کره کاکائو

قیمت خرید کره کاکائو خالص صادراتی

قیمت خرید کره کاکائو خالص صادراتی را عوامل مختلفی تعیین می کند. از عوامل تعیین کننده در قیمت گذاری کره کاکائو درجه ی یک را می توان به نرخ اولیه مواد اصلی در تشکیل کره کاکائو اشاره کرد. از مواد اساسی در تهیه کره کاکائو، دانه های آن می باشد؛ نوسانات آب و هوایی اگر بر روند تولید و برداشت دانه های کاکائو تاثیر منفی بگذارند، این امر به صورت کاملا مستقیم بر روی قیمت تمام شده ی کره کاکائو ی اعلا، تأثیر منفی خواهد گذشت.

قیمت خرید کره کاکائو خالص صادراتی

دسته بندی انواع کره کاکائو بر اساس طعم

دسته بندی انواع کره کاکائو بر اساس طعم کره ی کاکائو معمولا به دو دسته ی بدون بو و با بو تقسیم می شود که افراد بر اساس سلیقه و یا طبع خود به یکی از این دو دسته و یا هر دو نوع، تمایل نشان می دهند. همان طور که می دانید کره ی کاکائو از انواع کره های گیاهی بوده که از نوع دیگر کره ها کمی گران و کمیاب تر می باشد همچنین دارای لطافت بسیار خاصی است که این خاصیت آن را به پایه ی اصلی در صنعت شکلات سازی تبدیل می کند.

البته هر دو نوع این کره ی گیاهی در ترکیبات اصلی سازنده اش با هم تفاوتی ندارند و هر دو از نظر طعم، یکسان هستند و در واقع طعم دلنشینی دارند. این محصولات هم به صورت جدا خورده می شود و هم در صنعت شکلات سازی از آن استفاده شده است. شیرین عسل یکی از انواع این شکلات ها می باشد که هم در داخل ایران پر طرفدار و مشهور بوده و هم آوازه ی آن به خارج از مرزهای ایران رسیده است. در حقیقت با گذشتن از مراحل صادرات، هم اکنون یک کالای صادراتی خوش مزه و خوش طعم به حساب می آید.

پارامتر های تاثیر گذار بر قیمت کره کاکائو در بازار

با مراجعه به بازار و خرید کره کاکائو، حتما با قیمت بالای آن در مقایسه با دیگر کره ها مواجه شده اید و از خود پرسیده اید که جه عواملی و یا چه پارمتر هایی بر قیمت کره کاکائو تأثیر می گذارد، در ادامه ی این مطلب ما برای شما عزیزان چند مورد از پارامتر هایی که بر قیمت تمام شده ی کره ی کاکائو تأثیر می گذارد را عنوان می کنیم.

  1. اولین نکته در مورد قیمت کره کاکائو این است که چون درخت کاکائو بومی کشورمان نیست، یک محصول کاملا وارداتی می باشد. بنابر این، اصل مهم برای همگان کاملا روشن است که نوسانات ارزی به صورت کاملا مستقیم بر قیمت این کالا تأثیر می گذارد. البته بسیاری از شرکت های ایرانی فعال در این زمینه با واردات این دانه ها، تهیه و تولید کره کاکائو در شرکت‌ های خودشان یا تهیه و تولید شکلات، اقدام به صادرات این کالا، یعنی شکلات و یا کره کاکائو می کنند؛ اما به طور کلی این کالا یعنی دانه های کاکائو وارداتی است.
  2. نکته ی بعدی که بسیار در قیمت کره ی کاکائو تأثیر می گذارد، نیاز بازار های جهانی و یا حتی داخلی، بر قیمت تمام شده ی این محصول خوش مزه می باشد. بدیهی است که هر چقدر نیاز جامعه ی جهانی و یا بازار جهانی به این کالا بیشتر باشد، قیمت این کالا با افزایش رو به رو خواهد شد؛ هرچه بازار تقاضای خرید کمتری داشته باشد، قیمت کره ی کاکائو با کاهش رو به رو می شود. در صورتی که نیاز بازار متعادل باشد، قیمت این کالا نیز متعادل خواهد بود.
  3. اصل دیگر در تعیین قیمت کره ی کاکائو، میزان تولید این کره می باشد که اگر هم چون هر محصول دیگری کمتر تولید شود، به دلیل کمیاب شده آن با افزایش روز افزون قیمت، مواجه خواهد شد. این امر به خصوص در زمانی اتفاق می افتد که به دلایل جوی با کاهش برداشت دانه های کاکائو مواجه می شویم.
  4. از عوامل دیگر ،هزینه های مربوط به خرید این دانه ها از کشاورزان، انبار داری و هزینه‌ های کارگران می باشد که در این میان، هزینه های اصطحلاک ابزارآلات و دستگاه های مختلف نیز حائز اهمیت ویژه می باشد.
  5. نوع و چگونگی بسته بندی کره ی کاکائو نیز در امر قیمت گذاری بسیار مورد توجه قرار گرفته است. طبیعتا و منطقا اگر بسته بندی از نوع خاص و شکیلی باشد، قیمت نیز متناسب با آن افزایش می یابد.
  6. هرچه کره ی کاکائو از دانه های مرغوب تر آن تهیه شده و در روند تولید آن استاندارد های حداکثری رعایت شده باشد همچنین هیچ گونه مواد افزودنی دیگری که منجر به ناخالص بودن آن شود، نداشته باشد، قیمت آن نیز قاعدتا باید بیشتر محاسبه شود زیرا که خالص تر و مرغوب تر است.
  7. مورد دیگر درباره ارزش قیمتی کره کاکائو، مقدار و کمیت آن است، بدیهی است که هرچه مقدار بیشتری نیاز داشته باشیم متناسب با وزن محصول، قیمت آن نیز افزایش می یابد.
  8. شیوه ی خرید نیز بر قیمت تمام شده ی کره ی کاکائو ی خالص و با کیفیت تأثیر دارد، به این صورت که اگر شما از تولید کننده ی مستقیم، کره ی کاکائو را خریداری کنید ارزان تر می توانید آن را در دسترس داشه باشیم، زیرا سود دلال و یا واسطه در این بین حذف می گردد. خرید عمده و خرده نیز بر قیمت آن بسیار تأثیر گذار است؛ در تهیه عمده این محصول چون شما به صورت یک جا خرید می کنید، معمولا قیمت ارزان تر می گردد.

استاندارد های لازم در ترکیبات کره کاکائو مرغوب

استاندارد های لازم در ترکیبات کره کاکائو مرغوب برای این که به این نکته پی ببریم که استاندارد های لازم در ترکیبات کره ی کاکائو ی مرغوب و خالص چه موارد و یا چیز هایی هستند، بسیار ضروری و پر اهمیت است که با روند و یا مراحل تهیه و تولید کره ی کاکائو آشنا شویم، بنابراین در ادامه با مراحل تهیه و تولید کره کاکائو همراه ما باشید:

همان طور که قطعا می دانید، کاکائو یک درختی است که دارای دانه های ریزی می باشد. برای تهیه ی این کره ی خوشمزه، ابتدا باید میوه های این درخت را در فصل مناسب برداشت کرد. به این منظور، کشاورزان بومی این میوه های مخروطی شکل را با ابزاری می چینند، بعد از این غلاف مخروطی را با ضربه می شکنند و دانه های قهوه ای رنگ را جدا می کنند همچنین در سینی های مخصوص و بزرگی پخش کرده تا در برابر آفتاب، کاملا خشک شود و رطوبت اضافه ی آن کم و کم تر گردد.

این عمل، یعنی خشک کردن در هوای آزاد و یا زیر نور آفتاب، بسته به شرایط جوی و دمای محیط ممکن است چند روز طول بکشد تا استاندارد لازم را برای طی مراحل بعدی داشته باشد. در این مرحله باید هر از گاهی دانه های کاکائو را به هم زد تا در اثر رطوبت کپک نزند و به صورت کامل یعنی در همه‌ ی سطوح خشک گردد. پس از این که از خشک شدن آن در هوای آزاد مطمئن شدند، وارد مرحله بعد می شوند.

در این مرحله کارگاه های تولید کره کاکائو ی اعلا و خالص، این دانه های کاکائو را کاملا برشته می کنند؛ این عمل هم مانند برشته کردن آجیل های دیگر می باشد و باید در دستگاه برشته کن قرار داده شود و حرارت نیز حتما تنظیم گردد تا هم همه جا بطور یکسان برشته شود و هم دانه ها دچار سوختگی نشوند تا ترکیبات آن کاملا حفظ شود. بعد از این مرحله، دانه های کاکائو ی برشته و یا تفت داده شده را درون دستگاه خرد کن قرار می دهند تا کاملا خرد و پودر شود و تحت فشار قرار گیرد.

این مرحله میکس و فشار تا زمانی ادامه پیدا می کند که پودر به شکل کره و روان در آید، زمانی که به این صورت شد کره ی کاکائو تشکیل شده که دارای ترکیبات استاندارد است زیرا که هیچ گونه افزودنی دیگری ندارد و به آن چیزی اضافه نشده است. همان طور که در بالا گفته شده است، اگر موارد تفت دادن و یا خشک شدن کاکائو به خوبی و درستی صورت بگیرد، ترکیبات استاندارد کره کاکائویی که تولید شده است به خوبی حفظ می گردد.

از کجا می توان کره کاکائو اصل تهیه کرد

کره کاکائو ی اعلا و اصل، بسیار پرخاصیت و مفیدمی باشد. به نحوی که اگر بتوانید کره ی اصل و درجه ی یک کاکائو را بخرید و آن را مصرف کنید، خودتان متوجه ی کیفیت بالای آن خواهید شد. اما همواره در مورد هر کالایی تهیه ی جنس یا کالای اصل بسیار مهم است، این موضوع، یعنی تهیه ی کره ی کاکائویی که مرغوب و خالص باشد، مسئله ی بسیار حائز اهمیتی می باشد. بنابراین باید نسبت به تهیه و تامین این کره ی خوش مزه و خوش طعم بسیار حساس باشید و فریب افراد سود جو را نخورید.

اما مسئله ی مهم این است که این کره ی خاص را از چه کسی و کجا تهیه کنیم تا نسبت به خالص بودن آن مطمئن باشیم؟

اولین توصیه ی ما این است که کره ی کاکائو ی خالص را به صورت مستقیم تهیه کنید، ممکن است که برای شما این سوال پیش بیاید که چطور این نوع از کره را که بومی منطقه ی ما نیست به صورت مستقیم تهیه کنید، خوشبختانه شرکت هایی که در کشورمان ایران وجود دارند، این کار را برای شما آسان کرده است؛ با واردات آن از مبدأ اصلی، اقدام به توزیع و پخش آن به صورت بدون واسطه و شخص ثالث کرده اند.

شما خریداران و تجار گرامی می توانید به صورت مستقیم از این شرکت ایرانی خرید کنید همچنین از کیفیت و کمیت آن مطمئن باشید زیرا که این شرکت ایرانی در شیراز واقع شده است و تمام استاندارد های لازم را در این حوزه دارا بوده که به آن کاملا پایبند می باشد.

بهترین تولید کننده کره کاکائو خالص

بهترین تولید کننده کره کاکائو خالص برای تهیه و سفارش کره ی کاکائو ی خالص، باید دقت های لازم را مبزول داشت. به این منظور باید از بهترین تولید کننده، کره کاکائو خالص را تهیه کرد. اما بهترین تولیدکننده این محصول خالص، چه نکاتی را در تهیه آن رعایت می کند که باعث می شود به عنوان بهترین و برترین تولید کننده کره کاکائویی شناخته شود. معمولا تهیه کنندگان کره کاکائو مرغوب و خالص، حتما باید از دانه های سالم برای گرفتن کره کاکائوی درجه ی یک استفاده کنند. تا محصولی را که در اختیار بازار و خریدکنند گان قرار می دهند کاملا خوش طعم و مقوی باشد.

علاوه بر این در تهیه ی کره کاکائو توسط تولید کنندگان مطرح و معتبر، هیچ گونه نا خالصی و استفاده از مواد دیگر نیز وجود ندارد زیرا این تولید کنندگان به خوبی می دانند که استفاده از مواد کاملا مرغوب و عدم استفاده از مواد دیگر هم چون افزودنی های مجاز و غیر مجاز، تا چه میزان باعث نا خالصی و عدم کیفیت بالای محصول تولیدی خواهد شد.

هم چنین بهترین تولید کننده کره کاکائو ی درجه ی یک به خوبی می داند که باید از دانه های کاکائویی استفاده کنند که به تازگی برداشت شده باشند و به بیان بهتر، دانه های کاکائویی که مدت زیادی از برداشت آن گذشته است، برای کره گیری اصلا مناسب نمی باشند. بنابر موارد گفته شده بهترین و معتبرترین تهیه کننده کره کاکائو با تولید عمده کاکائو، آماده ارائه ی خدمات پخش و فروش می باشد.

توزیع بدون واسطه کره کاکائو خالص

توزیع بدون واسطه کره کاکائو خالص، برای همه ی شما عزیزان خریدار آماده شده است و شما عزیزان می توانید به سادگی اقدام به تامین و تهیه ی این خوراکی خوش طعم کنید. همانطور که به طور قطع و یقین می دانید، کاکائو درخت بومی کشور عزیزمان ایران نمی باشد و بسیار گران قیمت بوده است. تهیه ی کره کاکائو بدون واسطه یک امتیاز ویژه و خاص به شمار می رود زیرا که از هزینه هایی که با وجود واسطه و شخص ثالث به بار می آمد جلوگیری می شود و خریداران محترم نیز می توانند به نازل ترین قیمت اقدام به خرید و سفارش کره کاکائو کنند.

نرخ کره کاکائو خالص عمده ای

نرخ کره کاکائو خالص عمده ای نرخ کره کاکائو خالص عمده ای با نرخ کره ی کاکائو به صورت خرده فروشی، تفاوت فاحش و معنا داری دارد زیرا که در خرید و فروش عمده، بسیاری از هزینه ها به صورت نا خود آگاه کاسته می شود که هزینه ی انبار داری یکی از این هزینه ها است. با فروش عمده و کلی کره کاکائوی مرغوب و خالص، نیاز به انبار طولانی مدت کالا نیست.

علاوه بر این ها در خرید عمده و کلان این کالای خوشمزه و دوست داشتنی، نیاز به بسته بندی های خرد و کوچک نیست که این امر، منجر به صرف در هزینه ی بسته بندی می شود که همه ی عوامل در نهایت باعث می شود که نرخ قیمت کره کاکائو خالص به شیوه ی خرید عمده نازل تر شود. پیشنهاد ما به شما در تهیه این محصول، خرید آنلاین می باشد.

دیدگاهی در مورد “قیمت خرید کره کاکائو خالص صادراتی

  1. مریم گلکار گفت:

    سلام و خسته نباشید. من همیشه کره کاکائو برای شیرینی پزی از سایت شما خریداری میکنم. ولی کیفیت اینسری تون خوب نبود

  2. زهرا محمدی گفت:

    سلاو وقت بخیر برای من یک مسئله ی مهم این است که کره ی خاص و با کیفیت را از چه کسی و کجا تهیه کنم تا نسبت به خالص بودن آن مطمئن باشم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *