شکلات, شکلات خارجی

قیمت عمده شکلات خارجی فله ای در بهمن ماه 1400

شکلات بدون شک و مطمئنا یکی از بی نظیر ترین و جذاب ترین کشفیات بشر است. طعم خوش و دلچسب شکلات باعث شده تا روزانه میلیارد ها میلیارد از آن مورد استفاده صنایع تجاری و حتی مصارف خانگی قرار بگیرد و همین طعم لذیذ و خاص سبب شده تا کمتر کسی را بتوان پیدا کرد که از طعم شکلات متنفر باشد و یا تا به حال آن را امتحان نکرده باشد. شکلات از هر نوع و طعمی همیشه جذاب بوده است. امروزه صادرات و واردات انواع شکلات سبب شده تا ما با طعم ها و انواع متنوع و گوناگون شکلات بیشتر آشنا شویم. ما نیز امروز اینجا هستیم تا شما را با انواع شکلات و تافی خارجی و نیز قیمت شکلات خارجی فله ای بیشتر آشنا کنیم.

قیمت عمده شکلات خارجی فله ای در بهمن ماه 1400

خوش طعم ترین نوع شکلات تخته ای قنادی در ایران

خوش طعم ترین نوع شکلات تخته ای قنادی در ایران

با پیشرفت تکنولوژی در زمینه صنایع تولیدی مواد خوراکی امروزه ما انواع متفاوت شکلات با شکل ها و طعم های متفاوت روبرو هستیم که امتحان هر کدام از آن ها تجربه یک طعم جذاب و به یاد ماندنی را برای ما به ارمغان خواهد آورد. شکلات با هر طعم و مزه چه پرتقالی و چه تلخ طرفداران به خصوص خود را دارد.

امروزه استفاده از شکلات ها در صنایع غذایی و شیرینی پزی به طور چشم گیری افزایش پیدا کرده است چرا که طعم های گوناگونی از شکلات وجود دارد. شکلات ها علاوه بر طعم های گوناگون در شکل ها و بسته بندی های متفاوتی تهیه می شوند که یکی از انواع پر فروش تر و البته آشنا تر، شکلات های تخته ای هستند. شکلات های تخته ای در انواع متفاوت جهت مصارف خانگی و یا قنادی تهیه می شوند و به بازار عرضه می گردند. این بسته بندی ها دارای وزن های متفاوت هستند و همچنین از نظر کیفیت نیز تفاوت هایی با یک دیگر دارند.

اما کدام نوع شکلات تخته ای بهترین و جذاب ترین طعم را دارد؟ بدون شک هر شیرینی پز مهار و قناد با مهارت و با تجربه می داند که بهترین نوع شکلات در قنادی و شیرینی پزی شکلات های تخته ای تلخ و یا شیری هستند. این شکلات ها دارای خلوص متفاوتی هستند که هر کدام با توجه به خلوص خود، شیرینی و یا تلخی نسبی دارند که در تهیه انواع بیسکوییت و شیرینی و کیک و حتی بستنی کاربرد خاصی دارند و طعم بی نظیر و منحصر به فردی نیز ایجاد می کنند.

بنابراین اگر قصد خرید شکلات برای استفاده در امور قنادی و شیرینی پزی دارید، شکلات های تخته ای شیرینی و یا تلخ بهترین نوع هستند و طعم آن ها نسبت به سایر طعم ها طرفداران بیشتری داشته و سبب می شود تا محصول نهایی مزه دلچسب و کم نظیری داشته باشد. اگر تمایل به خرید شکلات تخته ای دارید، ما بهترین انواع خارجی و داخلی را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت به شما مشتریان و قناد های عزیز عرضه خواهیم کرد.

ترکیبات موجود در شکلات خارجی با کیفیت

شکلات از هر طعم و رنگ و شکلی که باشد، خوشمزه ترین و جذاب ترین خوراکی و ماده غذایی در طول زندگی هر شخص است. کمتر کسی پیدا می شود که طعم شکلات را دوست نداشته باشد و یا خوردن شکلات باعث خوشحالی و تجربه لذت در او نگردد. ان چه که یک شکلات را خاص و خوش طعم می کند کیفیت بالا و ترکیبات مرغوب موجود در آن است.

شکلات های با کیفیت از مواد اولیه و باکیفیت و مرغوب ساخته می شوند. این ترکیبات عبارتند از:

  • پودر کاکائو
  • کره گیاهی یا کره کاکائو
  • شیر خشک
  • وانیل
  • شکر یا شیرین کننده (برای شکلات های تلخ با خلوص پایین و یا شیری)
  • شیر
  • نشاسته

در شکلات های خارجی که کیفیت بسیار بالایی دارند، مواد اولیه بالا با کیفیت بسیار زیاد و مرغوب در جهت تولید بهترین و خوش‌ طعم ترین شکلات ها استفاده می شوند. برای تهیه شکلات های با کیفیت در کارخانه ها موادی مثل پودر کاکائو اصل و با کیفیت را همراه با کره کاکائو اصل که از گیاه کاکائو به‌ دست می آید را همراه با شیر خشک و شیر و مقداری وانیل در ظرف های بزرگ بدون دخالت دست ترکیب می کنند. مواد حاصل را با در قالبی ریخته و به شکل های متفاوت و با ضخامت های متفاوت آماده می کنند.

اگر قصد دارید شکلات های خارجی و با کیفیت و مرغوب را تهیه و‌ مصرف کنید، ما بهترین انواع آن را با طعم های متنوع به شما معرفی کرده و با بهترین قیمت به فروش می رسانیم.

عواملی که بر کیفیت شکلات خارجی تاثیر دارد

عواملی که بر کیفیت شکلات خارجی تاثیر دارد

شکلات یک ماده غذایی جذاب و خوشمزه و انرژی زا است که از کاکائو به دست می آید. به عبارت بهتر بخش اعظم و زیادی از هر شکلات را کاکائو و کره کاکائو تشکیل داده است. شکلات ها به حدی مورد توجه عام مردم قرار گرفته اند که در کشور ها و جوامع گوناگون روزی را به شکلات اختصاص داده اند.

عوامل بسیار زیادی بر کیفیت شکلات ها تاثیر گذار هستند که از این بین می توان موارد زیر را نام برد و مورد توجه قرار داد:

  • استفاده از کره های گیاهی و به ویژه کره کاکائو اصل به جای بهره بردن از روغن های ترا ریخته و مضر برای بدن
  • استفاده از پودر کاکائو واقعی به جای مواد افزودنی
  • استفاده از شیرین کننده های طبیعی
  • عدم افزودن مواد افزودنی مضر
  • عدم افزودن رنگ های خوراکی غیر استاندارد و غیر مجاز و غیر طبیعی
  • استفاده دستگاه های تمام مکانیزه و جلوگیری از دخالت دست در فرایند تولید شکلات ها
  • نظارت بر روند تولید و کنترل کیفیت در تمام مراحل تهیه شکلات
  • رعایت استاندارد ها و شیوه نامه های بهداشتی

موارد بالا برخی از عوامل تاثیر گذار بر مرغوبیت شکلات هاست. بدون شک شکلات های وارداتی و خارجی از بهترین مواد اولیه و با بالاترین کیفیت ساخت به صورت کاملا بهداشتی تهیه و تولید می شوند. شرکت ایران شکلات یکی از برترین وارد کنندگان شکلات های خارجی و با کیفیت به صورت بسته بندی و حتی فله ای است. این شرکت محصولات با کیفیت خارجی را با تضمین بهترین طعم و مزه و بالاترین استاندارد کیفی به بازار عرضه می کند.

چند نکته هنگام خرید شکلات خارجی به صورت عمده

شکلات یک ماده خوراکی جذاب است که اولین بار در اروپا به سراسر جهان معرفی شده و روز معرفی ان به عنوان روز جهانی شکلات نام گذاری شده است. شکلات محبوبیت خود را علاوه بر طعم بی نظیر خود مدیون جنگ جهانی است. این ماده غذایی به علت دارا بودن درصد بالای انرژی و مغذی بودن این توانایی را داشت تا سربازان را برای مدت طولانی سیر نگه دارد. پس از این زمان مردم به علت غنی بودن شکلات از انرژی و نیز طعم بی همتا پ خوش آن به مصرف شکلات با طعم ها و خلوص متفاوت روی آوردند.

شرکت های متفاوتی این روز ها به فروش شکلات می پردازند. خریداران شکلات ها می توانند آن ها را به صورت عمده و خرد خریداری کنند. با توجه به بازار فروش شلوغ شکلات و تنوع فروشندگان رعایت چندین نکته در حین خرید عمده شکلات برای تهیه انواع با کیفیت بسیار مهم است؛ این موارد شامل:

  1. بررسی مواد تشکیل دهنده شکلات ها: رعایت این نکته که هر بسته از شکلات محتوی چه موادی است بسیار مهم و قابل توجه خواهد بود. شکلات های مرغوب از کره های کاکائو ساخته می شوند و روغن غیر مجاز و جانشین در ساخت ان ها نقشی ندارد.
  2. دقت به خلوص شکلات ها: شکلات های خریداری شده باید خلوص قابل توجهی داشته باشند. خلوص شکلات بیان کننده این است که چه مقدار از مواد تشکیل دهنده کاکائو خالص و اصل است. اگر خواهان تجربه طعم واقعی شکلات و کاکائو هستید پیشنهاد ما خرید درصد های بالای ۷۰ است.
  3. بررسی تاریخ تولید محصول: رعایت و بررسی تاریخ تولید در هنگام خرید محصولات به صورت عمده و فله بسیار مهم است. گاهی برخی از فروشندگان سود جو محصولات تاریخ گذشته و یا کم تاریخ را با قیمت های بسیار بالا به خریداران عرضه می کنند.
  4. بررسی برند شکلات و اطمینان از اصل بودن ان: برخی از فروشندگان شکلات هایی را به عنوان شکلات خارجی به مشتریان ارائه می کنند که نه تنها خارجی نبوده بلکه استاندارد و بهداشتی نیز نیستند. همچنین برخی از شکلات ها تقلبی هستند که با دقت به نوع بسته بندی شکلات می توان این مورد را به راحتی تشخیص داد.

رعایت موارد فوق می توانند به راحتی شما را در تجربه خریدی خوش و خوش طعم مثل طعم شکلات یاری کنند.

بازار فروش شکلات خارجی فله ای صادراتی

بازار فروش شکلات خارجی فله ای صادراتی

شکلات ها که طعم های میوه های, شیری, تلخ و آدامسی دارند، امروزه بیش از هر زمان دیگری مورد توجه هستند. شما در هر ساعتی از روز ممکن است قصد خوردن شکلات را داشته باشید. شکلات امروزه به یکی از میان وعده های اساسی تبدیل شده است. در هر جشن و عیدی و دید و بازدیدی نیز شکلات وجود دارد و حرف اول را در پذیرایی می زند. با توجه به تمام این موارد می توان به این نکته پی برد که چرا بازار شکلات ها همیشه داغ است؟

شکلات چه داخلی باشد چه خارجی همیشه مورد توجه است و بازار بسیار پر رونقی دارد. اما شکلات های خارجی شرکت ایران شکلات از بازار بسیار شلوغ تری نسبت به سایرین برخوردار هستند چرا که کیفیت بالایی داشته و تنوع نیز در بین محصولات بیشتر از سایر وارد کنندگان به چشم می خورد.

پس اگر قصد خرید شکلات را دارید ما پیشنهاد می کنیم از شرکت ایران شکلات دیدن کنید، این شرکت اولا به صفر تا صد صادرات و واردات شکلات آگاهی دارد،. دوماً بهترین محصولات را عرضه می کند و سوما در تمام مراحل فروش و خرید شکلات به شما خریداران بهترین مشاوره را می دهد.

پیشنهاد ما به شما خرید شکلات های میوه مانند تافی های میوه ای خارجی و یا شکلات تلخ از شرکت ایران شکلات است. تجربه خرید شیرین تنها با ایران شکلات امکان پذیر است.

سفارش شکلات خارجی فله ای از فروشندگان معتبر

شکلات ها علاوه بر طعم خوب و دلپذیر، خواص بسیاری نیز برای بدن و سلامتی دارند. شکلات می تواند تقویت کننده اعصاب باشد. اگر مشکل در حفظ آرامش دارید ما به شما شکلات را پیشنهاد می کنیم. اگر تمایل دارید سیستم قلبی و عروقی خود را تقویت کنید و یا تمایل به تقویت حافظه دارید شکلات بهترین گزینه برای شماست.

این روز ها شما می توانید شکلات را در هر فروشگاهی پیدا کنید اما خرید انواع با کیفیت و معتبر ان از هر فروشگاهی امکان پذیر نیست. شما باید برای تهیه شکلات های با کیفیت خارجی بهترین فروشندگان را بشناسید و این تنها با معرفی ما امکان پذیر است.

اگر قصد خریدی آسان و بی دردسر را دارید، اگر کیفیت برای شما مهم است و حرف اول را می زند، اگر به دنبال شکلاتی با طعم جدید هستید پیشنهاد ما ایران شکلات است. این شرکت یکی از برترین ها و غول های وارد کننده شکلات خارجی است که محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب را به بازار عرضه می کند و خرید را برای مشتریان آسوده کرده است.

خرید شکلات خارجی فله ای به صورت مستقیم

خرید شکلات خارجی فله ای به صورت مستقیم

شرکت ایران شکلات یکی از بهترین شرکت های وارد کننده شکلان است که به مشتریان امکان خرید شکلات را به صورت عمده و خرده می دهد. تین شرکت با سال ها تجربه در زمینه فروش شکلات امروز این توانایی را دارد که بهترین محصولات را از معتبر ترین برند های خارجی وارد کند و با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه کند.

دیگر نگران خرید شکلات ها نباشید، ایران شکلات ای جاست تا به شما مژده خریدی راحت و سریع را بدهد. شما خریداران و مشتریان گرامی و عزیز می توانید به راحتی از طریق ایران شکلات، طعم مورد نظر خود را انتخاب کنید و محصول را در هر حجم و اندازه ای که می خواهید ثبت سفارش کرده و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

ایران شکلات از برترین های وارد کننده است زیرا؛

  • محصولات با کیفیت و مرغوب را وارد می کند
  • در تنوع محصولات بی نظیر است
  • قیمت های بی رقیب دارد و خرید از ان مقرون به صرفه است
  • مشتریان خرید امن و آسان را تجربه می کنند.
  • در روند انتخاب کالا پشتیبان و مشاور شماست
  • در هر حجم و اندازه ای که بخواهید می توانید ثبت سفارش کنید
  • خرید مستقیم و بدون واسطه سبب قیمت های بی سابقه شده است.
  • محصولاتی از برند های معتبر و اصل

بنابراین خرید از ما نه تنها برای شما تجربه طعم شیرین شکلات را به ارمغان می اورد بلکه این نوید را به شما عزیزان می دهد که محصولات خود را بین برترین های جهان انتخاب می کنید که کیفیت و طعم ان ها در تمام جهان و بین همه مردم زبان زد است. همچنین نگران قیمت محصولات نباشید چرا که شما خریدی بی واسطه را تجربه می کنید پس با قیمت هایی بی نظیر مواجه خواهید شد.

1 نظر در “قیمت عمده شکلات خارجی فله ای در بهمن ماه 1400

  1. محمد حسین شیخ گفت:

    سلام و خسته نباشید. شکلات تخته ای خارجی نسبت به شکلات های داخلی طعم بهتری دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *