قهوه, قهوه ساز

خرید شکلات فله ای خارجی به صورت مستقیم

شکلات خارجی را می‌توان به صورت فله ای و به شکل مستقیم از وارد کننده این محصول و فروشنده آن در کشور خریداری کرده و به این ترتیب این شکلات فله را برای بسته بندی و عرضه صادراتی مورد استفاده قرار داد؛ خرید شکلات فله ای خارجی به صورت مستقیم باعث می‌شود که قیمت تمام شده آن بسیار ارزان تر باشد و همین مسئله خود عاملی برای کسب درآمد بیشتر از بسته بندی و فروش عمده انواع مختلف شکلات خارجی است.

خرید شکلات فله ای خارجی به صورت مستقیم

توضیحاتی درباره ویژگی های شکلات تخته ای فله

توضیحاتی درباره ویژگی های شکلات تخته ای فله شکلات تخته ای یکی از محبوب ترین شکلات ها است که دارای مقدار متفاوتی از کاکائو بوده و همین مسئله باعث شده که از تنقلات بسیار پر طرفدار باشد؛ این محصول نه تنها برای ارائه به صورت شیرینی کاربرد دارد بلکه آن را برای تولید محصولات خوراکی مختلف استفاده می شود و باعث ایجاد رنگ متفاوت و طعم بسیار خوشمزه در انواع مختلف خوراکی‌ها می‌شود.

این شکلات همان طور که از نام آن مشخص است شکلی تخته ای دارد و به صورت چهارخانه و شطرنج مانند به فروش می‌رسد همچنین در نوع فله و بسته بندی خاصی برای آن وجود ندارد و از ویژگی‌های این شکلات می‌توان به طعم متفاوت آن اشاره کرد که دارای طیفی از طعم های تلخ و شیرین است و همین باعث شده که یکی از محبوب ترین شیرینی ها باشد که تقریباً همه افراد در هر سن و سالی آن را دوست دارند و مزه آن را می‌پسندند.

رنگ قهوه ای نسبتا تیره این شکلات به خاطر میزان کافئین بالای آن است و حتی یکی از معیارهای دسته بندی این محصول بر اساس مقدار کافئین موجود در آن می باشد به طوری که درصد کافئین در شکلات های تخت تیره رنگ بسیار بالا است و هر چه درصد کافئین کمتر بیاید از تیرگی رنگ این شکلات کاسته می شود.

از ویژگی های دیگر این شکلات می توان به شکل های متفاوت استفاده از آن اشاره کرد که برخی از آنها به صورت روکش بر روی هم قرار می‌گیرند و برخی نیز صرفاً به صورت شکلات خالص مورد استفاده قرار می گیرند و برخی نیز برای تزیین دسر و کیک استفاده می شوند.

این محصول را می توان به همان شکل جامد و پس از رنده کردن نیز به عنوان یک محصول تزیینی به کار برده بنابراین کاربرد این شکلات می تواند بسیار زیاد باشد و شکل هندسی آن نیز بر اساس نوع قالبی که برای تهیه آن به کار رفته است متفاوت است.

این شکلات از پرطرفدار ترین انواع خوراکی‌های شیرین در سراسر جهان است و بویی کاملاً متفاوتی با هر نوع شکلات دیگر دارد و شکلات موزائیکی یکی از رایج ترین انواع این محصول است که به شکلات تخت نیز معروف می باشد؛ رنگ این شکلات اکثرا قهوه ای روشن تا تیره است اما رنگ های دیگر این محصول نیز وجود دارند که دلالت بر نوع ماده غالب افزودنی در این شکلات ها دارد که باعث شه رنگ های متنوع در آن می شود.

از کجا می توان شکلات فله ای مرغوب تهیه کرد

شکلات فله ای مرغوب را باید از جایی تهیه کرد که بتوان از کیفیت این محصول اطمینان حاصل نمود و فروشنده محصول باید معتبر بوده و انواع مختلف این شکلات را با درجه خلوص مختلف در اختیار داشته باشد همچنین این شکلات دارای برند های بسیار مختلفی است که اکثر آنها وارداتی هستند بنابراین برای تهیه ارزان این محصول باید آن را از دست وارد کننده و تامین کننده اصلی آن به دست آورد و به واسطه هایی که در این میان وجود دارند مراجعه نمود.

شکلات فله ای مرغوب و باکیفیت این شکلات استانداردهای مشخص و تعریف شده ای دارد که از نظر میزان کافئین با هم تفاوت دارند و به این ترتیب فروشنده معتبر این محصول نیز همه این استانداردها را در ارائه آن را رعایت کرده است بنابراین آشنایی با چنین فروشنده ای می تواند به خریداران کمک کند تا محصول درجه یک و با کیفیت را تهیه کنند.

برای خرید این شکلات حضور در محل و مکان فروش این محصول برای خریداران لزومی ندارد و آنها می توانند با آشنایی با فروشنده معتبر این محصول نیاز خود را بسیار راحت تامین کنند و به این شکل هزینه های صرف شده برای دستیابی به این محصول به حداقل مقدار ممکن می‌رسد.

آشنایی با این فروشنده برای کارخانه هایی که به شکلات نیاز دارند می‌تواند بسیار مناسب باشد و دسترسی آنها به این محصول بسیار راحت تر خواهد بود چون می توانند بسیار راحت و ارزان به این شکلات دسترسی پیدا کنند همچنین نکته بسیار مهمی که در مورد تهیه شکلات وجود دارد خرید نوع تازه آن است چون شکلات کهنه عملا طعم و کیفیت مناسبی ندارد و با خرید مستقیم از تامین کننده معتبر این محصول می‌توان به این مشکلات دسترسی پیدا کرد.

معرفی انواع شکلات تخته ای درجه یک

معرفی انواع شکلات تخته ای درجه یک انواع بسیار متفاوتی از شکلات تخته ای از نوع درجه یک وجود دارند که می‌توانند در طعم های مختلف شیرین و تلخ نیاز دوستداران این محصول را تامین کنند همچنین این شکلات ها از نظر رنگ نیز می توانند سفید، قهوه ای، سیاه یا به هر رنگ دیگری باشند.

شکل ظاهری این شکلات ها تخته موزائیکی است که یکی از رایج ترین شکل های این محصول می باشد و سه طعم بسیار متداول شکلات تخته ای توت فرنگی، پرتقالی و بلوبری هستند هر چند نمونه‌های شیری و آناناسی ان نیز فراوانند.

نوع خاصی از شکلات وجود دارد که به شکلات تلخ ۹۹ درصد شهرت دارد و یکی از تلخ‌ترین شکلات های تخت می باشد همچنین نوع دیگر این محصول با میزان تلخی کمتر به شکلات تخته ای تلخ معروف است که میزان کاکائوی موجود در آن کمتر است.

این شکلات مخصوص در طعم های مختلف آن می تواند کاربرد متفاوتی داشته باشد و از آن به عنوان روکش در بسیاری از خوراکی ها استفاده می شود و می تواند در تغییر رنگ و بوی این خوراکی ها روکش دار بسیار تاثیر گذار باشد همچنین انواع مختلف این شکلات دارای میزان متفاوتی از مواد افزودنی هستند و اگر درصد مواد افزودنی بیشتر شود درجه خلوص این شکلات کاهش می‌یابد و از قیمت آنها نیز به کاسته خواهد شد به همین دلیل گرانترین شکلات تخت درجه خلوص ۹۹ درصد به بالا دارد.

این شکلات به دلیل شکل ظاهری که دارد به این نام معروف است اما طعم آن می‌تواند باعث تفاوت در این شکلات ها شود به طوری که طعم های کاملاً متضاد یعنی تلخ و شیرین در این شکلات وجود دارند و این باعث می شود که این محصول در نمونه های مختلف با هم تفاوت داشته باشد و به این شکل جوابگوی نیاز انواع سلیقه ها گردد.

مقایسه شکلات تافی با تخته ای

بین شکلات تافی با شکلات تخته ای دیگر تفاوت بسیار زیادی وجود دارد چون شکلات تافی در واقع محصولی است که از شکر به دست آمده و از کاراملیزه کردن و مخلوط کردن آن با ملاس به همراه مقداری آرد خمیر به دست می آید که در دمای مشخص تحت حرارت قرار گرفته و گاهی همراه با کشمش و گردو به تافی تبدیل می‌شود بنابراین بین اجزای تشکیل دهنده شکلات تخته ای و تافی تفاوت می‌تواند بسیار زیاد باشد.

مواد مورد استفاده برای این دو با هم دارای تفاوت است به طوری که در شکلات تخت از پودر کاکائو استفاده می شود و کاکائو خود نوعی میوه و دانه است در حالی که شکر ترکیبی به دست آمده از چغندر قند و نیشکر می باشد از طرف دیگر از نظر مزه بین شکلات تخته ای شیرین و تافی تشابه وجود دارد اما عطر و بوی خاصی که در شکلات تخته ای وجود دارد به هیچ وجه در تافی احساس نمی شود.

نوع کاربرد این دو هر با همدیگر بسیار شبیه است به این معنی که هم تافی و هم شکلات تخته ای را می‌توان ذوب کرد و از آنها به عنوان پوشش کیک و شیرینی استفاده نمود اما آنچه که در نهایت به دست می‌آید و ایجاد می‌شود در واقع محصولاتی متفاوت هستند که هم از نظر ارزش اقتصادی و هم از نظر کیفیت با هم متفاوتند.

تافی برای تولید محصولات ارزان‌قیمت به کار می‌رود اما شکلات متفاوت بوده و برای محصولات گران تر مورد استفاده قرار می گیرد همچنین فرآیند تولید این دو با هم می‌تواند متفاوت باشد به طوری که برای تولید تافی باید حرارت زیادی اعمال شود در حالی که این در مورد شکلات تخته ای صدق نمی‌کند و حرارت های بالا می‌تواند باعث تغییرات زیادی در طعم و رنگ این محصول شود بنابراین روش تولید این دو با هم تفاوت‌های زیادی دارد.

صادرات عمده شکلات فله ای خارجی در ایران

صادرات عمده شکلات فله ای خارجی در ایران شکلات فله ای خارجی در ایران در اصل محصول وارداتی است به این معنی که شکلات به صورت فله ای وارد کشور شده و به محصولات متفاوت دیگر تبدیل می شود و این محصولات به کشورهای دیگر صادر می‌شوند و صادرات این شکلات به شکل محصولات دیگر در واقع نوعی ایجاد ارزش افزوده در شکلات فله ای می باشد که درآمد حاصل از آن نیز قابل توجه است.

نوع فله ای این محصول قیمت پایینی دارد و وقتی به صورت خوراکی های گوناگون درآید ارزش افزوده بیشتری پیدا می‌کند و به این شکل است که این محصول وارداتی را می توان به راحتی به بازارهای دیگر نیز صادر کرد و صفر تا صد صادرات این شکلات بسیار راحت بوده و می تواند درآمد بسیار خوبی را برای این محصول ایجاد کند.

این محصول در انواع خامه ای یا ترش و گردویی بازار فروش بسیار مناسبی در کشورهای همسایه دارد و به خصوص تولید محصولات فرآوری شده از این شکلات در کشور ما به فراوانی انجام می شود و کارخانه ها و تولید کننده های زیادی در این زمینه فعالیت دارند که می‌توانند محصولاتی بسیار خوشمزه را تولید کنند و به بازارهایی همچون عراق و افغانستان و کشورهای همسایه شمالی صادر نمایند که بدون شک صادراتی بسیار پررونق و پردرآمد را می توان با این محصول انتظار داشت.

از جمله نکاتی که در صادرات این شکلات اهمیت بسیار زیادی دارد نوع بسته بندی است که برای این محصول باید در نظر گرفته شود و این شکلات از دسته شکلات های گران قیمت است و بسته‌بندی می‌تواند بر فروش آن بسیار تاثیرگذار باشد بنابراین باید از بهترین نوع بسته بندی برای این محصول استفاده شود تا به راحتی در بازارهای مختلف به فروش برسد.

توزیع عمده شکلات فله ای خارجی در تمام نقاط کشور

شبکه توزیع مناسبی برای عرضه شکلات فله ای خارجی در تمام نقاط کشور وجود دارد که می تواند این محصول را به صورت عمده به خریداران ارائه کند؛ این شبکه توزیع قادر است در کمترین زمان هر نوع نیاز به این محصول را تامین کند.

برای خریدارانی که اکثرا کارخانه تولیدی مواد خوراکی هستند می توانند از این توزیع به شکل عمودی استفاده کرد و آسان و ارزان این شکلات را برای خود تهیه کنند و آن را به دست آورند؛ توزیع محصول در کمترین زمان انجام می‌شود و این به خریداران عمده کمک خواهد کرد تا سریعتر به محصول مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

بسته‌بندی‌های بسیار مناسبی برای توزیع این محصول در نظر گرفته شده است که به خریدار کمک خواهد کرد تا سریعتر به آن دسترسی پیدا کنند و برای کسانی که قصد خرید این محصول را دارند شبکه توزیع محدودیتی قرار نداده و هر میزان از نیاز آنها را به خوبی و با کمترین قیمت ممکن برآورده سازد.

توزیع این محصول همچنین با نرخ مناسبی است و علاوه بر این که قیمت شکلات برای خریداران عمده پایین در نظر گرفته خواهد شد هزینه ارسال نیز بسیار مناسب است و این کمک می‌کند تا تمام خریداران کمترین میزان هزینه را برای دستیابی به این محصول پرداخت کنند.

مرکز فروش بهترین شکلات فله ای خارجی

مرکز فروش بهترین شکلات فله ای خارجی بهترین شکلات فله ای خارجی را می توانید از مرکز فروش این محصول بسیار ارزان تر از واسطه ها خریداری کنید و این مرکز می تواند نیاز شما را به بهترین این محصول بسیار در کمترین زمان ممکن است تامین کند؛ خریداران و صادرکنندگان هم می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند و از نزدیک انواع مختلف این شکلات فله ای را مشاهده و خریداری نمایند.

این مرکز برای همه مشتریان شرایط مناسب برای خرید اینترنتی را فراهم ساخته و به آنها کمک می‌کند تا بتوانند از این مرکز نیاز خود را بسیار ارزان به دست آورند و به این شکل بهترین این محصول را برای خود تهیه کنند همچنین این مرکز فروش خریدها و سفارش های مقدار بالا را به راحتی می تواند تامین نماید.

این مرکز می‌تواند به صورت کاملا تازه و با تضمین بسته بندی بهداشتی شکلات فله ای را در اختیار خریداران قرار دهد و از نظر قیمت تمام شده محصول نیز نسبت به هر مرکز دیگری در کشور می تواند آن را ارزان تر به مشتریان تحویل دهد و در حجم های یک کیلویی یا بیشتر نیاز آنها را تامین کند.

دیدگاهی در مورد “خرید شکلات فله ای خارجی به صورت مستقیم

  1. زهرا محمدی گفت:

    سلام
    شکلات تخته ای ها از نظر کیفیت متفاوت هستند ولی شکلات فله ای خارجی هم گزینه ی خوبی برای مصرف است.

  2. حمیدی گفت:

    سلام. وقتتون بخیر. من چطور میتونم قبل از خرید انواع شکلات ها رو ببینم؟

    1. admin گفت:

      سلام دوست عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

  3. امیر حبیبی گفت:

    من از شما شکلات خریدم خیلی عالی بود فکرش نمیکردم خرید اینترنتی انقد با کیفیت در بیاد ممنونم از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *