قهوه

فروش قهوه استارباکس در ایران

فروش قهوه استارباکس در ایران به صورت عمده امکان پذیر می باشد و فعالان در این زمینه با ما همراه باشند.
استارباکس از بهترین برندهای تولید کننده قهوه آمریکایی می باشد که در اکثر کشورهای جهان، به یکی از برندهای قوی و مرغوب شناخته می شود و سالانه توانسته درآمدهای قابل توجهی را از طریق فروش قهوه های خود کسب نماید.
در این میان، بازار ایران نیز به یکی از موقعیت های خوب و ویژه برای پخش عمده قهوه های استارباکس تبدیل شده است تا بتوان در این کشور نیز اقدام به درآمدزایی با استفاده از این قهوه ها نمود و شرایط تامین آن به صورت عمده، از طریق این مرکز فراهم شده است.

تاریخچه قهوه استارباکس
شروع فروش قهوه های استارباکس، از سال 1970 بوده به گونه ای که تا سال 2000 توانسته در بیش از 48 کشور در موقعیت های مختلف اقدام به فروش و عرضه قهوه های مرغوب خود نماید.
اسپرسو از انواع اصلی ترین قهوه های استارباکس می باشد که تولید آن به صورت دانه و پودر، از بهترین قهوه های کشت شده در آمریکا انجام می پذیرد و رست های ویژه و اختصاصی این قهوه ها نیز از دیگر عوامل موفقیت و کیفیت بالای این قهوه ها به حساب می آید.

بهترین دانه قهوه استارباکس
بهترین گزینه برای خرید قهوه های استارباکس، انتخاب آن ها به صورت دانه خواهد بود به گونه ای که در حال حاضر، با وجود انواع نمونه های تقلبی این برند در بازار، تنها راه اطمینان از قهوه بودن این محصول، خرید از دانه های آن می باشد.
با وجود اینکه این محصول آمریکایی، هیچ گونه نمایندگی رسمی در بازار ایران ندارد، از همین رو شاهد واردات آن از راه های مختلف می باشیم و همین مسئله زمینه های تخلف را برای بسیاری سودجویان باز نموده تا اقدام به عرضه محصولات تقلبی در بازار نمایند و در تصویر زیر تلاش نموده ایم تا برخی از نمونه های پودری تقلبی موجود در بازار را به شما نمایش دهیم.
همان گونه که مشاهده می نمایید، نوع بسته بندی انجام شده، به قدری ناشیانه بوده که پودر قهوه در کناره های بسته بندی وجود دارد و همین مسئله با توجه به قدرتی که شرکت استارباکس دارد، به سادگی می تواند شما را از تقلبی بودن این محصول آگاه نماید.

قهوه استارباکس

طرز تهیه قهوه استارباکس
استارباکس نیز مانند دیگر قهوه های اسپرسو می باشد که تهیه آن را با کمک دستگاه های اسپرسوساز گازی و یا برقی قابل انجام بوده و می توانید آسیاب آن ها را نیز با دستگاه های مخصوص به انجام رسانید تا کیفیت و عطر و طعم قهوه نیز حفظ شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *