کاکائو

فروش انواع روغن های جایگزین کره کاکائو

روغن های جایگزین کره کاکائو از انواع محصولات قابل فروش در بازار می باشد که در صنعت تولید مواد غذایی از کارایی بالایی برخوردار است.
تولید روغن جانشین کره کاکائو با انواع روش های فراوری مختلف انجام می پذیرد و در نتیجه آن نیز شاهد ارائه روغن هایی با کاربردهای مختلف نیز هستیم و در این زمینه روغن جانشین کاکائو CBS به عنوان یکی از مواردی می باشد که در صنعت مواد غذایی از آن به عنوان جاشین کره کاکائو می توان استفاده نمود.
کره کاکائو طبیعی دارای ویژگی ها و خواص منحصر به فرد بالایی می باشد که مهم ترین نکته قابل بیان در خصوص این محصول، مربوط به رفتار ذوبی مخصوص به آن می باشد که سبب می شود تا اصلی ترین ماده اولیه مورد استفاده در صنعت شکلات سازی به حساب آید.
امروزه با توجه به قیمت کره کاکائو، شاهد این مسئله هستیم که در اکثر شرکت های شکلات سازی از جانشین کره کاکائو قالبی استفاده می شود که تولید و فراوری این محصول در نتیجه فراوری هسته پالم، تولید و عرضه می شود.
جایگزین های کره کاکائو دارای انواع نمونه های قالبی و روکشی هستند که می توان از آن ها علاوه بر صنعت شکلات، در عرصه لبنیات و دیگر حوزه های تولید مواد غذایی استفاده نمود.

کره کاکائو

ویژگی جانشین کره کاکائو CBS

از اصلی ترین مشخصه های قابل بیان در خصوص روغن کره کاکائو، می توان به شکننده بودن آن اشاره نمود و از طرفی قالب گیری بالا و همچنین مقاومت حرارتی آن نیز به عنوان برخی از دیگر فاکتورهای اساسی قابل بیان در خصوص این ماده غذایی به حساب می آید.
اکثر محصولات غذایی تولید شده با استفاده از روغن جایگزین کره کاکائو روکشی یا قالبی، دارای رنگ براق می باشند و این به عنوان یکی از روش های تشخیص محصولات نیز خواهد بود.
با توجه به نیاز گسترده صنایع غذایی مختلف به خرید روغن کره کاکائو، این مرکز می تواند پاسخگویی سریع به همراه ارائه قیمت های مناسب را برای مشتریان خود فراهم سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *