شکلات

مرکز خرید عمده شکلات خارجی به قیمت پایین

بازار خرید عمده شکلات خارجی به قیمت پایین همیشه از بازار گرمی برخوردار می باشد چون بدون واسطه مرغوب ترین شکلات را در اختیار مشتریان می گذارد و این می تواند هر خریداری را مجذوب نماید. شکلات یکی از شیرینی های محبوب و خوشمزه می باشد که به دلیل مزه و طعمی که دارد علاقمندان آن روز به روز در حال افزایش می باشند چون حس خوبی را در شما ایجاد می کند و برای مغز و قلب مفید است.

مرکز خرید عمده شکلات خارجی به قیمت پایین

صفر تا صد مراحل صادرات شکلات تخته ای کیلویی

صفر تا صد مراحل صادرات شکلات تخته ای کیلویی مراحل صادرات شکلات تخته ای کیلویی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • در مرحله نخست ابتدا اطلاعات کافی در مورد بازار کشور مورد نظر که محصول به آن صادر می شود باید کسب گردد که می توان به میزان در آمد مصرف کنندگان، نوع علایق، حجم محصول مورد نیاز و…. اشاره کرد.
  • در مرحله دوم باید تبلیغات و بازار یابی بین المللی در کشور مورد نظر انجام شود.
  • در مرحله سوم باید کاملا مطابق با نیاز مصرف کنندگان نهایی محصول با قیمت مناسبی روانه بازار خارجی مورد نظر شود.

صادرات شکلات در انواع مختلفی انجام می شود که می توان به شکلات ساده، شکلات شیر، شکلات روکش، شکلات تیره تلخ، شکلات روکش شیری و شکلات های بدون قند اشاره کرد؛ شکلات ساده یا شکلات تیره، بدون شیر می باشد و در تهیه آن از شکر، کاکائو، طعم وانیل، لسیتین و کره کاکائو استفاده می کنند. این شکلات حداقل 30 درصد مواد جامد خشک کاکائو دارد و بهترین شکلات تیره باید بین 60 تا 70 درصد کاکائوی جامد داشته باشد.

شکلات شیر تمام مواد اولیه ایی که در تهیه شکلات تیره استفاده می شود را دارد علاوه بر این دارای پودر شیر خام و چربی کره می باشد. شکلات روکش یا Couverture دارای حداقل 5.2 درصد مواد جامد کاکائو خشک بدون چربی و حداقل 31 درصد کره کاکائو است و نوعی شکلات شیری یا شکلات ساده می باشد . شکلات شیری باید حداقل 31 درصد چربی کل داشته باشد و شکلات ساده باید حداقل 31 درصد کرکره کاکائو داشته باشد.

شکلات تیره تلخ خواص آنتی اکسیدانی بیشتری نسبت به شکلات شیری دارد به همین دلیل کیفیت ماندگاری شکلات های سفید کمتر می باشد و برای بسته بندی شکلات شیری یا سفید باید از پوشش های کدر استفاده شود تا نور از آن عبور نکند. شکلات تلخ دارای فلاونوئید می باشد و طبق استاندارد ملی ایران باید دارای حداقل 22 درصد کره کاکائو و 18 درصد کاکائو باشد.

شکلات تلخ خواص فراوانی دارد به عنوان نمونه فشار خون بالا را تنظیم می کند، کلسترول بد خون را کاهش می دهد و جریان خون در سرخرگ ها را بالا می برد و دارای منیزیم، کلسیم و آندروفین است. شکلات سفید هیچ ماده رنگی ندارد و ظاهر آن سفید رنگ می باشد و دارای 55 درصد میزان ساکارز، حداقل 5.3 درصد چربی شیر، حداقل 14 درصد مواد جامد شیر و حداقل 20 درصد کره کاکائو است.

شکلات روکش شیری چربی آن حداقل 31 درصد می باشد، شکلات بدون قند فاقد قند لاکتوز، فروکتوز ک گلوکز می باشد که این می تواند از بسیاری بیماری ها مانند سنگ های صفراوی کلیه، دیابت، بیماری های قلبی و عروق کرونر و انواع سرطان ها جلوگیری کند‌‌.

شکلات تلخ در دو نوع شکلات نیمه شیرین و شکلات تلخ و شیرین تولید می شود؛ شکلات نیمه شیرین دارای درصد مواد قندی بیشتری می باشد به همین دلیل طعم آن کمی شیرین است و دارای 30 درصد قند می باشد در صورتی که شکلات تلخ 5 تا 10 درصد قند دارد و بیشتر از شکلات شیرین شکر ندارد چون همیشه کمتر از 50 درصد قند آن می باشد.

قند شکلات شیرین بیش از 50 درصد می باشد، شکلات های تلخ میزان کاکائو آن ها بیشتر از انواع نیمه شیرین می باشد شکلات شیرین علاوه بر شکر و دانه های کاکائو دارای وانیل، کره کاکائو و یک امولسیون کننده برای طعم دهی آن می باشد. تعادل مناسب بین شکلات و شیرینی در شکلات نیمه شیرین باعث شده این شکلات خاص شود و در تهیه انواع دسر ها از آن استفاده گردد.

شکلات تلخ و شیرین نسبت به شکلات نیمه شیرین قند کمتری دارد و 35 درصد پودر کاکائو در شکلات نیمه شیرین وجود دارد و حداقل 50 درصد کاکائو در شکلات تلخ و شیرین موجود می باشد، از شکلات تلخ و شیرین و شکلات تلخ در بسیاری از کشور ها به جای یکدیگر استفاده می کنند به عنوان نمونه شکلات تلخ و شیرین در اروپا به عنوان شکلات تلخ شناخته می شود چون رنگی تیره دارد و به جای یکدیگر هم می توانید در آشپزی از آن ها استفاده نمایید به عنوان نمونه به جای شکلات نیمه شیرین می توانید در تهیه دسر از شکلات تلخ و شیرین استفاده کنید و برای متعادل کردن آن می توانید به آن شکر اضافه نمایید‌.

بهترین نوع شکلات خارجی برای صادرات

بهترین نوع شکلات خارجی برای صادرات باید دارای مشخصات زیر باشد:

  • فاقد از قند باشد.
  • شکر کمی داشته باشد‌.
  • کره کاکائو و پودر کاکائو بیشتری داشته باشد.

حال که با ویژگی بهترین شکلات خارجی برای صادرات آشنا شده اید بهتر است در مورد مواد اولیه ایی که در تولید شکلات استفاده می شود اطلاعاتی را کسب کنید که می توان به مواد زیر را نام برد:

  • مایع شکلات: از مواد جامد آسیاب شده ی دانه ای کاکائو و کره کاکائو به دست می آید در واقع دانه های کاکائو پوست کنده آسیاب و کوبیده می شوند.
  • کرکره کاکائو: باعث افزایش مزه و طعم کاکائو می شود و از دانه های گیاه کاکائو به دست می آید.
  • شکر لسیتین: از سویا اغلب به دست می آید و به عنوان امولسیفایر عمل می کند و باعث یک دست شدن و همزدگی مواد مایع شکلات می شود.
  • طعم دهنده و مواد افزودنی مانند وانیل، آجیل و شیر

نکاتی برای انتخاب بهترین شکلات تافی خارجی

نکاتی برای انتخاب بهترین شکلات تافی خارجی برای انتخاب بهترین شکلات تافی خارجی باید به گزینه های زیر توجه کنید:

  • به میزان شکر آن توجه کنید که کم باشد.
  • بهترین شکلات باید کره کاکائو و پودر کاکائو زیادی داشته باشد.
  • برای اطمینان از مرغوبیت محصول به سراغ برند های معتبر بروید.

در هنگام خرید بهترین شکلات توجه کنید که مغذی ترین شکلات، شکلات تلخ می باشد در واقع این نوع شکلات دوستدار قلب می باشد و برای افرادی که فشار خون بالا دارند، بهترین گزینه محسوب می شود کاکائو موجود در این شکلات که بالای 60 درصد است منیع ترکیبات فلاوونوییدی می باشد علاوه بر این شکلات تلخ منبع آنتی اکسیدان می باشد و مصرف آن باعث از بین رفتن رادیکال های آزاد می شود و از انواع بیماری ها جلوگیری می کند‌.

شکلات تافی درجه یک چه ویژگی هایی دارد

شکلات تافی درجه یک باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • طعم عالی داشته باشد.
  • از بهترین مواد اولیه مرغوب تولید شده باشد.
  • میزان قند و شکر کمی داشته باشد.

حال که با ویژگی های شکلات تافی آشنا شده اید باید در مورد نحوه نگهداری شکلات هم اطلاعات لازم را کسب کنید؛ برای نگهداری شکلات باید آن را در مکان سرد بگذارید و به دور از رطوبت زیاد، گرما و در مکانی خشک و خنک از آن ها نگهداری کنید، دمای حدود 18 تا 20 درجه سانتی گراد بهترین دما برای نگهداری شکلات می باشد چون سرمای شدید می تواند طعم و بافت شکلات را تغییر دهد و گرمای زیاد هم باعث آب شدن شکلات می شود.

هنگامی که شکلات در رطوبت کمتر از 55 درصد و در دمای ثابت زیر 21 نگهداری شود امولسیون کره کاکائو و مواد جامد کاکائو برای ماه ها پایدار می ماند ، دور از جریان هوا و نور باید شکلات را نگاه دارید چون بافت و طعم شکلات در مقابل اکسیژن و نور می تواند تغییر کند علی الخصوص شکلات های سفید و شیری که کاکائو کمتری دارند.

ماندگاری شکلات بسته به نوع شکلات و مواد اولیه آن متفاوت می باشد به عنوان نمونه شکلات تا دو سال ماندگاری دارد و ماندگاری شکلات شیری و سفید بین 6 ماه تا 1 سال می باشد.

فروش شکلات خارجی در بازار تهران

فروش شکلات خارجی در بازار تهران فروش شکلات خارجی در بازار تهران به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته است چون عرضه کنندگان می توانند با این روش سریع تر محصول خود را روانه بازار های مصرف کنند، خاصیت های فراوان شکلات باعث شده فروش پر رونقی داشته باشد به عنوان نمونه برای سلامتی قلب مفید است چون به رگ ها و شریان ها کمک می کند تا انعطاف پذیر باشند و این به دلیل فلاونوئیدهای موجود در آن است به طوری که تحقیقات نشان می دهد با مصرف شکلات 29 درصد سکته و 37 درصد حمله قلبی کاهش پیدا می کند.

به بهبود حافظه کمک می کند چون غنی از فلاونول ها می باشد، تاثیر مفیدی برای خلق و خو دارد و باعث شاد شدن و آرام شدن شما می شود چون منبع پلی فنول ها می باشد، شکلات تیره به دلیل فلاونول و استرول های گیاهی که دارد سطح کلسترل را کاهش می دهد، خطر ابتلا به آلزایمر را پایین می آورد دارای فلاونول است به همین دلیل برای کمک به ورزش کردن مناسب می باشد.

دارای مواد مغذی روی، پتاسیم، سلنیوم، آهن، مس و منگنز می باشد به کاهش فشار خون بالا کمک می کند فلانول موجود در آن باعث تولید اندورفین در مغز می شود که این می تواند اختلالات ذهنی و افسردگی را کاهش دهد، از مشکلات بارداری مانند فشار خون بالا جلوگیری می کند و تحقیقات نشان می دهد که شکلات تلخ دارای ترکیبی به نام تئوبرومین می باشد که این ترکیب به شریان ها کمک می کند و قلب را تحریک می نماید.

به متابولیسم بدن کمک می کند و عملکرد انسولین را بالا می برد و این به دلیل فلانویید موجود در آن می باشد، به درمان سرفه کمک می کند چون دارای ترکیبی به نام تئوبرومین است، باعث کاهش اشتها می شود، شکلات اثر مشابه آسپرین را دارد و می تواند از لخته شدن خون جلوگیری کند. باعث بهبود بینایی می شود چون حاوی فلاونول می باشد به کاهش خستگی کمک می کند، موجب کاهش توده و جرم بدن می شود.

شکلات تلخ اثر زیادی روی شادابی و احساس تندرستی دارد و این به دلیل پلی فنول های موجود در آن می باشد، شکلات تلخ دارای سه نوع چربی به نام اسید استیریک، اسید پالمیک و اسید اولئیک است که از میان این ها اسید اولئیک یک چربی منحصر به فرد می باشد که به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند، برای داشتن عملکرد ذهنی بهتر توصیه می شود شکلات تلخ مصرف کنید‌.

خطر ابتلا به سرطان ها را کاهش می دهد و رادیکال های آزاد را خنثی می کند چون خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد، برای دوران بارداری مفید است و استرس را از خانم های باردار دور می کند‌ و همین ها باعث شده اند خرید انواع شکلات اصل مانند شکلات ترش میوه ای، شکلات نارگیلی و… همیشه و در هر شرایطی از بازار گرمی برخوردار باشند.

توزیع مستقیم عمده شکلات خارجی در بازار

توزیع مستقیم و عمده شکلات خارجی در بازار به وفور توسط فعالان مختلفی انجام می شود چون باعث افزایش میزان محصول فروخته شده می گردد و مشتریان می توانند بدون واسطه و با قیمت درب کارخانه محصول را تهیه کنند. فواید شکلات برای پوست باعث شده توزیع پر رونقی داشته باشد به طور مثال در برابر آفتاب سوختگی و سرطان پوست از بدن محافظت می کند و این به دلیل فلاوانولز (Flavanols) موجود در دانه های کاکائو می باشد که باعث شده شکلات خاصیت آنتی اکسیدانی پیدا کند.

شما می توانید مطابق با ذائقه خود طعم شکلات را انتخاب کنید و با خرید و مصرف شکلات از خواص بی نظیری که دارد بهره مند شوید تا همیشه سالم و تندرست بمانید.

عرضه کنندگان شکلات خارجی در بازار

عرضه کنندگان شکلات خارجی در بازار عرضه کنندگان شکلات خارجی در بازار اقدام به عرضه آنلاین محصول با بالاترین مرغوبیت و پایین ترین قیمت کرده اند تا بتوانند به خوبی پاسخگوی نیاز تمام مشتریان سراسر کشور باشند علاوه بر این موارد مصرف شکلات باعث شده عرضه کنندگان آن بتوانند سود خوبی را کسب کنند.

به عنوان نمونه شما می توانید شکلات را ذوب کنید و برای تهیه و تزیین انواع کیک و شیرینی از آن استفاده کنید علاوه بر این برای تزیین انواع بستنی و دسر هم می توانید از شکلات آب شده استفاده نمایید ، شکلات را در طعم های مختلفی می توانید خریداری کنید که می توان به طعم توت فرنگی، آناناسی، خامه ای، کره ای ،بلوبری، پرتقالی، سفید یا شیری اشاره کرد‌.

شکلات در طعم، رنگ و شکل های متنوعی تولید می شود و از مواد غذایی انرژی زا می باشد که علاوه بر طعم فوق العاده ایی که دارد بسیار مغذی می باشد، در انواع نوشیدنی ها در گذشته از شکلات استفاده می کرده اند اما امروزه به دلیل این که شکلات در طعم و انواع مختلفی تولید می شود کاربرد آن افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *