم و ظرف مدت کوتاهی به دستم رسید بسیار سپاسگزارم.

  3. مریم گلکار گفت:

    سلام و خسته نباشید. کره کاکائو واقعا خوشمزه هست و بسیار راضی هستم

  4. زهرا محمدی گفت:

    سلام من قبلا از محصولات تون خرید کردم کره کاکائو خیلی خوش طعم بود و در این بسته بندی مقرون به صرفه بود و ارزان قیمت

  5. تواب گفت:

    مطالب سایت شما بسیار عالی بود. از مجموعه شما محصول رو خرید کردم و از کیفیت و قیمت ارائه شده راضی بودم.

  6. یوسفی گفت:

    سلام. وقتتون بخیر. فقط میتونم بگم که خیلی خیلی عالی بود. این سایت بهترین ها رو با منصفانه ترین قیمت ارائه میده.

  7. زیبا رحیمی گفت:

    من میخوام سفارش بدم ولی اول میخوام از کیفیت آن مطمئن بشم باید چکار کنم؟

    1. admin گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان در خصوص کیفیت محصول لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  8. محمد حسین شیخ گفت:

    سلام و خسته نباشید. چنین کره کاکائو با کیفیت و ارزانی رو ب همه ی کافه ای ها پیشنهاد میکنم

  9. امیری گفت:

    سلام. وقتتون بخیر. سفارش های من رسید. کره کاکائو ها برای قنادی طعم فوق العاده ای به کیک و بيسکوئيت ها میده. خیلی ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *